Sorry ik ga Anouk niet artistiek ontleden. Die heeft al vaker toegegeven dat ze erin zit voor het geld....quote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind die melodielijn erg gemaakt eigelijk
Dat is niet fijnquote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet daarna weer aan slachtofferhulp...iets met vogels die van het dat pletteren.
Hou eens op...ze lezen meequote:Op maandag 30 december 2013 12:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Conquest Of Parrot Dies is wel epic, maar te veel gehoord over de jaren heen
Nou, ik hoef Anouk ook niet te ontledenquote:Op maandag 30 december 2013 12:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sorry ik ga Anouk niet artistiek ontleden. Die heeft al vaker toegegeven dat ze erin zit voor het geld....
ναίquote:
Beeldscherm staat op 150%quote:
Geen idee, ik ben volwassenquote:Op maandag 30 december 2013 12:54 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is toch ook van GTA Vice City?
Siquote:Op maandag 30 december 2013 12:54 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is toch ook van GTA Vice City?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Walk of Life van Dire Straits?quote:Op maandag 30 december 2013 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het draaglijke nummer van Yes.
Zeg maar de Another Brick in the Wall van Pink Foyd.
woohooquote:Op maandag 30 december 2013 12:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Het Walk of Life van Dire Straits?
Twisting by the Poolquote:Op maandag 30 december 2013 12:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Het Walk of Life van Dire Straits?
quote:Op maandag 30 december 2013 12:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
SiVeel vette nummers, had toen de soundtrackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Jerusalem vind ik ook wel lekker en nog wel een paar.quote:Op maandag 30 december 2013 12:54 schreef NaturalScience het volgende:
Nobody's Wife heb ik wel altijd een erg goed nummer gevonden van Anouk. Helaas bleef het daar ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |