Top2000 2012 topic is ook rustigquote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat in het vorige deel en vond het daar maar rustig
Hierna komt Alice Cooperquote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer ken ik niet. Laatste potentiële goede nummer, dit uur.
Voor 1 keer eens metquote:
Question niet?quote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef Elfletterig het volgende:
Hou nog even vol tot Alice.quote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef Elfletterig het volgende:
Nu ik het hoor, herken ik het heel vaag. Maar het klinkt me nog steeds redelijk onbekend in de oren. Wel oké, trouwens.quote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Question niet?
Toch één van hun grootste hits hier geweest.
Ik dacht daarstraks toen iemand VOL riep dat ie een slechte poging tot lapo'en deedquote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Standje "dit vinden de buren niet leuk"
Braafquote:Op maandag 30 december 2013 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu ik het hoor, herken ik het heel vaag. Maar het klinkt me nog steeds redelijk onbekend in de oren. Wel oké, trouwens.
Goed is ie he?quote:Op maandag 30 december 2013 14:18 schreef Cee het volgende:
Wauw, wat een geweldig nummer.Is al die uren Top 2000 luisteren nog eens van toegevoegde waarde in plaats van enkel entertainment.
Zit ik mijn muziek uit te zoeken, will ik Take on me selecteren...vergeet ik dat A1 er ook in zitquote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Hou nog even vol tot Alice.
Ik ken dit nummer ook niet maar ik vind het erg goed zo op het eerste gehoor.
Ik vind Toto rukquote:Op maandag 30 december 2013 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
Toto - Africa staat op 28 in de lijst, eigenlijk moeten ze deze versie draaien:
Geweldig
Doe mij deze maar:quote:Op maandag 30 december 2013 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
Toto - Africa staat op 28 in de lijst, eigenlijk moeten ze deze versie draaien:
Geweldig
Heerlijk, de tekst, de opbouw, van RAPAPAPAPPAAAAAA naar langzaam.quote:
Was altijd al dynamischquote:Op maandag 30 december 2013 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat is dit voor een vage knip? Of ligt dat aan mij?
wtf is dit voor nummer? Het is net het laatste deel van lord of the rings.... het eindigt 10 keer en dan gaat het plots weer verder.quote:
Vrouwen hebben er op gestemdquote:
Ik heb m niet meer dan 5x gehoord maar ik heb m toch geshortlist voor mijn top 100 dit jaarquote:Op maandag 30 december 2013 14:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk, de tekst, de opbouw, van RAPAPAPAPPAAAAAA naar langzaam.En het is pas de eerste keer dat ik 'm hoor.
quote:
Question van Moody Bluesquote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
wtf is dit voor nummer? Het is net het laatste deel van lord of the rings.... het eindigt 10 keer en dan gaat het plots weer verder.
Moets ik ook aan denkenquote:
Uitstekend idee.quote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef Uccie het volgende:
The moody blues ga ik in het komende jaar ook eens beluisteren, volgens mij zit daar een hoop goed spul tussen dat ik nog niet ken.
quote:
Ik zit 'm nu binnen te hengelen en voordat ik 't vergeet trek ik ook ELO m'n laptop in.quote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef Uccie het volgende:
The moody blues ga ik in het komende jaar ook eens beluisteren, volgens mij zit daar een hoop goed spul tussen dat ik nog niet ken.
Goed idee, mijn NAS maakt weer overurenquote:Op maandag 30 december 2013 14:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit 'm nu binnen te hengelen en voordat ik 't vergeet trek ik ook ELO m'n laptop in.
De live in Amsterdam versie is imo beter dan de studioversie.quote:
quote:
Gastquote:Op maandag 30 december 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om hem alvast te maken:
Is Alice Cooper?
Hij is al gemaaktquote:Op maandag 30 december 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om hem alvast te maken:
Is Alice Cooper?
Welke lul doet dat dan ook als ie er nog lang niet isquote:
al geweestquote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat er nog iemand een woordgrap maken?
Neequote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vroeg ook of ie er wasquote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke lul doet dat dan ook als ie er nog lang niet is
MUZ / Top 2000 Editie 2013 #164 Run with the devil...quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Topbandjequote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef Cee het volgende:
Dit nummer stond ook op de videoclipband van m'n zusje en mij. Samen met Pet Shop Boys en Owen Paul.
Ik denk dat de K voor de Alice.quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Dit is een Glittertje39 postquote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef NaturalScience het volgende:
*I WANNA HURT YOU JUST TO HEAR YOU SCREAMING MY NAME!!!"
Glitter, ben jij het?quote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef NaturalScience het volgende:
*I WANNA HURT YOU JUST TO HEAR YOU SCREAMING MY NAME!!!"
Dat vind ik een zeikliedjequote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef Cee het volgende:
How you gonna see me now vond ik ook een pareltje.
Is ook mooi, let maar niet op de Fockersquote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef Cee het volgende:
How you gonna see me now vond ik ook een pareltje.
Dat zouden er meer moeten doen!quote:Op maandag 30 december 2013 14:25 schreef Cee het volgende:
Oké, nu als een dolle mina de boel muten en even wat anders doen. Tot later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |