quote:
pssstquote:
Cryptsy is hoofdpijn echt dump marktquote:Op maandag 30 december 2013 01:28 schreef wfoes1989 het volgende:
Gekkenhuis met LOTTO..![]()
Jammer dat ze alles op cryptsy meteen dumpen..
Dat risico wilde ik niet nemen, soms moet je gewoon je winst pakken. Als mn sell order voor doge er ook doorheen komt vannacht heb ik een prima dag gehad. profit profit profit zelfs met het gezeik van tips en col er in mee gerekend.quote:Op maandag 30 december 2013 01:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Als je snel was geweest had je je CAT van Coined Up naar Cryptsy kunnen sturen en ze daar met dikke winst kunnen verkopen.
Dan staat er zeker pending bijquote:Op maandag 30 december 2013 01:41 schreef dimmak het volgende:
M'n coins staan wel in de wallet maar kan ze nog niet verhandelen?
Unconfirmed. Dus duurt nog wel ff?quote:Op maandag 30 december 2013 01:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dan staat er zeker pending bij
Ik weet niet hoeveel confirms maar tot dat die zijn geregeld kun je idd nog niet handelenquote:Op maandag 30 december 2013 01:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Unconfirmed. Dus duurt nog wel ff?
Inderdaad. Jammer dat ik me vast hield aan de kut launch en de munt naast me liet liggen.quote:Op maandag 30 december 2013 01:46 schreef robin007bond het volgende:
De waarde van CAT is echt abnormaal.
quote:Op maandag 30 december 2013 01:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Als je snel was geweest had je je CAT van Coined Up naar Cryptsy kunnen sturen en ze daar met dikke winst kunnen verkopen.
Waarom roep je dingen als je het zelf ook echt niet weet?quote:Op maandag 30 december 2013 01:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Hoe lang zou het duren om CAT te sturen van Coined Up naar Cryptsy? Als het vrij snel is kan ik er misschien nog wat winst uit halen.
Duurt al een uur hier...nog steeds niet confirmedquote:Op maandag 30 december 2013 01:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Hoe lang zou het duren om CAT te sturen van Coined Up naar Cryptsy? Als het vrij snel is kan ik er misschien nog wat winst uit halen.
Tsja.. Ik dacht echt dat het een slap DOGE-aftreksel werd.quote:Op maandag 30 december 2013 01:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat ik me vast hield aan de kut launch en de munt naast me liet liggen.
Holden tot 0,50 dollar.quote:Op maandag 30 december 2013 01:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja.. Ik dacht echt dat het een slap DOGE-aftreksel werd.
Dit geeft me trouwens alleen maar meer vertrouwen in EarthCoin. Als die op Cryptsy komt wordt het ook feest.
quote:Op maandag 30 december 2013 01:52 schreef dimmak het volgende:
Truste mensen. Ik zie morgen de prijs wel weer.
Sorryquote:Op maandag 30 december 2013 01:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Waarom roep je dingen als je het zelf ook echt niet weet?
Dat is wel een megasnelle correctie van CAT dan, eerder dan ik dachtquote:Op maandag 30 december 2013 01:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sorry![]()
CAT staat al weer op 0.0014 zo te zien
Coined Up staat nu alweer hoger dan Cryptsy. Ik was natuurlijk niet de enige die op het idee kwamquote:Op maandag 30 december 2013 01:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is wel een megasnelle correctie van CAT dan, eerder dan ik dacht
Verkopen dan. Of staan ze nog nergens?quote:Op maandag 30 december 2013 07:57 schreef MaGNeT het volgende:
Holy crap, bij deze prijs leveren m'n laatste 1,5 Miljoen FireFlyCoins zo'n 14 BTC op
Yup, Cryptsyquote:Op maandag 30 december 2013 08:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Verkopen dan. Of staan ze nog nergens?
Ik heb er ruim 400K van, het staat pas net op Cryptsy toch?quote:Op maandag 30 december 2013 08:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk niet dat LOT nog erg gaat stijgen. Dumpen maar.
quote:Op maandag 30 december 2013 07:57 schreef MaGNeT het volgende:
Holy crap, bij deze prijs leveren m'n laatste 1,5 Miljoen FireFlyCoins zo'n 14 BTC op
Hihaho... hier ook.. heerlijk gevoel he? Anders moet je maar blijven opletten bij alle exchangesquote:Op maandag 30 december 2013 09:19 schreef Maxbet het volgende:
LOT allemaal weggedaan, hoef ik daar ook niet meer op te letten
Ik ga vandaag eens een beetje opruiming houden wat betreft altcoins.
Inderdaad. Ik kom bij het opruimen wallets tegen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze hadquote:Op maandag 30 december 2013 10:31 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Hihaho... hier ook.. heerlijk gevoel he? Anders moet je maar blijven opletten bij alle exchanges
Nu nog even door die 89 heenquote:Op maandag 30 december 2013 10:35 schreef MichaelScott het volgende:
CAT omlaag
EAC omhoog (verkocht op 856)
en Coinedup is traag:
[ afbeelding ]
4 minuten voor deposit ofzo. Nog niet verkocht aangezien het nog steeds omhoog gaat. LOTquote:Op maandag 30 december 2013 10:43 schreef peterselieplukkker het volgende:
Iemand CAT of LOT verkocht op cryptcy en kan die mij vertellen hoe lang het van pending naar available balance omging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |