Ben je ook dik?quote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben een lul van 1m96. Hoe lang wil je ze hebben?
Wat heerlijk langquote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben een lul van 1m96. Hoe lang wil je ze hebben?
Nee.quote:
Ik zou nog verder zoeken, ik heb echt wel goeie gehadquote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
De perfecte piemel bestaat niet
quote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/13749
Er is een verschil tussen goede en perfecte hequote:Op maandag 30 december 2013 00:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou nog verder zoeken, ik heb echt wel goeie gehad![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/13749
Niet te groot, vaak gaan ze dan ook meer hangen. Ik vind ze het mooist met harde tepels (wie niet?), ze moeten zo symmetrisch mogelijk zijn (ook al kan dat niet altijd).quote:Op maandag 30 december 2013 00:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zijn jouw criteria voor mooie borsten?
Nah joh. Een fotoboek is leuker met zelfgemaakte foto's.quote:Op maandag 30 december 2013 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoef je ook niet zelf te doenWil mn scharrel ook wel vragen om een foto te maken en op te sturen
Nou ja, prettig. Ik kan er fantastische dingen mee doen, maar echt mooi ... Geen idee. Mannen vinden het wel een mooie, dus het zal wel goed zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 00:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind je je eigen kut dan ook niet prettig?
Lees je zijn posts nooit?quote:
Niemand is perfect iddquote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen goede en perfecte he
Hoe weet je dat? Weet je wel hoe de perfecte piemel eruit ziet?quote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
De perfecte piemel bestaat niet
Bullshitquote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand is perfect idd
goed punt
Smaken verschillen. Ook qua piemels. En de piemel moet ook bij de zak passen (de balzak, niet de manquote:Op maandag 30 december 2013 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
@Fera: ligt waaraan? En ik let nooit oo piemels, behalve die van mijzelf dan
Perfectie bestaat nietquote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Weet je wel hoe de perfecte piemel eruit ziet?
quote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet te groot, vaak gaan ze dan ook meer hangen. Ik vind ze het mooist met harde tepels (wie niet?), ze moeten zo symmetrisch mogelijk zijn (ook al kan dat niet altijd).
Vast nog wel meer, maar kan er niet 1,2,3 opkomen. Ik vind die van mezelf best mooi, maar vergeleken met mijn lichaam hadden ze iets groter mogen zijn.
[..]
Nah joh. Een fotoboek is leuker met zelfgemaakte foto's.
[..]
Nou ja, prettig. Ik kan er fantastische dingen mee doen, maar echt mooi ... Geen idee. Mannen vinden het wel een mooie, dus het zal wel goed zijn.
Ik heb Cquote:
Jij bent een watje en dat is toch ook een imperfectiequote:
Onzinquote:Op maandag 30 december 2013 00:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb C
maar ik heb hangtieten
helaas
quote:Op maandag 30 december 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent een watje en dat is toch ook een imperfectie
Juist jaquote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ook qua piemels. En de piemel moet ook bij de zak passen (de balzak, niet de man)
Ook goed. Als ik je op bed leg liggen ze toch platquote:Op maandag 30 december 2013 00:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb C
maar ik heb hangtieten
helaas
Helder, beetje hangen vind ik nog best oké overigens. Hoort er gewoon bij als ze groot/groter zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef Fera het volgende:
Niet te groot, vaak gaan ze dan ook meer hangen. Ik vind ze het mooist met harde tepels (wie niet?), ze moeten zo symmetrisch mogelijk zijn (ook al kan dat niet altijd).
Vast nog wel meer, maar kan er niet 1,2,3 opkomen. Ik vind die van mezelf best mooi, maar vergeleken met mijn lichaam hadden ze iets groter mogen zijn.
Het hangende of het F gedeelte?quote:
Schat ik ben 33 ... je had mijn zoon kunnen zijnquote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ook goed. Als ik je op bed leg liggen ze toch plat
beide ?quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het hangende of het F gedeelte?
Dat het onzin is denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het hangende of het F gedeelte?
quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schat ik ben 33 ... je had mijn zoon kunnen zijn
quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm?quote:
Mijn zoon zn vrienden zijn ouder dan thebossquote:
Nou en dat je 33 bent. Oudere vrouwen kunnen ook mooi zijn. En als ik de 18 aantik is er niets aan het handje. 33 - 17 is trouwens 16. Dan heb je iets verkeerds gedaan.quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangende wel, dat F gedeelte twijfel ik ook aanquote:
Beetje hangen is oké inderdaad. Maar ik heb ze ook van een vriendin gezien. Die hingen wel teveel en ze is pas 24 ofzo.quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helder, beetje hangen vind ik nog best oké overigens. Hoort er gewoon bij als ze groot/groter zijn.
Prioriteiten stellenquote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef LovelyLady het volgende:
Vriend zit te wachten, nu net ik zo heerlijk op dreef ben
Doe nog es een foto voor de zekerheid anders.quote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Hangende wel, dat F gedeelte twijfel ik ook aan
Genoeg tienermama's hoorquote:Op maandag 30 december 2013 00:30 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Nou en dat je 33 bent. Oudere vrouwen kunnen ook mooi zijn. En als ik de 18 aantik is er niets aan het handje. 33 - 17 is trouwens 16. Dan heb je iets verkeerds gedaan.
Smoothquote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe nog es een foto voor de zekerheid anders.
* Faxie pakt z'n meetlint en z'n agenda....quote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hangende wel, dat F gedeelte twijfel ik ook aan
Arme vriendin.quote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef Fera het volgende:
Beetje hangen is oké inderdaad. Maar ik heb ze ook van een vriendin gezien. Die hingen wel teveel en ze is pas 24 ofzo.
Niet eens een poging tot verkapt zijnquote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe nog es een foto voor de zekerheid anders.
En dan? Ga je opmeten hoe lang het nog duurt tot aan sint juttemis? Want eerder dan dat kom jij echt niet bij mijn tieten in de buurt hoorquote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie pakt z'n meetlint en z'n agenda....
Check, ik ben niet perfect, maar ik kom verdomde dicht in de buurt.quote:
Nu trouwens geen vriendin meer van me. Te lelijke tieten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 30 december 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan? Ga je opmeten hoe lang het nog duurt tot aan sint juttemis? Want eerder dan dat kom jij echt niet bij mijn tieten in de buurt hoor
Ik ben daar toch te druk voor nuquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef Fera het volgende:
Nu trouwens geen vriendin meer van me. Te lelijke tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Hitsig? whut?quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Gooi een 33 jarige hitsige vrouw in het gesprek en iedereen is op dreef.
Mensen die het hardst roepen .....quote:Op maandag 30 december 2013 00:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check, ik ben niet perfect, maar ik kom verdomde dicht in de buurt.
Wat een ride heeft die boi.quote:
Trustenquote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga pitten want moet morgen werken (). Trusten
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hoiquote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hitsig? whut?
[..]
Mensen die het hardst roepen .....
Slaapze!quote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zei het heel beschaafd anders.quote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen die het hardst roepen .....
Vergeet je piemel niet te wassen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
quote:
Hij moet fris en fruitig zijn voor de foto?quote:Op maandag 30 december 2013 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeet je piemel niet te wassen.
Trusten!
Zekers, zekers...quote:
Jij wast hem alleen als je op de foto gaat? Heb je ook een smegmaschraper?quote:Op maandag 30 december 2013 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij moet fris en fruitig zijn voor de foto?
Ik ben immuun voor pubers met pruillipjes hoor!!quote:
He bah.quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij wast hem alleen als je op de foto gaat? Heb je ook een smegmaschraper?
Hij is altijd voorbereid op een fotosessie hoorquote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij wast hem alleen als je op de foto gaat? Heb je ook een smegmaschraper?
Noem je mij nou een puber?quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor pubers met pruillipjes hoor!!
Voordeel van het hebben van een puberzoon
Slaap lekker!quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgenochtend mijn hangende tieten, drilpuddingblubberende buik, putjesbillen en zwabberarmen naar de sportschool slepen.
Truste
quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgenochtend mijn hangende tieten, drilpuddingblubberende buik, putjesbillen en zwabberarmen naar de sportschool slepen.
Truste
Jaquote:
En toch zou ik je keihard doenquote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
Truste
Valt wel mee hoor schat.quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
Truste
quote:Op maandag 30 december 2013 00:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit of dat goed of slecht is.... [ afbeelding ]
Trustenquote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
Truste
uhm..quote:Op maandag 30 december 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch zou ik je keihard doen
Nooitquote:Op maandag 30 december 2013 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeet je piemel niet te wassen.
Trusten!
quote:Op maandag 30 december 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch zou ik je keihard doen
Goeie jongen. Kan Faxie nog wat van leren.quote:
Faxie wast zn pener niet?quote:Op maandag 30 december 2013 00:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie jongen. Kan Faxie nog wat van leren.
Het ging over piemels!!quote:
Dan doe je iets beter dan ik.quote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Het ging over piemels!!
Goed onderwerp wel want ik krijg spontaan foto's
[ afbeelding ]
Ik zeg toch dat hij altijd klaar voor een fotoshoot isquote:Op maandag 30 december 2013 00:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie jongen. Kan Faxie nog wat van leren.
Baas boven baas hequote:
Nu vraag ik me af van wiequote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ging over piemels!!
Goed onderwerp wel want ik krijg spontaan foto's
[ afbeelding ]
Ik sliep vanochtend om half 6 alquote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef theboss6 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Laatste 3 dagen was het constant 02:30. Trusten!!
Alleen voor foto's. En tsja, hoe vaak gebeurt dat nou?quote:
Trustequote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef theboss6 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Laatste 3 dagen was het constant 02:30. Trusten!!
Kopen?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij altijd klaar voor een fotoshoot is
quote:Op maandag 30 december 2013 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen voor foto's. En tsja, hoe vaak gebeurt dat nou?
Vooral blijven afvragenquote:
Je weet maar nooit wanneer er een Kodak-moment isquote:Op maandag 30 december 2013 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zonder meer vanuit gaan op basis van dit voorbeeld. Ik denk dat we redelijk gewaagd zijn aan elkaar.quote:
Kodak is dood.quote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wanneer er een Kodak-moment is
Voor niets gaat de zon op!!quote:
Dan loopt alles nog volgens plan.quote:
Geen idee hoe vaak hij foto's maakt.quote:Op maandag 30 december 2013 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Spijtig, een piemel moet toch met regelmaat onder het kutvocht uit een kutje worden getrokken.quote:Op maandag 30 december 2013 00:44 schreef Faxie het volgende:
Mijn piemol is altijd fris en fruitig ja
Ghehequote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zonder meer vanuit gaan op basis van dit voorbeeld. Ik denk dat we redelijk gewaagd zijn aan elkaar.
Moehahahahaquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijtig, een piemel moet toch met regelmaat onder het kutvocht uit een kutje worden getrokken.
quote:Op maandag 30 december 2013 00:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijtig, een piemel moet toch met regelmaat onder het kutvocht uit een kutje worden getrokken.
Ik vertrouw volledig op jouw discretie. Zo niet, dan verspreid ik jouw nummer verder op de manier zoals ik 'm van jou heb gekregen.quote:
Weer op de bank?quote:
Moet jij eens zien hoe snel ik dan een nieuw nummer hebquote:Op maandag 30 december 2013 00:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw volledig op jouw discretie. Zo niet, dan verspreid ik jouw nummer verder op de manier zoals ik 'm van jou heb gekregen.
Ik zie je 'ik heb een nieuw nummer' bericht vol belangstelling tegemoet.quote:Op maandag 30 december 2013 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet jij eens zien hoe snel ik dan een nieuw nummer heb
Dan slaapt ie inderdaad primaquote:Op maandag 30 december 2013 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee in bed, maar de bank slaapt prima. Toch zo'n 10 uur op geslapen denk ik
Nieuwe tetten fotoquote:Op maandag 30 december 2013 00:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je 'ik heb een nieuw nummer' bericht vol belangstelling tegemoet.
Op zn kop en in spiegelbeeld schrijven was lang zo makkelijk niet hoorquote:Op maandag 30 december 2013 00:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je 'ik heb een nieuw nummer' bericht vol belangstelling tegemoet.
quote:
Omdat je op een bank slaapt.quote:Op maandag 30 december 2013 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat niet hebt?
Met recht een prestatie.quote:Op maandag 30 december 2013 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Op zn kop en in spiegelbeeld schrijven was lang zo makkelijk niet hoor
En ik was toen nog onder invloed van drank ook!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |