In dit topic zitten allemaal doorgewinterde muziekkenners die nooit zullen toegeven dat ze stiekem wannabee van de spice girls van voor naar achter meezingen als ze op een foute party in een kroeg zitten.quote:Op maandag 30 december 2013 14:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enigen die dat leuk vinden
Als hij komt... je hebt pannenkoeken ertussen zittenquote:Op maandag 30 december 2013 14:28 schreef Uccie het volgende:
Nu zou een mooi moment zijn voor die kranenknakkermaar nee, die zal wel een goed uur komen verkloten
Die is van the Stereophonics...quote:Op maandag 30 december 2013 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die cover van Lou Reed trouwens maar matig.
Wel Disco Inferno, Deeper Underground of Ik heb een tuintje op mijn buik, want ik ben kouhouhoud van Damaru?quote:Op maandag 30 december 2013 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Staat niet eens in de DELA top 50
quote:Op maandag 30 december 2013 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dag vriendjes, dag vriendinnetjes van de gebroeders Van Toor
1. Andrea Bocelli & Sarah Brightman | Time To Say Goodbye (Con Te Partirè)quote:
quote:
Dan breekt de hel hier los....dan ben ik denk ik ook even niet in staat te posten.quote:Op maandag 30 december 2013 14:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als hij komt... je hebt pannenkoeken ertussen zitten
Daar hoef ik niet voor in een café te zitten. Ik zet gewoon de cd opquote:Op maandag 30 december 2013 14:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
In dit topic zitten allemaal doorgewinterde muziekkenners die nooit zullen toegeven dat ze stiekem wannabee van de spice girls van voor naar achter meezingen als ze op een foute party in een kroeg zitten.
Bassie & Adriaan, jeugdsentimentquote:Op maandag 30 december 2013 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dag vriendjes, dag vriendinnetjes van de gebroeders Van Toor
Con te partiroquote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1. Andrea Bocelli & Sarah Brightman | Time To Say Goodbye (Con Te Partirè)
2. Eric Clapton | Tears In Heaven (Album Version)
3. Marco Borsato | Afscheid Nemen Bestaat Niet (Live 2006 Symphonica)
Ah ja. Dat was ook wel een beetje voorspelbaar.quote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die eerste werd bij m'n opa afgespeeld. Heeft ook zijn steentje bijgedragen dusquote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal niet zelf opzetten.quote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1&3 spreken elkaar tegenquote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wannabe, ik ken betere nummers van de Spice Girlsquote:Op maandag 30 december 2013 14:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
In dit topic zitten allemaal doorgewinterde muziekkenners die nooit zullen toegeven dat ze stiekem wannabee van de spice girls van voor naar achter meezingen als ze op een foute party in een kroeg zitten.
Daar word je toch ook niet vrolijk van?quote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
I pity the foolquote:Op maandag 30 december 2013 14:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ed Sheeran - The A Team
Ik had BA wel verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |