Zijn er Fokkers die daar geweest zijn en is het net zo geil als menig xhamster filmpje doet voorkomen? Of lopen er alleen maar ouwe lijken rond van 50+? Is er nog wat moois en jongs te zien daar?quote:Op de pagina Cap d'Agde voor naturisten en nudisten is het verschil uitgelegd tussen nudisten, naturisten en swingers. En ook is er de vraag gesteld wat swingers te zoeken hebben op een naturistenterrein. Deze vraag gaan we hier beantwoorden en tevens geven we hier informatie over de talloze swingers faciliteiten die Cap d'Agde biedt.
Zoals eerder vastgesteld speelt bij nudisme en naturisme seks en erotiek geen rol van betekenis. Bij swingers speelt het hebben van (openlijke) seks met anderen wel een belangrijke rol. Sterker nog dit is de belangrijkste reden dat swingers naar Cap d'Agde komen.
Wanneer dit is ontstaan is niet geheel vast te stellen, vaststaand feit is wel dat elke zomer vele duizenden swingers ( zo niet tienduizenden) uit europa maar ook steeds vaker uit andere delen van de wereld naar Cap d'Agde komen voor sex en erotiek met andere stellen.
Eigenlijk moeten we vaststellen dat er naast swingers ook nog een hoop stellen zijn die geen swingers zijn maar wel veel interesse hebben in sex en erotiek en het prachtig vinden om te kijken en om bekeken te worden. We kunnen ze om die reden niet indelen bij naturisten en nudisten, maar het zijn ook geen swingers. Ze kijken graag naar naakt en sex en mogelijk hebben zij zelfs ook open en bloot sex op het strand of op een andere publieke locatie, waar iedereen ze kan zien, maar zullen niet de overstap maken om anderen in hun spel te betrekken. Ze zijn dus voyeuristisch en exhibtionistisch ingesteld, maar blijven trouw aan de eigen partner.
Waarom komen al die swingers naar Cap d'Agde?
Wel omdat ze er 100% zeker van kunnen zijn dat ze erg veel andere swingers zullen ontmoeten. Vaak wordt maanden van tevoren thuis al via diverse fora of communities bekeken of er alvast dates gemaakt kunnen worden met andere swingers die er ook in die periode zijn, of hebben ze alvast afspraken gemaakt met mensen die ze van voorgaande jaren nog kennen.
Maar ook als je als swingerskoppel zonder afspraken die kant op gaat, zal je snel genoeg door hebben hoe je swingers kunt ontmoeten, hetgeen in eerste instantie best wat lastig kan lijken. Immers in Cap d'Agde komen heel veel nudisten en naturisten, die geen swingers zijn. Deze groep is natuurlijk overal aanwezig binnen het naturistengedeelte van Cap d'Agde en lopen net als de swingers naakt rond.
Het is voor de swingers wel belangrijk dat ze geen pure naturisten lastig vallen. Kom bij een echte naturist niet aan met swingers praatjes, want de kans op een klap op je gezicht is niet uitgesloten. Welke van hun swingers zijn is dus niet altijd te zien. Weliswaar zijn bij swingers de intieme delen vaak helemaal geschoren, maar dit biedt niet altijd zekerheid. Niet alle swingers scheren zich volledig en niet iederen die zich volledig scheert is een swinger. Toch zijn swingers wel te spotten, soms blijkt dit vanzelf uit gedrag of aan aangebrachte ornamenten. Maar de meeste zekrheid biedt de locatie waar je de mensen tegenkomt, want de swingers zoeken elkaar op.
Swingersstrand
Overdag liggen er vele honderden stellen op het swingersstrand van Cap d'Agde (zie pagina alle stranden). Op het swingers strand is het soms moeilijk om tussen de handdoeken door te kunnen lopen, zo dicht liggen ze soms bij elkaar. Officieel is het hebben van sex op het strand verboden en hier wordt veel toezicht opgehouden door de in de buurt liggende politiepost. Toch glipt er regelmatig wat tussen door en na 18:30 als de politie weg is, is er regelmatig genoeg te zien. Overigens veelal gaat het hier niet om swingersseks maar "gewoon" openlijke seks tussen twee partners waarbij er een hoop nieuwsgierigen bij staan gaan kijken.
Schuimparties
Sinds de zomer van 2008 worden er schuimparties georganiseerd waar swingers en feestvierders elkaar treffen. In 2008 ging het om enkele keren per week, maar sinds 2009 is dit een dagelijks evenement. De dresscode is vrij eenvoudig: totaal naakt. Het feest vindt plaats in een openlucht deel van een discotheek wat wel van buitenaf is afgeschermd tegen pottenkijkers. Kortom de party is in de zon en toch een soort van binnen.
Tijdens deze parties kan het flink los gaan. In de schuimparty, maar ook in het grote hot tube bad erachter en vooral in het lounge deel waar bedden staan is het geen uitzondering dat er sex en groepsex activiteiten plaatsvinden.
Swingers Sauna's
Het naturistenterrein van Cap d'Agde heeft ook 1 of 2 sauna's. Hoe de sfeer hierbinnen is, is de auteurs van deze site niet bekend, maar aangezien deze sauna's veelal door swingers worden bezocht en ook een bedden/matrassen faciliteit biedt, verwachten wij dat de sfeer niet veel zal afwijken van een parenclub, alleen waarschijnlijk wel wat rustiger, want de behoefte om in een sauna te zitten bij 35 graden buiten, ontgaat ons een beetje
Parenclubs
Het nachtleven van Cap d'Agde heeft veel te bieden voor de swingers lifestyle. Er zijn diverse clubs die ook regelmatig van naam wisselen dus het heeft weinig zin de namen hier te noemen. Echter een paar namen zijn inmiddels wel een begrip. Veel mensen beginnen de avond in Melrose, dit is weliswaar een bar en geen parenclub maar er komen hier veel swingers. De sfeer is gezellig en erotisch en zeer regelmatig springt er iemand uit het publiek op een bar of op een ton om hier een heuse stripact uit te voeren. Melrose sluit rond een uur of 1 en veel swingers trekken dan naar één van de ± 5 parenclubs, waarvan Le Glamour de bekenste en mooiste is.
Hierbij moet wel worden opgemerkt dat qua luxe een parenclub in Frankrijk zich niet kan meten aan een parenclub in Nederland zoals fun4two of fata morgana.
Le Glamour is een discotheek annex parenclub. Boven is de discotheek, beneden is het matrassen gedeelte waar mensen rondwandelen die sex willen zien of sex willen hebben. Het is overigens geen uitzondering dat ook in het discotheek deel mensen sex hebben.
Over het algemeen is in juli en augustus de club alle avonden goed bezet en op zaterdag zelfs zeer druk.
Privé
Je zou het bijna vergeten maar ook in het appartement, villa of hotelkamer kan je sex hebben met andere stellen en ook deze vorm van swingen komt zeer veel voor in Cap d'Agde. Stellen ontmoeten elkaar op het strand, in een bar, op een terasje of in een club en gaan met elkaar mee naar huis. Regelmatig worden ook prive feestjes gehouden waarbij meerdere stellen over elkaar heen buitelen.
Hotels voor paren
Sinds 2007 zijn er op Cap d'Agde ook een aantal hotels bijgekomen die uitsluitend voor paren toegankelijk zijn. Dat betekent geen alleenstaanden en ook geen kinderen. Deze hotels hanteren een behoorlijk vrij beleid ten aanzien van openlijke sex. Sex met je partner in openbaar, swingersex in het openbaar en groepsex in het openbaar komen hier regelmatig voor. In deze hotels (couples only) wordt openlijk de liefde bedreven bij het zwembad, en van sekspartner gewisseld.
Als je dit leest en in het echt meemaakt zal je begrijpen dat Cap d'Agde zich ontwikkelt tot een waar swingers resort die een grote aantrekkingskracht heeft op swingers uit de hele wereld.
doel je op mijn OP?quote:Op maandag 30 december 2013 11:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Trolley flikker op als je niet on topic kan reageren, het is geen ONZ hier
Nee een user waarvan ik zijn reacties verwijderde ivm zogenaamd grappige reactiesquote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
doel je op mijn OP?
Is niet als troll topic bedoeld namelijk
Mss zijn ze er wel, maar weten we niet waar we moeten zoeken?quote:Op maandag 30 december 2013 17:42 schreef Vansschoen het volgende:
Jammer dan er bij zulke dingen bijna geen mannen en vrouwen van begin/midden 20 zijn.
Dat kan heel goed, ik had er zelf ook nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 30 december 2013 18:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Mss zijn ze er wel, maar weten we niet waar we moeten zoeken?
en dan ook iets waar het ratio vrouwen/mannen een beetje op peil is
Er zijn, ook hier in Nederland, weinig swingers te vinden van onder de 25 tot 30 jaar. Meeste mensen ontdekken die kant in hun relatie pas na de 30quote:Op maandag 30 december 2013 18:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Mss zijn ze er wel, maar weten we niet waar we moeten zoeken?
en dan ook iets waar het ratio vrouwen/mannen een beetje op peil is
Nou, in de Fun liep toch wel redelijk wat van mijn leeftijd rond. Binnenkort maar weer eens een bezoekje aan brengen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Er zijn, ook hier in Nederland, weinig swingers te vinden van onder de 25 tot 30 jaar. Meeste mensen ontdekken die kant in hun relatie pas na de 30En als je het eenmaal ontdekt heb ga je er je hele relatie lang mee door, dus er lopen relatief meer oude mensen dan jonge mensen rond. Maar goed je hoeft maar 1 of 2 stelletjes te vinden voor een leuke avond natuurlijk
wat is je leeftijd?quote:Op maandag 30 december 2013 19:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nou, in de Fun liep toch wel redelijk wat van mijn leeftijd rond. Binnenkort maar weer eens een bezoekje aan brengen.
Ligt er een beetje aan op welke avond je gaat. Zaterdag is vrij jong publiek te vinden maar ook niet overdreven hoge aantallen. En onze ervaring is eigenlijk dat de meeste van die jonge stellen nog niet of weinig interesse heeft om dingen te doen met anderen en daar meer zijn voor de lol of om te kijken.quote:Op maandag 30 december 2013 19:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nou, in de Fun liep toch wel redelijk wat van mijn leeftijd rond. Binnenkort maar weer eens een bezoekje aan brengen.
Ja, je moet je wel beseffen dat ze waarschijnlijk voor het eerst zijn. Ik ben ook maar 1 keer geweest en dan is het wel ff wennen. Ik wil zeker wel iets doen met anderen maar de eerste keer ben je gewoon wat overdonderd en heb je ook nog geen plan van aanpak (quote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan op welke avond je gaat. Zaterdag is vrij jong publiek te vinden maar ook niet overdreven hoge aantallen. En onze ervaring is eigenlijk dat de meeste van die jonge stellen nog niet of weinig interesse heeft om dingen te doen met anderen en daar meer zijn voor de lol of om te kijken.
Overigens terechtquote:Op maandag 30 december 2013 17:42 schreef Vansschoen het volgende:
Jammer dan er bij zulke dingen bijna geen mannen en vrouwen van begin/midden 20 zijn.
Een hoop van die mensen hebben hiervoor geen geld. Dat soort resorts zijn niet goedkoop, en dat kan een werkende 30+er makkelijker betalen dan een studentje van 21quote:Op maandag 30 december 2013 17:42 schreef Vansschoen het volgende:
naaktstrand in nederland (betaald/abbo) zie je alleen op zondag jongeren (onder de 50)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een hoop van die mensen hebben hiervoor geen geld. Dat soort resorts zijn niet goedkoop, en dat kan een werkende 30+er makkelijker betalen dan een studentje van 21
quote:Op maandag 30 december 2013 17:42 schreef Vansschoen het volgende:
en wat kun je er aan doen?quote:
Lijkt me een behoorlijke overdrijvingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef T42 het volgende:
[..]
en wat kun je er aan doen?
dames schamen zich meestal voor hun lichaam vanaf 14 jaar tot 40...
Dan kun je beter een nabijgelegen naaktstrand opzoeken, veel goedkoper ook lijkt me.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef T42 het volgende:
fok meet? ik wil er wel heen maar meer om gewoon bloot te lopen
heb abbo daarvoor zelfsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan kun je beter een nabijgelegen naaktstrand opzoeken, veel goedkoper ook lijkt me.
niet allemaal maar veel dus wel..quote:
Twee weken naar de Malediven is goedkoper.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:49 schreef xxNienkexx het volgende:
ben op cap d'agde geweest, en ben blij dat ik niet bij de nudisten verbleef....
Het zijn nou niet echt de godenlichamen waar iedereen aan zit te denken... en dat lag vooral aan de leeftijdquote:
probeer hemelrijk ik volkel eensquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:49 schreef xxNienkexx het volgende:
ben op cap d'agde geweest, en ben blij dat ik niet bij de nudisten verbleef....
woeps dacht even op KPD te zitten sorryquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Idd even wat opgeschoond, ook linkjes naar naakt is niiet toegestaan hier, daar hebben we KPD voor
Nou ja, nogmaals... Ik vond het, zeker in de weekenden, een goede afspiegeling van de maatschappij. Ook plenty jong volk met mooie lichamen. Het is ook maar net waar je je op focust ofzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:57 schreef Ordos20 het volgende:
Aan de andere kant, alsof we allemaal afgetrainde goden zijn........
Meh, ik heb niks met afgetraind, daar kan ik zelf weinig mee dus dat is niet ergquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou ja, nogmaals... Ik vond het, zeker in de weekenden, een goede afspiegeling van de maatschappij. Ook plenty jong volk met mooie lichamen. Het is ook maar net waar je je op focust ofzo.
Ik ben er 2 jaar geweest, maar laatste keer was 3 jaar gelden. Overdag valt het wel mee, 1 gedeelte van het strand is gewoon normaal, maar als je naar links loopt, dan gebeurt er van alles op het strand.quote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef CarltonBanks het volgende:
http://www.capdagdeinfo.nl/swingers.php
[..]
Zijn er Fokkers die daar geweest zijn en is het net zo geil als menig xhamster filmpje doet voorkomen? Of lopen er alleen maar ouwe lijken rond van 50+? Is er nog wat moois en jongs te zien daar?
klopt. Goed zeer goed te doen. We stonden hier. Eerste jaar met een tent, 2de jaar hadden we een sta caravan gehuurd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:02 schreef Lon3 het volgende:
Daar is ook gewoon een camping waar je in je naakie kan camperen.
Gelukkig is stap kleding ook niet "groot'.quote:Da's extra goedkoop omdat je minder kleding hoeft mee te nemen
welke camping wasdat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:00 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Ik ben er 2 jaar geweest, maar laatste keer was 3 jaar gelden. Overdag valt het wel mee, 1 gedeelte van het strand is gewoon normaal, maar als je naar links loopt, dan gebeurt er van alles op het strand.
In de avond, er zijn vele clubs kan ik je zeggen en is er veel mogelijk. Nadeel, mannen alleen of met zijn tweeën komen niet overal in.
[..]
klopt. Goed zeer goed te doen. We stonden hier. Eerste jaar met een tent, 2de jaar hadden we een sta caravan gehuurd.
[..]
Gelukkig is stap kleding ook niet "groot'.
Er is daar maar 1 camping: René Oltra.quote:
ow dacht meerderequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Er is daar maar 1 camping: René Oltra.
Het was inderdaad René Oltra. Deze camping is de enige op het directe Cap d'Agde terrein . Maar er zitten er geloof ik nog 1 of 2 in de buurt. Namen weet ik alleen niet meer, misschien even kijken via google maps.quote:
Waarom nou een piercing er uit? dat snap ik dan weer niet? Wellicht afhankelijk van het soort piercing?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:56 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vond die camping af en toe net een strafkamp, overigens.
"Meneer, dat broekje moet uit. U moet naakt."
- Pardon?!
"Oui, toute suite!"
"Meneer, u draagt een piercing. Die moet uit."
- Pardon? Dat doe ik dan wel als ik terug ben bij mijn mobile home.
"Non monsieur, toute suite."
Kon je daar een beetje je piercing los gaan staan maken terwijl zo'n ventje met een walkie talkie keek of je het ook wel echt deed, en doorgaf aan de bewaker iets verderop dat hij het nog eens bij ons moest controleren. En dat gebeurde dus ook echt.. Fucking hell, zeg.
Ik denk dat ze de camping zo "kindvriendelijk" mogelijk willen houden. (Misschien moet je je kinderen dan niet meenemen naar een swingersresort? Enfin...) Er lopen daar in de avonduren ook allerlei mensen in speelpakjes over het terrein, maar we kregen af en toe het idee dat de staff enigszins de pik op ons had omdat we zo "open en bloot homo" waren, zo openminded zijn ze niet in Frankrijk. Ze lieten geen mogelijkheid onbenut om ons een beetje te zieken. Ik ben ook eens lastig gevallen in het uitgaansgebied door een van de security mensen daar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef Ordos20 het volgende:
Waarom nou een piercing er uit? dat snap ik dan weer niet? Wellicht afhankelijk van het soort piercing?
Beetje jammer, ben je swinger en pretendeer je "openminded" te zijn, heb je dit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de camping zo "kindvriendelijk" mogelijk willen houden. (Misschien moet je je kinderen dan niet meenemen naar een swingersresort? Enfin...) Er lopen daar in de avonduren ook allerlei mensen in speelpakjes over het terrein, maar we kregen af en toe het idee dat de staff enigszins de pik op ons had omdat we zo "open en bloot homo" waren, zo openminded zijn ze niet in Frankrijk. Ze lieten geen mogelijkheid onbenut om ons een beetje te zieken. Ik ben ook eens lastig gevallen in het uitgaansgebied door een van de security mensen daar.
Dat klopt, zo openminded zijn ze niet in Frankrijk. Zie maar de grote opkomst bij de protesten tegen de wet voor het homohuwelijk. Het schijnt dat zo'n 40% tegen was, niet de meerderheid, maar toch 2/5, das redelijk veel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de camping zo "kindvriendelijk" mogelijk willen houden. (Misschien moet je je kinderen dan niet meenemen naar een swingersresort? Enfin...) Er lopen daar in de avonduren ook allerlei mensen in speelpakjes over het terrein, maar we kregen af en toe het idee dat de staff enigszins de pik op ons had omdat we zo "open en bloot homo" waren, zo openminded zijn ze niet in Frankrijk. Ze lieten geen mogelijkheid onbenut om ons een beetje te zieken. Ik ben ook eens lastig gevallen in het uitgaansgebied door een van de security mensen daar.
Yep! Wij lagen daar ook 'n keer op het (hetero) strand en toen kwam iemand ons mededelen dat het homostrand 200 meter verderop was.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:42 schreef Godshand het volgende:
Dat klopt, zo openminded zijn ze niet in Frankrijk. Zie maar de grote opkomst bij de protesten tegen de wet voor het homohuwelijk. Het schijnt dat zo'n 40% tegen was, niet de meerderheid, maar toch 2/5, das redelijk veel.
hangslot er in en zeggen dat je sleutel niet bij hebtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:56 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vond die camping af en toe net een strafkamp, overigens.
"Meneer, dat broekje moet uit. U moet naakt."
- Pardon?!
"Oui, toute suite!"
"Meneer, u draagt een piercing. Die moet uit."
- Pardon? Dat doe ik dan wel als ik terug ben bij mijn mobile home.
"Non monsieur, toute suite."
Kon je daar een beetje je piercing los gaan staan maken terwijl zo'n ventje met een walkie talkie keek of je het ook wel echt deed, en doorgaf aan de bewaker iets verderop dat hij het nog eens bij ons moest controleren. En dat gebeurde dus ook echt.. Fucking hell, zeg.
het zijn vaak de mensen die je eecht niet naakt wilt zienquote:Op maandag 30 december 2013 17:42 schreef Vansschoen het volgende:
Nee alleen knappe mensen mogen bloot lopen natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het zijn vaak de mensen die je eecht niet naakt wilt zien
jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen knappe mensen mogen bloot lopen natuurlijk...
In het openbaar welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen knappe mensen mogen bloot lopen natuurlijk...
Dat is aan jouquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar dat ik mijn kleren aanhoud dus
Maar dan kan ik dus nooit naar Cap d'Agde of een ander mooi naaktstrandquote:
natuurlijk kan dat wel! je zal mij er alleen niet tegenkomen. Maar ik denk dat dat het juist aantrekkelijker maakt om daar naartoe te gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan kan ik dus nooit naar Cap d'Agde of een ander mooi naaktstrandNou ja dan maar binnen blijven zitten.
Nee man met mijn lichaam durf ik niet eens in bikini laat staan nog meer uitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
natuurlijk kan dat wel! je zal mij er alleen niet tegenkomen. Maar ik denk dat dat het juist aantrekkelijker maakt om daar naartoe te gaan
Angst om te verbranden door de zon hoef je dan ook niet te hebben, dat is weer handig!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man met mijn lichaam durf ik niet eens in bikini laat staan nog meer uit
Fransen scheren hun lichaamshaar nietquote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef oLexie het volgende:
Klinkt leuk, maar geen idee verder. Heb je een vriendin? Dan zou ik het gewoon even overleggen en gaan aankomende zomer.
Er zijn vast wel mooie stellen te vinden, Fransen hebben sowieso billen waar je U tegen zegt.
Het is geen swingersresort, het is een naturistenresort. Vroeger was het een grote hippiebende, nu inderdaad vooral mensen die er voor seks komen, maar er lopen ook nog redelijk wat verstokte hippies rond. Heb je die niet gezien? Tussen alle pornomokkels met fluorescerende pantypakjes en jersey shore sportschool oompa loompa's ineens zo'n gezin met lang haar en birkenstocks? Die campings zijn vaak nog uit die tijd, met eigenaren die Het Ware Naturisme aanhangen. Er zijn heel veel naturistencampings waar piercings niet gewenst zijn, omdat ze dat als niet-natuurlijk zienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Gellarboy het volgende:
Ik denk dat ze de camping zo "kindvriendelijk" mogelijk willen houden. (Misschien moet je je kinderen dan niet meenemen naar een swingersresort? Enfin...)
Vertel dat maar aan die talloze hetero's die liggen te neuken op het strand.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef Dipkip het volgende:
Het is geen swingersresort, het is een naturistenresort.
Ik zie niet echt hoe dat relevant is. Als je het strand oploopt heb je eerst een doodnormaal naturistenstrand vol gezinnetjes en andere mensen die niet voor seks komen, daarna pas het heteroseksstrand (waar de vaders van eerder genoemde gezinnetjes af en toe komen neuzenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:22 schreef Dirk. het volgende:
Vertel dat maar aan die talloze hetero's die liggen te neuken op het strand..
Ik hoor wat je zegt, maar realistisch vind ik het niet.
(ik ben dezelfde persoon onder een andere username, mocht dat niet duidelijk zijn)
Pulzzar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:22 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan die talloze hetero's die liggen te neuken op het strand..
Ik hoor wat je zegt, maar realistisch vind ik het niet.
(ik ben dezelfde persoon onder een andere username, mocht dat niet duidelijk zijn)
Ja, alleen niet op het homostrand. Dat er daar ook seks is leek me logisch, waarom zou je zo ver lopen om je sudoku in te vullen? Waarom dan niet gewoon op het eerste stuk gaan liggen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:32 schreef Dirk. het volgende:
Het homoseksstrand? Seriously?
Ben je er wel geweest joh?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |