Braddie's woord is niets waard.quote:Op maandag 30 december 2013 12:44 schreef eend112 het volgende:
En jij zou toch stoppen in KLB en onz?
Die heb ik van het weekend nog voor m'n vader gehaald, weet niet of hij er tevreden mee isquote:
Prut van 2 euroquote:Op maandag 30 december 2013 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik van het weekend nog voor m'n vader gehaald, weet niet of hij er tevreden mee isWilde eerst die goedkope meenemen maar dan had ik alleen maar commentaar gekregen denk ik 'dat het toch prul is voor die twee euro'.
Bij de MediaMarkt waren de HDMI-kabels 35 euro. Bijna net zo duur als de Blu-Rayspeler.
Dan heeft niemand hem geprobeerd te stelen want die sloten zijn echt met een schaar nog door te knippen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Prut van 2 euroIk heb ooit een fietsslot bij de Action gekocht voor 2 euro en werkt nogsteeds
Het ding is een jaar of 8 oud, toen verkochten ze nog kwaliteitsspul.quote:Op maandag 30 december 2013 12:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan heeft niemand hem geprobeerd te stelen want die sloten zijn echt met een schaar nog door te knippen.
Ja en nee. De Action verkoopt heel veel meuk. Maar ze verkopen ook producten die kwalitatief goed zijn. Echter zijn die wel in de minderheid. Sommige spullen van de Action verkopen ze ook bij de HEMA, maar dan wel voor meer...quote:Op maandag 30 december 2013 09:35 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik haat de troep van de Action, ik koop er nooit want ik vind het oplichting.
Als je als winkelketen rommel verkoopt dan neem je jezelf en je klanten niet serieus.
Ik weet niet wat ze daar precies verkopen, ik ben er ooit één keer geweest en ik vond het een paupersparadise met veel importshit die je ook het MBK in Bangkok tegenkomt.quote:Op maandag 30 december 2013 13:01 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja en nee. De Action verkoopt heel veel meuk. Maar ze verkopen ook producten die kwalitatief goed zijn. Echter zijn die wel in de minderheid. Sommige spullen van de Action verkopen ze ook bij de HEMA, maar dan wel voor meer...
Gek is n halve en dikquote:Op maandag 30 december 2013 03:00 schreef BlueMage het volgende:
Waarom gaat alles wat jij aanraakt kapot?
O god, wat ben je weer grappig.quote:Op maandag 30 december 2013 03:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Worstenvingers
Niet weten dat muziek maken m`n vingers slank houd
Ze probeerde me toen ik m`n nieuwe TV kocht bij de Scheer & Foppen nog een HDMI kabel van 49,95 aan te smeren want die was beter dan de 3 euro kabel van de Actionquote:Op maandag 30 december 2013 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik van het weekend nog voor m'n vader gehaald, weet niet of hij er tevreden mee isWilde eerst die goedkope meenemen maar dan had ik alleen maar commentaar gekregen denk ik 'dat het toch prul is voor die twee euro'.
Bij de MediaMarkt waren de HDMI-kabels 35 euro. Bijna net zo duur als de Blu-Rayspeler.
Qua beeldkwaliteit niet maar die trek je niet zo maar kapot. Zoals ik zeg: haal een kabel van een tientje bij zo'n electronicazaak en je bent van het gezeik af.quote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze probeerde me toen ik m`n nieuwe TV kocht bij de Scheer & Foppen nog een HDMI kabel van 49,95 aan te smeren want die was beter dan de 3 euro kabel van de Action
Die trek je niet kapot neequote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Qua beeldkwaliteit niet maar die trek je niet zo maar kapot. Zoals ik zeg: haal een kabel van een tientje bij zo'n electronicazaak en je bent van het gezeik af.
En anders kun je altijd nog stelen. Ouwe oplichter.quote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die trek je niet kapot neeMaar het was bij mij meer zo van, ik heb een dure tv gekocht.. ik heb nu geen geld meer, dus ik moet wel ff een goedkope kabel kopen.
De volgende x dat die kabel van de Action kapot gaat koop ik een duurdere.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |