okn0pequote:Op maandag 30 december 2013 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
broertje krijgt gta5 voor verjaardag dan ga ik dat ook doen
zeg ik niet hierquote:
leuk tochquote:
Die heb ik ook al weken liggen maar nog geen zin in gehad.quote:Op maandag 30 december 2013 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
broertje krijgt gta5 voor verjaardag dan ga ik dat ook doen
hoezo nietquote:Op maandag 30 december 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heb ik ook al weken liggen maar nog geen zin in gehad.
oh dat is niet waar hoorquote:Op maandag 30 december 2013 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb nooit geen gevoelige zaken met jou hoeven delen via de dm anders hoor.
Enige met wie ik wel eens wat bespreek is Inso maar die is dan ook betrouwbaar en jij bent een oppervlakkige debiel die alles wat mensen jou in vertrouwen vertellen vervolgens doodleuk tegen die mensen zou gebruiken als je weer een keer zin hebt om te trollen.
Geen idee eigenlijk. Het is nog best ondankbaar ook aangezien mijn broertje zijn Xbox aan me heeft gegevenquote:
is jouw broertje rijk?quote:Op maandag 30 december 2013 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Het is nog best ondankbaar ook aangezien mijn broertje zijn Xbox aan me heeft gegeven
eian*quote:Op maandag 30 december 2013 15:05 schreef supersof het volgende:
maken jullie nou nog steeds ruzie met elan?
hij denkt van welquote:Op maandag 30 december 2013 15:05 schreef supersof het volgende:
maken jullie nou nog steeds ruzie met elan?
welkequote:
Ja ok snap ik wel.quote:Op maandag 30 december 2013 15:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dat is niet waar hoor
het zijn meestal kleine trolletjes, in real ook overigens, maar als je er niet zo serieus op reageer is het ook niet meer leuk.
genoeg.quote:Op maandag 30 december 2013 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ok snap ik wel.
Maar je hebt dan ook niks wat je tegen mij kan gebruiken omdat ik jou nooit écht iets in vertrouwen gezegd heb. De dingen zoals dat werk of het gebrek daar aan zijn algemeenheden die iedereen mag weten.
Snap wel dat het forum en je status hier zo belangrijk voor je is, als je in real life ook zulke valse trekjes heb vraag ik me af of je überhaupt nog vrienden over heb Tjack.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |