ik weeg opeens meerquote:Op maandag 30 december 2013 14:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo geen vreetbuien je bent toch een mager speenvarken?
kom maar hierquote:Op maandag 30 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
proberen van mijn erectiestoornis af te komen
Maar je ziet er toch nog steeds geweldig uit? Het gaat toch niet om het getalletje?quote:
Tja je daagt zelf elke keer uit met je debiele opmerkingen.quote:Op maandag 30 december 2013 14:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga jij maar lekker opscheppen op een forum hoe groot je alcohol verslaving is
kut loek
quote:Op maandag 30 december 2013 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja je daagt zelf elke keer uit met je debiele opmerkingen.
Einde van de dag wil je zeker weer vriendjes worden en huil je mijn dm vol over hoe kut je leven is en dat je wilt stoppen als mod omdat je er niet mee om kan gaan.
Ben een beetje klaar met jouw 2 gezichten constant. Als je iets wil bewijzen voor je vrienden hier prima maar dan ten koste van een ander aub.
doe eens normaal idioot, tevens ben je nu dm's aan het openbarenquote:Op maandag 30 december 2013 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Einde van de dag wil je zeker weer vriendjes worden en huil je mijn dm vol over hoe kut je leven is en dat je wilt stoppen als mod omdat je er niet mee om kan gaan.
Ben een beetje klaar met jouw 2 gezichten constant. Als je iets wil bewijzen voor je vrienden hier prima maar dan ten koste van een ander aub.
[..]
[..]
Eian serieus nemenquote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
doe eens normaal idioot, tevens ben je nu dm's aan het openbaren
voor mij welquote:Op maandag 30 december 2013 14:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je ziet er toch nog steeds geweldig uit? Het gaat toch niet om het getalletje?
En minder alcohol te drinken neem ik aan?quote:Op maandag 30 december 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn voornemen is om volgend jaar meer drugs te doen
zeg het hem!quote:Op maandag 30 december 2013 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
ryan je moet nu echt een keer je bek dichthoudenquote:Op maandag 30 december 2013 14:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En minder alcohol te drinken neem ik aan?
Trouwens, hier lees dit om beter af te vallen: np.reddit.com/r/changemyview/comments/1ty0ux/i_think_obesity_is_an_outward_sign_of_poor/cecn1ju?context=1
accepteer je ook mijn tweede gezichtquote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens heb je je voor mij allang bewezen hoor, vriend.
quote:Op maandag 30 december 2013 14:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
ryan je moet nu echt een keer je bek dichthouden
quote:Op maandag 30 december 2013 14:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
ryan je moet nu echt een keer je bek dichthouden
wie is de molquote:
quote:
Opgeslagen, lees ik straksquote:Op maandag 30 december 2013 14:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En minder alcohol te drinken neem ik aan?
Trouwens, hier lees dit om beter af te vallen: np.reddit.com/r/changemyview/comments/1ty0ux/i_think_obesity_is_an_outward_sign_of_poor/cecn1ju?context=1
Je eigen kloon die je net 12 uur gehad hebt krijgt meer waardering dan jij zelf. Ga nou eens serieus bij je zelf te rade wie je wilt zijn man gekkie.quote:
neukenquote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef supersof het volgende:
ik wil weten wat het eerste is wat ryan ooit tegen mij zei
quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Opgeslagen, lees ik straks
quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er 'pas' in 2014 weer
Veel plezier met Oud & Nieuw mensen![]()
Hi I'm Ryan, nice to meetcha!quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef supersof het volgende:
ik wil weten wat het eerste is wat ryan ooit tegen mij zei
Goed uiteinde ventquote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er 'pas' in 2014 weer
Veel plezier met Oud & Nieuw mensen![]()
Sta ik er ook op?quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef Jhali het volgende:
ik heb trouwens serieus wel een soort van lijstje met dingen die ik in 2014 sowieso wil doenis dat dom?
Nee dat is niet dom, dat is heel slim, ik ben het ook aan het maken, heb alleen nog maar 3 dingenquote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef Jhali het volgende:
ik heb trouwens serieus wel een soort van lijstje met dingen die ik in 2014 sowieso wil doenis dat dom?
Juni denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef supersof het volgende:
ryan wanneer kwam je voor het eerst in jng?
Wil je mijne weten? Misschien heb je er wel wat aanquote:Op maandag 30 december 2013 14:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat is niet dom, dat is heel slim, ik ben het ook aan het maken, heb alleen nog maar 3 dingen
vertelquote:Op maandag 30 december 2013 14:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wil je mijne weten? Misschien heb je er wel wat aan
quote:Op maandag 30 december 2013 14:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wil je mijne weten? Misschien heb je er wel wat aan
Uiteraard. Sterker nog, je Wasteland gezicht heeft zich juist bewezen na je penisfoto'squote:Op maandag 30 december 2013 14:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
accepteer je ook mijn tweede gezicht
al zal dat best handig zijn trouwens
misschien is die minder lelijk
xd xd
GA JIJ EENS BIJ JE ZELF TE RADEN MANquote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je eigen kloon die je net 12 uur gehad hebt krijgt meer waardering dan jij zelf. Ga nou eens serieus bij je zelf te rade wie je wilt zijn man gekkie.
waarom luister je dat?quote:
Daar geld voor krijgen?quote:Op maandag 30 december 2013 14:11 schreef supersof het volgende:
mijn broertjes mogen voor 50 euro vuurwerk uitzoeken
ik wil 25 euro contant pls nu
ik vroeg of mijn vader me wilde sponsoren met nieuwjaarsduikquote:Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar geld voor krijgen?
verwende krengetjes
Ik kreeg altijd 100 euroquote:Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar geld voor krijgen?
verwende krengetjes
ik snap het wel, in het dorp waar hij woont zou ik ook naar de fles grijpenquote:Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GA JIJ EENS BIJ JE ZELF TE RADEN MAN
je bent godverdomme 30, je hebt geen vriendin, je hebt geen werk, je hebt een alcoholverslaving, en vraagt aan minderjarige meisjes op een forum om naaktfoto's. je hebt al verschillende mensen op fok langs je deur gehad. en je probeert een onzekere mod van 20 af te kraken en hem te laten huilen. (wat elke avond lukt trouwens).
jaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je naar de Jumbo gaat.
jouw UI is ook wel schattig.
ik eerder naar de glockquote:Op maandag 30 december 2013 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap het wel, in het dorp waar hij woont zou ik ook naar de fles grijpen
Aan het werk?quote:
Wel van gehoord, al jaren niet meer gehadquote:Op maandag 30 december 2013 14:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nooit gehoord van kerstvakantie? Bestaat al tijdje.
Luxepaardjequote:
Waar ga je dan? Het maakt niet uit welk strand je kiest, ver reizen moet je toch wel.quote:Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeg of mijn vader me wilde sponsoren met nieuwjaarsduikhij geeft me vijf euro als ik het doe
hoezo datquote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vond jou eerst maar een bijpersoon
quote:
Scheveningen #swag ga met de autoquote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar ga je dan? Het maakt niet uit welk strand je kiest, ver reizen moet je toch wel.
Ik moest even googlen naar soggenquote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
tentamens.
maar zit enorm flink te soggen
quote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo dat
hier kwam je weer in de sc en zei je hetzelfde
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt dit komt mijn onzekerheid een hoop ten goede
heb altijd deze gehadquote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Had je het toen veranderd of ben ik gewoon zo'n faalhaas die hetzelfde gaat zeggen?
Wat gezellig. Ik zal naar je zwaaien vanuit Den Haag.quote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Scheveningen #swag ga met de auto
oke ik neem mijn verrekijker meequote:Op maandag 30 december 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat gezellig. Ik zal naar je zwaaien vanuit Den Haag.
Niks mis mee hoor. Prima wonen in de Hoekse Waard.quote:Op maandag 30 december 2013 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap het wel, in het dorp waar hij woont zou ik ook naar de fles grijpen
xd xd le trolquote:Op maandag 30 december 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
heb altijd deze gehad
heel even in april een andere volgens mij
Ben je nu blij, Elan? Hij is helemaal depressief godverdomme.quote:Op maandag 30 december 2013 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Prima wonen in de Hoekse Waard.
Het is Eianquote:Op maandag 30 december 2013 14:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ben je nu blij, Elan? Hij is helemaal depressief godverdomme.
Wie heb ik langs de deur gehad van FOK! ?quote:Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GA JIJ EENS BIJ JE ZELF TE RADEN MAN
je bent godverdomme 30, je hebt geen vriendin, je hebt geen werk, je hebt een alcoholverslaving, en vraagt aan minderjarige meisjes op een forum om naaktfoto's. je hebt al verschillende mensen op fok langs je deur gehad. en je probeert een onzekere mod van 20 af te kraken en hem te laten huilen. (wat elke avond lukt trouwens).
laat hem lekkerquote:Op maandag 30 december 2013 14:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ben je nu blij, Elan? Hij is helemaal depressief godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |