*lijstje meegeeftquote:Op maandag 30 december 2013 12:48 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat nu echt echt echt boodschappen doen....tot strakjes
Ohhh,, dat was inderdaad geen slecht nummerquote:
Ken je die niet?quote:Op maandag 30 december 2013 12:50 schreef NaturalScience het volgende:
399 Sovereign Light Cafe Keane
398 Birds anouk
Lekker uurtje weer!
Ik ben met Sacrifice ooit derde geworden bij de lokale Playbackshow.quote:
Yesquote:Op maandag 30 december 2013 12:50 schreef FritsFlits het volgende:
Beetje jammer van volgend nummer dan
Ik vind die melodielijn erg gemaakt eigelijkquote:Op maandag 30 december 2013 12:50 schreef waxmask het volgende:
Maar wel weer enorme ruk nummers waar we over 10 jaar niks meer van horen....Birds...
Ik werd heel enthousiast...en kwam toen bij Playbackshowquote:Op maandag 30 december 2013 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben met Sacrifice ooit derde geworden bij de lokale Playbackshow.
Ik dacht eerst dat je Henny bedoelde..quote:Op maandag 30 december 2013 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben met Sacrifice ooit derde geworden bij de lokale Playbackshow.
Ik moet daarna weer aan slachtofferhulp...iets met vogels die van het dat pletteren.quote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind die melodielijn erg gemaakt eigelijk
Ik ga voornamelijk voor de positieve reacties. Deze doen me dus gewoon niets.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werd heel enthousiast...en kwam toen bij Playbackshow
Maar wel leuk
Conquest Of Parrot Dies is wel epic, maar te veel gehoord over de jaren heenquote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ga voornamelijk voor de positieve reacties. Deze doen me dus gewoon niets.![]()
En echt goed ken ik ze ook niet nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |