Ben je ook dik?quote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben een lul van 1m96. Hoe lang wil je ze hebben?
Wat heerlijk langquote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben een lul van 1m96. Hoe lang wil je ze hebben?
Nee.quote:
Ik zou nog verder zoeken, ik heb echt wel goeie gehadquote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
De perfecte piemel bestaat niet
quote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/13749
Er is een verschil tussen goede en perfecte hequote:Op maandag 30 december 2013 00:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou nog verder zoeken, ik heb echt wel goeie gehad![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/13749
Niet te groot, vaak gaan ze dan ook meer hangen. Ik vind ze het mooist met harde tepels (wie niet?), ze moeten zo symmetrisch mogelijk zijn (ook al kan dat niet altijd).quote:Op maandag 30 december 2013 00:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zijn jouw criteria voor mooie borsten?
Nah joh. Een fotoboek is leuker met zelfgemaakte foto's.quote:Op maandag 30 december 2013 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoef je ook niet zelf te doenWil mn scharrel ook wel vragen om een foto te maken en op te sturen
Nou ja, prettig. Ik kan er fantastische dingen mee doen, maar echt mooi ... Geen idee. Mannen vinden het wel een mooie, dus het zal wel goed zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 00:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind je je eigen kut dan ook niet prettig?
Lees je zijn posts nooit?quote:
Niemand is perfect iddquote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen goede en perfecte he
Hoe weet je dat? Weet je wel hoe de perfecte piemel eruit ziet?quote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
De perfecte piemel bestaat niet
Bullshitquote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand is perfect idd
goed punt
Smaken verschillen. Ook qua piemels. En de piemel moet ook bij de zak passen (de balzak, niet de manquote:Op maandag 30 december 2013 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
@Fera: ligt waaraan? En ik let nooit oo piemels, behalve die van mijzelf dan
Perfectie bestaat nietquote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Weet je wel hoe de perfecte piemel eruit ziet?
quote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet te groot, vaak gaan ze dan ook meer hangen. Ik vind ze het mooist met harde tepels (wie niet?), ze moeten zo symmetrisch mogelijk zijn (ook al kan dat niet altijd).
Vast nog wel meer, maar kan er niet 1,2,3 opkomen. Ik vind die van mezelf best mooi, maar vergeleken met mijn lichaam hadden ze iets groter mogen zijn.
[..]
Nah joh. Een fotoboek is leuker met zelfgemaakte foto's.
[..]
Nou ja, prettig. Ik kan er fantastische dingen mee doen, maar echt mooi ... Geen idee. Mannen vinden het wel een mooie, dus het zal wel goed zijn.
Ik heb Cquote:
Jij bent een watje en dat is toch ook een imperfectiequote:
Onzinquote:Op maandag 30 december 2013 00:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb C
maar ik heb hangtieten
helaas
quote:Op maandag 30 december 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent een watje en dat is toch ook een imperfectie
Juist jaquote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ook qua piemels. En de piemel moet ook bij de zak passen (de balzak, niet de man)
Ook goed. Als ik je op bed leg liggen ze toch platquote:Op maandag 30 december 2013 00:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb C
maar ik heb hangtieten
helaas
Helder, beetje hangen vind ik nog best oké overigens. Hoort er gewoon bij als ze groot/groter zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef Fera het volgende:
Niet te groot, vaak gaan ze dan ook meer hangen. Ik vind ze het mooist met harde tepels (wie niet?), ze moeten zo symmetrisch mogelijk zijn (ook al kan dat niet altijd).
Vast nog wel meer, maar kan er niet 1,2,3 opkomen. Ik vind die van mezelf best mooi, maar vergeleken met mijn lichaam hadden ze iets groter mogen zijn.
Het hangende of het F gedeelte?quote:
Schat ik ben 33 ... je had mijn zoon kunnen zijnquote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ook goed. Als ik je op bed leg liggen ze toch plat
beide ?quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het hangende of het F gedeelte?
Dat het onzin is denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het hangende of het F gedeelte?
quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schat ik ben 33 ... je had mijn zoon kunnen zijn
quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm?quote:
Mijn zoon zn vrienden zijn ouder dan thebossquote:
Nou en dat je 33 bent. Oudere vrouwen kunnen ook mooi zijn. En als ik de 18 aantik is er niets aan het handje. 33 - 17 is trouwens 16. Dan heb je iets verkeerds gedaan.quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangende wel, dat F gedeelte twijfel ik ook aanquote:
Beetje hangen is oké inderdaad. Maar ik heb ze ook van een vriendin gezien. Die hingen wel teveel en ze is pas 24 ofzo.quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helder, beetje hangen vind ik nog best oké overigens. Hoort er gewoon bij als ze groot/groter zijn.
Prioriteiten stellenquote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef LovelyLady het volgende:
Vriend zit te wachten, nu net ik zo heerlijk op dreef ben
Doe nog es een foto voor de zekerheid anders.quote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Hangende wel, dat F gedeelte twijfel ik ook aan
Genoeg tienermama's hoorquote:Op maandag 30 december 2013 00:30 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Nou en dat je 33 bent. Oudere vrouwen kunnen ook mooi zijn. En als ik de 18 aantik is er niets aan het handje. 33 - 17 is trouwens 16. Dan heb je iets verkeerds gedaan.
Smoothquote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe nog es een foto voor de zekerheid anders.
* Faxie pakt z'n meetlint en z'n agenda....quote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hangende wel, dat F gedeelte twijfel ik ook aan
Arme vriendin.quote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef Fera het volgende:
Beetje hangen is oké inderdaad. Maar ik heb ze ook van een vriendin gezien. Die hingen wel teveel en ze is pas 24 ofzo.
Niet eens een poging tot verkapt zijnquote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe nog es een foto voor de zekerheid anders.
En dan? Ga je opmeten hoe lang het nog duurt tot aan sint juttemis? Want eerder dan dat kom jij echt niet bij mijn tieten in de buurt hoorquote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie pakt z'n meetlint en z'n agenda....
Check, ik ben niet perfect, maar ik kom verdomde dicht in de buurt.quote:
Nu trouwens geen vriendin meer van me. Te lelijke tieten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 30 december 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan? Ga je opmeten hoe lang het nog duurt tot aan sint juttemis? Want eerder dan dat kom jij echt niet bij mijn tieten in de buurt hoor
Ik ben daar toch te druk voor nuquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef Fera het volgende:
Nu trouwens geen vriendin meer van me. Te lelijke tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Hitsig? whut?quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Gooi een 33 jarige hitsige vrouw in het gesprek en iedereen is op dreef.
Mensen die het hardst roepen .....quote:Op maandag 30 december 2013 00:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check, ik ben niet perfect, maar ik kom verdomde dicht in de buurt.
Wat een ride heeft die boi.quote:
Trustenquote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga pitten want moet morgen werken (). Trusten
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hoiquote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hitsig? whut?
[..]
Mensen die het hardst roepen .....
Slaapze!quote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zei het heel beschaafd anders.quote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen die het hardst roepen .....
Vergeet je piemel niet te wassen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
quote:
Hij moet fris en fruitig zijn voor de foto?quote:Op maandag 30 december 2013 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeet je piemel niet te wassen.
Trusten!
Zekers, zekers...quote:
Jij wast hem alleen als je op de foto gaat? Heb je ook een smegmaschraper?quote:Op maandag 30 december 2013 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij moet fris en fruitig zijn voor de foto?
Ik ben immuun voor pubers met pruillipjes hoor!!quote:
He bah.quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij wast hem alleen als je op de foto gaat? Heb je ook een smegmaschraper?
Hij is altijd voorbereid op een fotosessie hoorquote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij wast hem alleen als je op de foto gaat? Heb je ook een smegmaschraper?
Noem je mij nou een puber?quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor pubers met pruillipjes hoor!!
Voordeel van het hebben van een puberzoon
Slaap lekker!quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgenochtend mijn hangende tieten, drilpuddingblubberende buik, putjesbillen en zwabberarmen naar de sportschool slepen.
Truste
quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgenochtend mijn hangende tieten, drilpuddingblubberende buik, putjesbillen en zwabberarmen naar de sportschool slepen.
Truste
Jaquote:
En toch zou ik je keihard doenquote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
Truste
Valt wel mee hoor schat.quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
Truste
quote:Op maandag 30 december 2013 00:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit of dat goed of slecht is.... [ afbeelding ]
Trustenquote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
Truste
uhm..quote:Op maandag 30 december 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch zou ik je keihard doen
Nooitquote:Op maandag 30 december 2013 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeet je piemel niet te wassen.
Trusten!
quote:Op maandag 30 december 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch zou ik je keihard doen
Goeie jongen. Kan Faxie nog wat van leren.quote:
Faxie wast zn pener niet?quote:Op maandag 30 december 2013 00:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie jongen. Kan Faxie nog wat van leren.
Het ging over piemels!!quote:
Dan doe je iets beter dan ik.quote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Het ging over piemels!!
Goed onderwerp wel want ik krijg spontaan foto's
[ afbeelding ]
Ik zeg toch dat hij altijd klaar voor een fotoshoot isquote:Op maandag 30 december 2013 00:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie jongen. Kan Faxie nog wat van leren.
Baas boven baas hequote:
Nu vraag ik me af van wiequote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ging over piemels!!
Goed onderwerp wel want ik krijg spontaan foto's
[ afbeelding ]
Ik sliep vanochtend om half 6 alquote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef theboss6 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Laatste 3 dagen was het constant 02:30. Trusten!!
Alleen voor foto's. En tsja, hoe vaak gebeurt dat nou?quote:
Trustequote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef theboss6 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Laatste 3 dagen was het constant 02:30. Trusten!!
Kopen?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij altijd klaar voor een fotoshoot is
quote:Op maandag 30 december 2013 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen voor foto's. En tsja, hoe vaak gebeurt dat nou?
Vooral blijven afvragenquote:
Je weet maar nooit wanneer er een Kodak-moment isquote:Op maandag 30 december 2013 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zonder meer vanuit gaan op basis van dit voorbeeld. Ik denk dat we redelijk gewaagd zijn aan elkaar.quote:
Kodak is dood.quote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wanneer er een Kodak-moment is
Voor niets gaat de zon op!!quote:
Dan loopt alles nog volgens plan.quote:
Geen idee hoe vaak hij foto's maakt.quote:Op maandag 30 december 2013 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Spijtig, een piemel moet toch met regelmaat onder het kutvocht uit een kutje worden getrokken.quote:Op maandag 30 december 2013 00:44 schreef Faxie het volgende:
Mijn piemol is altijd fris en fruitig ja
Ghehequote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zonder meer vanuit gaan op basis van dit voorbeeld. Ik denk dat we redelijk gewaagd zijn aan elkaar.
Moehahahahaquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijtig, een piemel moet toch met regelmaat onder het kutvocht uit een kutje worden getrokken.
quote:Op maandag 30 december 2013 00:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijtig, een piemel moet toch met regelmaat onder het kutvocht uit een kutje worden getrokken.
Ik vertrouw volledig op jouw discretie. Zo niet, dan verspreid ik jouw nummer verder op de manier zoals ik 'm van jou heb gekregen.quote:
Weer op de bank?quote:
Moet jij eens zien hoe snel ik dan een nieuw nummer hebquote:Op maandag 30 december 2013 00:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw volledig op jouw discretie. Zo niet, dan verspreid ik jouw nummer verder op de manier zoals ik 'm van jou heb gekregen.
Ik zie je 'ik heb een nieuw nummer' bericht vol belangstelling tegemoet.quote:Op maandag 30 december 2013 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet jij eens zien hoe snel ik dan een nieuw nummer heb
Dan slaapt ie inderdaad primaquote:Op maandag 30 december 2013 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee in bed, maar de bank slaapt prima. Toch zo'n 10 uur op geslapen denk ik
Nieuwe tetten fotoquote:Op maandag 30 december 2013 00:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je 'ik heb een nieuw nummer' bericht vol belangstelling tegemoet.
Op zn kop en in spiegelbeeld schrijven was lang zo makkelijk niet hoorquote:Op maandag 30 december 2013 00:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je 'ik heb een nieuw nummer' bericht vol belangstelling tegemoet.
quote:
Omdat je op een bank slaapt.quote:Op maandag 30 december 2013 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat niet hebt?
Met recht een prestatie.quote:Op maandag 30 december 2013 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Op zn kop en in spiegelbeeld schrijven was lang zo makkelijk niet hoor
En ik was toen nog onder invloed van drank ook!!quote:
Ik vind(t) van welquote:Op maandag 30 december 2013 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat ik geen goed bed heb. Wat een logica
Sowiesoquote:
Maar ik ga geen nieuw nummer nemen!!quote:Op maandag 30 december 2013 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van jou als je je nieuwe nummer gaat sturen
Rare logica welquote:
Uhm vervang vinden eens met neuken!!quote:
Maak mij gek. Krijg steeds meer zin zo.quote:Op maandag 30 december 2013 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik was toen nog onder invloed van drank ook!!
Er is ook weinig voor nodig om jou gek te krijgenquote:Op maandag 30 december 2013 00:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak mij gek. Krijg steeds meer zin zo.
Wat is er dan zo bijzonder aan jouw bed?quote:Op maandag 30 december 2013 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja sorry maar ikmijn bed, dus ik zou echt nooit op mn bank gaan slapen.
Pot verwijt de ketel...quote:Op maandag 30 december 2013 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is ook weinig voor nodig om jou gek te krijgen
Okay okayquote:
Sweet, nasty, and horny dreamsquote:
Vast niet veel maar heb altijd op een dun kut matras geslapen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bijzonder aan jouw bed?
Herkenbaar, althans. Ik heb geen boxspring maar ook altijd op een kutbed geslapen en mijn bed nu is ook kut maar toch minder kut dan die hiervoorquote:Op maandag 30 december 2013 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast niet veel maar heb altijd op een dun kut matras geslapen.
Nu een fatsoenlijke boxspring.
Echt een wereld van verschil is het. Als ik het had geweten tig jaar terug al gehaald.quote:Op maandag 30 december 2013 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar, althans. Ik heb geen boxspring maar ook altijd op een kutbed geslapen en mijn bed nu is ook kut maar toch minder kut dan die hiervoor
quote:
Je moest eens weten hoe vaak ik haar al op die manier naar de douche heb gedragen omdat ze weer eens brood van mn zoon had gejatquote:
Mijn katten zijn sufquote:Op maandag 30 december 2013 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak ik haar al op die manier naar de douche heb gedragen omdat ze weer eens brood van mn zoon had gejat![]()
En gewoon vasthouden en grommen he.
quote:Op maandag 30 december 2013 01:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn katten zijn suf
Ze zeggen dat baasjes en hun huisdieren op elkaar lijken
Klopt wel. Zowel kat als hond zijn lieve bitchesquote:Op maandag 30 december 2013 01:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn katten zijn suf
Ze zeggen dat baasjes en hun huisdieren op elkaar lijken
Trustenquote:Op maandag 30 december 2013 01:03 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Heb nergens zin meer in![]()
Kusjesquote:
Maart toch pas weer?quote:
De mijne wel jaquote:Op maandag 30 december 2013 01:04 schreef theboss6 het volgende:
Oops nog niet aant slapen. Wat ben ik toch een badboy...
Katten zijn trouwens kutbeesten
Daarom ook diequote:
quote:Op maandag 30 december 2013 01:04 schreef theboss6 het volgende:
Oops nog niet aant slapen. Wat ben ik toch een badboy...
Katten zijn trouwens kutbeesten
Pics?quote:Op maandag 30 december 2013 01:13 schreef theboss6 het volgende:
Gouden oude meme.
Ben atm even in de ban van Marloes Horst. Wat een schone zeg, uit ons goede eigen Nederland.
Niet slechtquote:Op maandag 30 december 2013 01:17 schreef theboss6 het volgende:
http://www.desktopwallpapers4.me/girls/marloes-horst-10064/
Niet zomaar op google te vinden. Zit op mn mobiel vandaar :S
Ik?quote:
Is dat niet duidelijk dan?quote:
Maar ook ik ben oud genoeg om je moeder te zijn dus ksst shoo shooquote:
Maakt me helemaal niets uit! Dat is het leuke van internet.quote:Op maandag 30 december 2013 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ook ik ben oud genoeg om je moeder te zijn dus ksst shoo shoo
Say whutquote:Op maandag 30 december 2013 01:27 schreef theboss6 het volgende:
Moet eerlijk bekennen. Ik vind vrouwen van 40 ook nog wel erg aantrekkelijk...
Hoe oud is ie?quote:Op maandag 30 december 2013 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is foto's aan het maken van de drank in mn drankkast. Deze stuurt hij door naar vrienden waar hij O&N gaat vieren.
Ik denk dat ik 1 januari geen drank meer heb
Anders staat het er toch maar te staanquote:Op maandag 30 december 2013 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is foto's aan het maken van de drank in mn drankkast. Deze stuurt hij door naar vrienden waar hij O&N gaat vieren.
Ik denk dat ik 1 januari geen drank meer heb
Is ook weer zoquote:Op maandag 30 december 2013 01:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anders staat het er toch maar te staan
Bijna 16quote:
De Pisang Ambon, Blue Curacao, Bacardi, en Vodka gaan mee naar het feestjequote:Op maandag 30 december 2013 01:34 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Kan zijn dat de kast leeg is. Weet ik haast wel zeker.
Bijna 17, maar ik drink niet.
Bah dat drankgebruik bij jongeren. Tegenwoordig kan het allemaal. Belachelijk. En onverantwoord. Sorry moeders.quote:Op maandag 30 december 2013 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Pisang Ambon, Blue Curacao, Bacardi, en Vodka gaan mee naar het feestje
Ja, steeds maar halve flessen op straat achterlaten enzo, opdrinken ho maarquote:Op maandag 30 december 2013 01:37 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Bah dat drankgebruik bij jongeren. Tegenwoordig kan het allemaal. Belachelijk.
Kiddo drinkt alleen een paar biertjes en een bacootje. Verder niet.quote:Op maandag 30 december 2013 01:37 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Bah dat drankgebruik bij jongeren. Tegenwoordig kan het allemaal. Belachelijk.
quote:Op maandag 30 december 2013 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, steeds maar halve flessen op straat achterlaten enzo, opdrinken ho maar
diabetes en levercirrose op 1 avondquote:Op maandag 30 december 2013 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Pisang Ambon, Blue Curacao, Bacardi, en Vodka gaan mee naar het feestje
Klopt. Maar ik ken er genoeg die zich elk weekend lekker lam zuipen. Ouders weten ook niet wat de jongeren uithalenquote:Op maandag 30 december 2013 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kiddo drinkt alleen een paar biertjes en een bacootje. Verder niet.
En normaal drinkt hij eigenlijk zelden tot nooit, met O&N mogen ze best wel ff goed lol maken van mij
Klopt op zich wel al is de relatie tussen mij en mn zoon toch wel heel anders dan die van de gemiddelde moeder-puberzoon.quote:Op maandag 30 december 2013 01:40 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ken er genoeg die zich elk weekend lekker lam zuipen. Ouders weten ook niet wat de jongeren uithalenik weet meer van mn broertje dan dat mn ouders doen.
Ik groei op in een heel ander milieu. Het meer Christelijke, niet tot nauwelijks drinken ens..(ik ben een uitzondering namelijk, gepest in jeugd etc. Seks voor het huwelijk is hier ook een gevoelig onderwerp.quote:Op maandag 30 december 2013 01:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt op zich wel al is de relatie tussen mij en mn zoon toch wel heel anders dan die van de gemiddelde moeder-puberzoon.
Bijvoorbeeld. ik wist binnen 2 weken dat hij geen maagd meer was. Dat vertelde hij even tussen neus en lippen door. "oh ja mam, ik heb seks gehad! Doei"
gereformeerd?quote:Op maandag 30 december 2013 01:44 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ik groei op in een heel ander milieu. Het meer Christelijke, niet tot nauwelijks drinken ens..(ik ben een uitzondering namelijk, gepest in jeugd etc. Seks voor het huwelijk is hier ook een gevoelig onderwerp.
hoe oud ben je danquote:Op maandag 30 december 2013 01:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt op zich wel al is de relatie tussen mij en mn zoon toch wel heel anders dan die van de gemiddelde moeder-puberzoon.
Bijvoorbeeld. ik wist binnen 2 weken dat hij geen maagd meer was. Dat vertelde hij even tussen neus en lippen door. "oh ja mam, ik heb seks gehad! Doei"
Ik vind gewoon dat je kinderen echt het gevoel moet geven dat ze alles tegen je kunnen zeggen zonder dat je meteen als een hersenloze flipt.quote:Op maandag 30 december 2013 01:44 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ik groei op in een heel ander milieu. Het meer Christelijke, niet tot nauwelijks drinken ens..(ik ben een uitzondering namelijk, gepest in jeugd etc)
Chickiequote:
ik legde ze altijd in de struiken voor de terugwegquote:Op maandag 30 december 2013 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, steeds maar halve flessen op straat achterlaten enzo, opdrinken ho maar
Mee eens.quote:Op maandag 30 december 2013 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je kinderen echt het gevoel moet geven dat ze alles tegen je kunnen zeggen zonder dat je meteen als een hersenloze flipt.
Gevolg hij staat nu gewoon openlijk drank uit te zoeken voor O&N ipv stiekem de drank meejatten zoals ik vroeger deed. En dus kan ik zijn drinken best wel in de gaten houden.
slettebakkiequote:
Niets mis mee!!quote:
Ik zit op geen PMO dag 5.quote:Op maandag 30 december 2013 01:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niets mis mee!!
Moar Porn please
Nu in taal die deze schijndode bejaarde ook kan begrijpen aub?quote:
ik kon niet meerquote:Op maandag 30 december 2013 01:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niets mis mee!!
Moar Porn please
Porno, Masturbatie, Orgasmequote:Op maandag 30 december 2013 01:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu in taal die deze schijndode bejaarde ook kan begrijpen aub?
Geen porno en mastuberen. Het Fok nofap topic.quote:Op maandag 30 december 2013 01:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 01:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is je kaartjequote:Op maandag 30 december 2013 01:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Het klinkt buiten alsof er eenbrulkikker zit te uhm brullen
waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 30 december 2013 01:50 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Geen porno en mastuberen. Het Fok nofap topic.
ik noem het beestje ook gewoon bij zn naampje hoor.quote:
de mijne was beterquote:
Je had mijn gezicht moeten zien!!quote:
Ook wel eens last vanquote:
Ik ben toch te oud voor die nieuwe taal johquote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 30 december 2013 01:50 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Geen porno en mastuberen. Het Fok nofap topic.
Er staat alleenquote:Op maandag 30 december 2013 01:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik noem het beestje ook gewoon bij zn naampje hoor.
Hij bewoog niet toch?quote:
maar, waarom???quote:Op maandag 30 december 2013 01:51 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie wel wat de bijwerkingen zijn. Mn testosteron moet omhoog.
dat had ik echt heel graag willen zien jaquote:Op maandag 30 december 2013 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had mijn gezicht moeten zien!!
[..]
Ook wel eens last van
[..]
Ik ben toch te oud voor die nieuwe taal joh
[..]
Waarom zou je dat willen?
er is geen te verslaafd, tenzij je het ook bijvoorbeeld in een volle bus doet oidquote:
Echt he!!quote:Op maandag 30 december 2013 01:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat had ik echt heel graag willen zien ja
Niet dat ik niet meer wil, maar dat rotte ding gaat op den duur zeer doen
Oepsiequote:Op maandag 30 december 2013 01:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is geen te verslaafd, tenzij je het ook bijvoorbeeld in een volle bus doet oid
Ik wacht het wel af. Google maar eens wat.quote:Op maandag 30 december 2013 01:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is geen te verslaafd, tenzij je het ook bijvoorbeeld in een volle bus doet oid
Dat ging over dat schijndoodquote:Op maandag 30 december 2013 01:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er staat alleen![]()
[..]
Hij bewoog niet toch?
ik had ook pijn aan de baarmama tijdens het komen, dat is veel erger dan schuur en stootpijnquote:Op maandag 30 december 2013 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he!!
Dat is niet leuk hoor als het dan gewoon pijn doet
Dat doet inderdaad vies pijnquote:Op maandag 30 december 2013 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had ook pijn aan de baarmama tijdens het komen, dat is veel erger dan schuur en stootpijn
ik masturbeer niet in de bus, dat ik klaarkom van die trillingen kan ik ook niks aan doenquote:
ik masturbeer wel gewoon zonder googlequote:Op maandag 30 december 2013 01:55 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ik wacht het wel af. Google maar eens wat.
quote:
Tijdens de seks stoot de man tegen de baarmoederhals aan. Dat is misschien eventjes vol te houden maar gaat op den duur zoveel pijn doen dat je eigenlijk alles voelt uhm ja, samentrekken ofzo?quote:
Wat heb je gedaan danquote:Op maandag 30 december 2013 01:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verheug me nu al op het gesprek dat ik morgen met mn moeder ga hebben
Oh nee niet masturberen in de bus, gewoon keiharde seks onderweg naar spanje en italiequote:Op maandag 30 december 2013 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik masturbeer niet in de bus, dat ik klaarkom van die trillingen kan ik ook niks aan doen
Dat bedoel ik niet. Google de voordelen van stoppen met fappen eens.quote:Op maandag 30 december 2013 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik masturbeer wel gewoon zonder google
maar ach, de schade is weer redelijk ingehaaldquote:
Nou ik moet dus even door gaan geven dat ik O&N niet in Gorinchem vier.quote:
die bedoelde ik niet eens, gewoon spierpijn in de bm van het vele komen.. En dan is het echt zuur om klaar te komenquote:Op maandag 30 december 2013 01:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens de seks stoot de man tegen de baarmoederhals aan. Dat is misschien eventjes vol te houden maar gaat op den duur zoveel pijn doen dat je eigenlijk alles voelt uhm ja, samentrekken ofzo?
Geen idee maar die pijn is alles behalve fijn!
Dan heeft ie een flinke.quote:Op maandag 30 december 2013 01:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens de seks stoot de man tegen de baarmoederhals aan. Dat is misschien eventjes vol te houden maar gaat op den duur zoveel pijn doen dat je eigenlijk alles voelt uhm ja, samentrekken ofzo?
Geen idee maar die pijn is alles behalve fijn!
waar gaan we heen?quote:Op maandag 30 december 2013 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik moet dus even door gaan geven dat ik O&N niet in Gorinchem vier.
Als ik zeg waar ik wel heen ga gaat moeders de bruidsboeken tevoorschijn halen dus ik denk dat ik ga zeggen dat ik met GvsE op pad ga
quote:Op maandag 30 december 2013 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik moet dus even door gaan geven dat ik O&N niet in Gorinchem vier.
Als ik zeg waar ik wel heen ga gaat moeders de bruidsboeken tevoorschijn halen dus ik denk dat ik ga zeggen dat ik met GvsE op pad ga
ik had het dus over masturberenquote:Op maandag 30 december 2013 01:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh nee niet masturberen in de bus, gewoon keiharde seks onderweg naar spanje en italie
quote:Op maandag 30 december 2013 02:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die bedoelde ik niet eens, gewoon spierpijn in de bm van het vele komen.. En dan is het echt zuur om klaar te komen
Valt mee hoor. Althans je hoeft echt geen lul van 30 cm te hebben om de bm te raken. Zo ver zit dat ding niet bij de ingang vandaanquote:
ik mag geen vieze dingen opzoeken op het internet..quote:Op maandag 30 december 2013 01:59 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Google de voordelen van stoppen met fappen eens.
Amsterdam onder anderequote:
Waarom zou iemand dat willen?quote:
Ik moet zo'n clicker hebben om te tellenquote:Op maandag 30 december 2013 02:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hou dan ook eens op met in het guiness book of records te komen tijdens je scharrelweekendjes
[..]
Valt mee hoor. Althans je hoeft echt geen lul van 30 cm te hebben om de bm te raken. Zo ver zit dat ding niet bij de ingang vandaan
Met de kerst had ik visite, zoonlief had dat tegen mn moeder gezegd.quote:
Als ik er 1 tegenkom koop ik hem voor jequote:Op maandag 30 december 2013 02:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet zo'n clicker hebben om te tellen
Wat is er vreemd aan dan?quote:Op maandag 30 december 2013 02:02 schreef theboss6 het volgende:
Vreemd gesprek dit. Ik volg er niets van
Nijmegen heet voortaan Amsterdam dus..quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 02:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met de kerst had ik visite, zoonlief had dat tegen mn moeder gezegd.
Wil je weten hoe dat kruisverhoor ging of kan je het wel raden?
met 3 getallen kom je tekort denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 02:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik er 1 tegenkom koop ik hem voor je
quote:
stel je niet aan en reageer gewoon meequote:Op maandag 30 december 2013 02:05 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Geen idee..... komt omdat ik een newbie ben. Ik ken hier niemand.
Okay je bedoelt hem grappig maar ik ga er toch even serieus op reageren!!quote:Op maandag 30 december 2013 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nijmegen heet voortaan Amsterdam dus..![]()
Maarruhh... Waarom heeft ze voor jou en mij nog geen bruidsboeken op tafel gelegd?
poging tot zelfmoord??quote:
IK OOK!!quote:
Hebben jij en huppelmuts iets met elkaar irl? Is huppel toevallig gescheiden?quote:Op maandag 30 december 2013 02:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stel je niet aan en reageer gewoon mee
Pubers
Hoe heet hij? Heb je foto? Wanneer neem je hem mee hierheen? Hoe lang ga je al met hem om? Hoe serieus is het? Oh wat leuk, Tal weer aan de man! Hoe oud is hij? Woont deze wel in de buurt?quote:
qoute is belangrijk in dezen.quote:Op maandag 30 december 2013 02:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay je bedoelt hem grappig maar ik ga er toch even serieus op reageren!!
Mama weet dat ik bi ben maar negeert dat liever. Vraagt wel soms voorzichtig of een vriendin toevallig bi/lesbi is en dan opeens heb ik weer een gesprek over of ik wel een relatie zou willen met een vrouw![]()
Over jou heeft ze dat nog niet gevraagd, heb haar verteld dat ik je aan een scharrel heb geholpen
quote:Op maandag 30 december 2013 02:07 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Hebben jij en huppelmuts iets met elkaar irl? Is huppel toevallig gescheiden?
Dat hadden we toch al besloten?quote:Op maandag 30 december 2013 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
qoute is belangrijk in dezen.
Hierbij geef je toe schuld te hebben aan deze ellende
Ohhh zo..... ik vat mquote:Op maandag 30 december 2013 02:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Mooi dit!!
Wij zijn vriendinnen! En nee, ik ben nooit getrouwd
met mn moeder zou ik dat ook niet willen neequote:Op maandag 30 december 2013 02:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik denk niet dat het op die manier is gegaan
quote:Op maandag 30 december 2013 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heet hij? Heb je foto? Wanneer neem je hem mee hierheen? Hoe lang ga je al met hem om? Hoe serieus is het? Oh wat leuk, Tal weer aan de man! Hoe oud is hij? Woont deze wel in de buurt?
Gewoon blijven posten dan leer je ons vanzelf kennen en vlucht je naar het libelle forumquote:Op maandag 30 december 2013 02:05 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Geen idee..... komt omdat ik een newbie ben. Ik ken hier niemand.
Je begint erzelf overquote:Op maandag 30 december 2013 02:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met mn moeder zou ik dat ook niet willen nee
Niet leuk!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |