Sneller zijnquote:Op zondag 29 december 2013 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
Zucht
newbs die het weer eens lopen te vergallen
Ga maar ff lekker eerst een week lurken of zoquote:
Ja, wat doe je als je iets moet leren? Dan blijf je met je fikken van de knoppen af.quote:Op zondag 29 december 2013 23:25 schreef theboss6 het volgende:
Ik moet het hier nog allemaal leren. Sorry mensen.
Nog sneller?quote:
Vind het wel grappig, jullie happen anders wel steedsquote:Op zondag 29 december 2013 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus
Als je hem kaapt, zorg dan iig voor een andere TT
LaPo is serieuze business in deze reekquote:Op zondag 29 december 2013 23:26 schreef theboss6 het volgende:
Stelletje azijnpissers. Kom op zeg... Haha
quote:Op zondag 29 december 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry ik begreep je post verkeerd
iets met moe, chaoshoofd
nvm
FAQquote:Op zondag 29 december 2013 23:25 schreef theboss6 het volgende:
Ik moet het hier nog allemaal leren. Sorry mensen.
^^quote:Op zondag 29 december 2013 23:26 schreef Fera het volgende:
Ik heb iets gemist denk ik. Zo vervelend vind ik hem ook weer niet.
Nou..quote:Op zondag 29 december 2013 23:26 schreef Fera het volgende:
Dan leer je t nooit.quote:Op zondag 29 december 2013 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, wat doe je als je iets moet leren? Dan blijf je met je fikken van de knoppen af.
Ik ben 17. De pc is mijn leven. Je hoeft me niet te leren hoe ik op linkjes moet klikkenquote:Op zondag 29 december 2013 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FAQ
even erop klikken
en als je dat niet snapt
even met je muis over deze link: http://forum.fok.nl/fok/faq en dan klikken
Ik vond die gast met z'n Turkse teksten en vage liefdesgedichten een stuk irritanter. Maar deze lijkt me gewoon een nieuweling die het nog niet helemaal snapt. Haven't we all been there?quote:
Dit gaat ook niet over FOK, maar over ego's, tenen en kleine pikkies waar op wordt getrapt.quote:Op zondag 29 december 2013 23:27 schreef Buurpoes het volgende:
Dan leer je t nooit.
Nee hoor, lekker prutsen...dan weet je het snelst hoe alles werkt. En FOK gaat toch niet stuk.
Ho evenquote:Op zondag 29 december 2013 23:27 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ik ben 17. De pc is mijn leven. Je hoeft me niet te leren hoe ik op linkjes moet klikken
Dat is volgensmij dezelfde faaluserquote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond die gast met z'n Turkse teksten en vage liefdesgedichten een stuk irritanter. Maar deze lijkt me gewoon een nieuweling die het nog niet helemaal snapt. Haven't we all been there?
Mhm klopt. Ik wacht het hier eens eventjes rustig af. Sorry voor de ophef.quote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond die gast met z'n Turkse teksten en vage liefdesgedichten een stuk irritanter. Maar deze lijkt me gewoon een nieuweling die het nog niet helemaal snapt. Haven't we all been there?
Nee,iedereen wist alles uiteraard meteenquote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Sex mamaquote:
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Toch?quote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is volgensmij dezelfde faaluser
Nouquote:Op zondag 29 december 2013 23:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan leer je t nooit.
Nee hoor, lekker prutsen...dan weet je het snelst hoe alles werkt. En FOK gaat toch niet stuk.
*grinnik* daar wordt je geen slechter mens van.quote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit gaat ook niet over FOK, maar over ego's, tenen en kleine pikkies waar op wordt getrapt.
Maakt niet uit. Iedereen maakt wel eens een foutje. Fouten zijn leerzaam.quote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Mhm klopt. Ik wacht het hier eens eventjes rustig af. Sorry voor de ophef.
Schuldig totdat tegendeel bewezen isquote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Toch?
Ben jij een kloon van fietsie?quote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*grinnik* daar wordt je geen slechter mens van.
Topic kapen gebeurde zo vaak vorig jaar.quote:Op zondag 29 december 2013 23:26 schreef Fera het volgende:
Volgens mij leert iedereen hier eventjes op dit moment. Nu ik weet wat topic kapen is, doe ik het niet meer.quote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Iedereen maakt wel eens een foutje. Fouten zijn leerzaam.
Inderdaad, gewoon de volgende keer weer kapenquote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Iedereen maakt wel eens een foutje. Fouten zijn leerzaam.
Tsss doe is liefquote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bah Kwijljosti's![]()
Gitaren dan maar?![]()
En dan word je voor kloon uitgemaaktquote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee,iedereen wist alles uiteraard meteen
Dat zou wel erg zijn ...quote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schuldig totdat tegendeel bewezen is
Oh sorry hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom nu niet meer dan?quote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook vanwege dat gegrinnik
Ik heb anders nog geen tetten gezienquote:Op zondag 29 december 2013 23:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En dan word je voor kloon uitgemaakt
Aldo deed het constant, ook al kende hij de regels. En toch werd hij vaak genoeg enthousiast begroet. Een newbie maakt één fout en iedereen is over de toeren.quote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Topic kapen gebeurde zo vaak vorig jaar.
Aldo mis ik best wel een beetjequote:Op zondag 29 december 2013 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Aldo deed het constant, ook al kende hij de regels. En toch werd hij vaak genoeg enthousiast begroep. Een newbie maakt één fout en iedereen is over de toeren.
Kliekjesvorming, welke SC heeft het niet?quote:Op zondag 29 december 2013 23:30 schreef Fera het volgende:
Aldo deed het constant, ook al kende hij de regels. En toch werd hij vaak genoeg enthousiast begroep. Een newbie maakt één fout en iedereen is over de toeren.
Zegt meer over de gebruikers hier dan over mij.quote:Op zondag 29 december 2013 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zegt dat je de mama bent, dit is sex, 1 + 1 = ..quote:
Mja, je moet goed slijmen wil je nog verwelkomt worden hier.quote:Op zondag 29 december 2013 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar die minderde op een gegeven moment.. Trouwens.. Waar is hij de laatste tijd eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2013 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik al gemeld, dat doe ik niet vanwege de shitload aan DM die dan volgt.quote:Op zondag 29 december 2013 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen tetten gezien
Zit in het buitenland toch?quote:Op zondag 29 december 2013 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die minderde op een gegeven moment.. Trouwens.. Waar is hij de laatste tijd eigenlijk
Of dat iemand überhaupt op je posts reageert als je niet bekend bent.quote:Op zondag 29 december 2013 23:31 schreef muhahaha het volgende:
Mja, je moet goed slijmen wil je nog verwelkomt worden hier.
Ook niet in mijn dm.quote:Op zondag 29 december 2013 23:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat heb ik al gemeld, dat doe ik niet vanwege de shitload aan DM die dan volgt.
Dat ligt er meer aan hoe interessant en/of het aanhaakt op het onderwerp.quote:Op zondag 29 december 2013 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of dat iemand überhaupt op je posts reageert als je niet bekend bent.
Het klinkt zo wel erg fout en ik moest echt 10 keer lezen voor ik het begreepquote:Op zondag 29 december 2013 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zegt dat je de mama bent, dit is sex, 1 + 1 = ..
Jullie reageren op mij en zo boeiend ben ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ligt er meer aan hoe interessant en/of het aanhaakt op het onderwerp.
Pas maar op daar staat een ban opquote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef theboss6 het volgende:
http://25.media.tumblr.co(...)txU1s56xqgo1_500.jpg
Als er iemand tetten wil zien..?
Bij mij ook niet...quote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, bij jou. En bij faxie? En bij muhahaha? En bij...?
hehe. Mission accomplishedquote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het klinkt zo wel erg fout en ik moest echt 10 keer lezen voor ik het begreep
we hebben een speciaal subforum daarvoorquote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef theboss6 het volgende:
Dat mag niet hè. Als mensen tetten willen zien kunnen ze best zelf zoeken.quote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef theboss6 het volgende:
Ik voel je pijn bro.quote:
Air wil hem verifiëren met z'n collectie geloof ikquote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, bij jou. En bij faxie? En bij muhahaha? En bij...?
Jou hoef ik geen tetten niet te sturen. Mooi, dat scheelt er weer één.quote:
Huh, wat?quote:Op zondag 29 december 2013 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
Air wil hem verifiëren met z'n collectie geloof ik
quote:
DVDvideoSoftquote:Op zondag 29 december 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet er een (online) programmaatje om YT-video's te converteren naar MP3?
youtube-mp3.org gaat tot max. 20 minuten.
Kijk ff op lifehacker.com die hebben vaak artikelen erover waarin diverse programma's besproken worden met hun voor en nadelen.quote:Op zondag 29 december 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
Maar die slaat alleen de écht mooie plaatjes op, dus die van mij koken niet in zijn collectie. Hoef ik dus ook niet te sturen, scheelt er weer één.quote:Op zondag 29 december 2013 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Air wil hem verifiëren met z'n collectie geloof ik
Euh wat?quote:Op zondag 29 december 2013 23:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jou hoef ik geen tetten niet te sturen. Mooi, dat scheelt er weer één.
http://www.listentoyoutube.com/index.phpquote:Op zondag 29 december 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
Die werkt volgens mij niet.quote:Op zondag 29 december 2013 23:36 schreef theboss6 het volgende:
[..]
DVDvideoSoft
http://www.dvdvideosoft.com/
Thanks, zal even kijken.quote:Op zondag 29 december 2013 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk ff op lifehacker.com die hebben vaak artikelen erover waarin diverse programma's besproken worden met hun voor en nadelen.
Nice, thanksquote:Op zondag 29 december 2013 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
http://www.listentoyoutube.com/process.php
Deze gebruik ik, kan zelfs bestanden van 5 uur aan
Je verstuurt ze dus wel? Nicequote:Op zondag 29 december 2013 23:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jou hoef ik geen tetten niet te sturen. Mooi, dat scheelt er weer één.
Je bent goed op de hoogte. Al kan ik mij niet voorstellen dat je volledig op de hoogte bent van mijn 100 criteria waar ik de plaatjes op beoordeel.quote:Op zondag 29 december 2013 23:36 schreef Buurpoes het volgende:
Maar die slaat alleen de écht mooie plaatjes op, dus die van mij koken niet in zijn collectie. Hoef ik dus ook niet te sturen, scheelt er weer één.
Kloon check toch.quote:
Ik kan de clip voor je opslaan als je wilquote:Op zondag 29 december 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die werkt volgens mij niet.
[..]
Thanks, zal even kijken.
De clip hoef ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kloon check toch.
[..]
Ik kan de clip voor je opslaan als je wil
Is dit weer die zeefjekloondiscussie?quote:
Ach, sommige mensen weten misschien van tevoren al dat hun tetten aan geen enkel criterium zullen voldoen, behalve dat ze vrouwelijk zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte. Al kan ik mij niet voorstellen dat je volledig op de hoogte bent van mijn 100 criteria waar ik de plaatjes op beoordeel.
Da's te omslachtigquote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan kan je er zelf een mp3 van maken in vlc
Dekentje op de bank.quote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef fietsie het volgende:
Beuh. Wetenschapsquiz op Tv. Warm bed boven.
Keuzes.
Ik heb een kind...dus ik kan redelijk goed inschatten dat ik buiten je criteria val.quote:Op zondag 29 december 2013 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte. Al kan ik mij niet voorstellen dat je volledig op de hoogte bent van mijn 100 criteria waar ik de plaatjes op beoordeel.
http://www.listentoyoutube.com/after.phpquote:Op zondag 29 december 2013 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
Echt, wijf, wat is die link dan.
Dan denk ik in de eerste plaats aan een onzeker karakter, niet aan tetten die niet aan de criteria voldoen.quote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef Fera het volgende:
Ach, sommige mensen weten misschien van tevoren al dat hun tetten aan geen enkel criterium zullen voldoen, behalve dat ze vrouwelijk zijn.
Het is nog steeds niet opgelostquote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit weer die zeefjekloondiscussie?
Zijn teveel beeldschermen voor mij.quote:Op zondag 29 december 2013 23:40 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Achter de laptop met de Tv aan en de mobiel met muziek in mn oren..
Daar ga je meteen al de fout in. Zonde hoor, zulke verkeerde aannames.quote:Op zondag 29 december 2013 23:40 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb een kind...dus ik kan redelijk goed inschatten dat ik buiten je criteria val.
100 criteria, dat schrikt mij ook wel af hoor. Terwijl ik tevreden ben over mijn dames.quote:Op zondag 29 december 2013 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan denk ik in de eerste plaats aan een onzeker karakter, niet aan tetten die niet aan de criteria voldoen.
Nee, waarvan je een mp3 van wil makenquote:Op zondag 29 december 2013 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://www.listentoyoutube.com/after.php
Kan ik me voorstellen. TV net uitgedaan, de laptop enkel voor FOK en de mobiel voor de verdere verdiensten.quote:
Noem je 100 criteria dan maar even.quote:Op zondag 29 december 2013 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga je meteen al de fout in. Zonde hoor, zulke verkeerde aannames.
Dan zou het aantal je niet direct moeten afschrikken.quote:Op zondag 29 december 2013 23:41 schreef Fera het volgende:
100 criteria, dat schrikt mij ook wel af hoor. Terwijl ik tevreden ben over mijn dames.
100 ook gewoon echtquote:Op zondag 29 december 2013 23:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Noem je 100 criteria dan maar even.
Jawel.quote:
100 is nogal veel.quote:Op zondag 29 december 2013 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou het aantal je niet direct moeten afschrikken.
Ik doe het al via deze site, dus het is al opgelost.quote:Op zondag 29 december 2013 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, waarvan je een mp3 van wil maken
Laat jij je tieten dan ff zien, vul ik de lijst meteen ff voor je in.quote:
Ik kwam eerst uit op 1.134, maar toen ben ik flink gaan strepen om alleen de echt-belangrijke eruit te halen.quote:
quote:
Anders duurt het invullen ook zo lang.quote:Op zondag 29 december 2013 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kwam eerst uit op 1.134, maar toen ben ik flink gaan strepen om alleen de echt-belangrijke eruit te halen.
quote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel.
Ze spelt/typt te goed.
Als ik tegen Zeefje "Hooglanderd" zou zeggen, weet die niet wat ik er mee bedoel, Buurpoes wel
Air;quote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat jij je tieten dan ff zien, vul ik de lijst meteen ff voor je in.
Ik kan er wel tegen, maar bedankt.quote:Op zondag 29 december 2013 23:45 schreef Tamashii het volgende:
Jezus christus, het kan best wat chiller tegen nieuwelingen.
Klopt, en aangezien ik van nature ontzettend lui ben....quote:
Dat was de vorige keer al ontkrachtquote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel.
Ze spelt/typt te goed.
Als ik tegen Zeefje "Hooglanderd" zou zeggen, weet die niet wat ik er mee bedoel, Buurpoes wel
Is dat Faxie in doktersoutfit?quote:
Maak dan gewoon een ja/nee checklist.quote:Op zondag 29 december 2013 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, en aangezien ik van nature ontzettend lui ben....
Trustequote:Op zondag 29 december 2013 23:45 schreef fietsie het volgende:
Truste @ all (verstand wint het van het besef dat ik vakantie heb)
(De leukste vrouwen, dat zijn die vrouwen die -niet- aan de 100 criteria voldoen en -toch- je hart sneller doen kloppen)
I dont care wie of wat er wel of niet tegen kan, het is vakantie, het is internet, plz we zijn allemaal mensen. Doe gewoon normaal tegen elkaar. En kapen is indd niet netjes.quote:Op zondag 29 december 2013 23:45 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen, maar bedankt.
Tjah kerst is weer voorbij hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I dont care wie of wat er wel of niet tegen kan, het is vakantie, het is internet, plz we zijn allemaal mensen. Doe gewoon normaal tegen elkaar. En kapen is indd niet netjes.
quote:Op zondag 29 december 2013 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I dont care wie of wat er wel of niet tegen kan, het is vakantie, het is internet, plz we zijn allemaal mensen. Doe gewoon normaal tegen elkaar. En kapen is indd niet netjes.
Da's zo banaal. Zo van:quote:
Tinder voor tieten.quote:Op zondag 29 december 2013 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's zo banaal. Zo van:
Vallen ze in de smaak? ja / nee
Oud en nieuw komt nog, waar iedereen elkaar zoent.quote:Op zondag 29 december 2013 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah kerst is weer voorbij hoor.grapje
Waar ga jij O&N vieren?quote:Op zondag 29 december 2013 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oud en nieuw komt nog, waar iedereen elkaar zoent.
Neh, te platvloers.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Brrrr... Was het maar januari.quote:Op zondag 29 december 2013 23:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga niet iedereen zoenen hoorquote:Op zondag 29 december 2013 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik heb ook criteria wat betreft piemels.quote:
Gynaecoloog vermoed ik?quote:
Zijn er uberhaupt vrouwen die piemels mooi vinden?quote:Op zondag 29 december 2013 23:49 schreef Fera het volgende:
Ik snap je. Ik heb ook criteria wat betreft piemels.
Wat is het eigenlijk met tetten? Stuk vlees met vet en een tepel erop. Superlekker, maar denk er maar eens goed over na.quote:
terwijl dm niet geapprecieerd wordtquote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja daarvoor moet je buurpoes even dm-en.
Godver....NEE!! GEEN DM!!!quote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is effectiever als zij dm't, bij voorkeur direct een linkje naar haar album met tettenfoto's.quote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
Volledig mee eens.quote:Op zondag 29 december 2013 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is effectiever als zij dm't, bij voorkeur direct een linkje naar haar album met tettenfoto's.
Oeh, een vrouw die tegenstribbelt.quote:
Mooi weet ik niet, maar lekker wel.quote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt vrouwen die piemels mooi vinden?
quote:Op zondag 29 december 2013 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer ja.quote:Op zondag 29 december 2013 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
terwijl dm niet geapprecieerd wordt
quote:Op zondag 29 december 2013 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, een vrouw die tegenstribbelt.![]()
* vinkt
Precies, maar da's functioneel, niet esthetisch.quote:
Niet perse, lekker om er alleen al aan te zitten, niet eens perse om mee geneukt te worden.quote:Op zondag 29 december 2013 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, maar da's functioneel, niet esthetisch.
Skype?quote:
quote:
Ja, ik.quote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt vrouwen die piemels mooi vinden?
Vertel, waar beoordeel je op?quote:
Trustenquote:Op zondag 29 december 2013 23:58 schreef Buurpoes het volgende:
Welterusten allemaal. Ik ga mijn tetten in bed leggen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 december 2013 23:58 schreef Buurpoes het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 23:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet wie er nu een PM/DM vol met piemels heeft
Tja, het is ook zo wat om ze op tafel neer te leggenquote:Op zondag 29 december 2013 23:58 schreef Buurpoes het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 december 2013 23:58 schreef Buurpoes het volgende:
Trustequote:Op zondag 29 december 2013 23:58 schreef Buurpoes het volgende:
Zachte kussentjesquote:Op zondag 29 december 2013 23:58 schreef Buurpoes het volgende:
Vooral vorm, verder verhouding eikel tot schacht, kleur en kromming.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 23:58 schreef PeuRac het volgende:
Ook een clipboard met lijstje erbij?quote:Op maandag 30 december 2013 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral vorm, verder verhouding eikel tot schacht, kleur en kromming.
Klinkt alsof je afgestudeerd bent op het onderwerp.quote:Op maandag 30 december 2013 00:00 schreef Fera het volgende:
Hoeveel zijn er al binnen?quote:Op maandag 30 december 2013 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 29 december 2013 23:58 schreef PeuRac het volgende:
Kan ik allemaal uit m'n hoofd.quote:Op maandag 30 december 2013 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook een clipboard met lijstje erbij?
Ik zou ooit nog een fotoboek willen vol met mooie piemels.quote:Op maandag 30 december 2013 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je afgestudeerd bent op het onderwerp.
Hihi, binnen.quote:
Niet eens?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je al een eigen verzameling begonnen?quote:Op maandag 30 december 2013 00:01 schreef Fera het volgende:
Ik zou ooit nog een fotoboek willen vol met mooie piemels.
Oh., gemist, luister eigenlijk niet meer sinds ik thuis zitquote:Op zondag 29 december 2013 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachtenPaar weken geleden hoorde ik een "preview" bij 3FM
quote:Op maandag 30 december 2013 00:02 schreef theboss6 het volgende:
Ik stap zo over op mijn mobiel. Kijken tot hoelang de mensen hier doorpraten.
Was toen ik wakker werdquote:Op maandag 30 december 2013 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh., gemist, luister eigenlijk niet meer sinds ik thuis zit
quote:Op maandag 30 december 2013 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik allemaal uit m'n hoofd.
[..]
Ik zou ooit nog een fotoboek willen vol met mooie piemels.
Zo eentje als een vrouwtje uit Californication ook heeft.
Wat is zij toch lekkerquote:
Hmmm. Ik twijfel of ik alles wel weg moet geven hier.quote:Op maandag 30 december 2013 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet eens?valt me nog mee eigenlijk.
Ben wel benieuwd wat je je criteria zijn voor een mooie/lelijke piemel. Wat vind je bijv echt minder en juist wel leuk?
Mag ook in DM hoorquote:Op maandag 30 december 2013 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik twijfel of ik alles wel weg moet geven hier.
DM'en...quote:Op maandag 30 december 2013 00:10 schreef Fera het volgende:
Hmmm. Ik twijfel of ik alles wel weg moet geven hier.
Niemand wil dat ik zijn piemel fotografeer. En ik mag ook nooit vreemde piemels fotograferen. Valt blijkbaar onder vreemdgaan of zo.quote:Op maandag 30 december 2013 00:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je al een eigen verzameling begonnen?
Wat preuts allemaal. Jammer hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Fera het volgende:
Niemand wil dat ik zijn piemel fotografeer. En ik mag ook nooit vreemde piemels fotograferen. Valt blijkbaar onder vreemdgaan of zo.
quote:
Euh ... Hmmm ... Nah.quote:
Terwijl mijn vriend misschien wel naaktfotografie wil gaan doen. Prima hoor, maar dan ga ik piemels fotograferen. Wel gelijk oversteken.quote:
Waarom zou iemand daar wat tegen hebben? Het is niet alsof je aan je piemel herkend kan worden.quote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand wil dat ik zijn piemel fotografeer. En ik mag ook nooit vreemde piemels fotograferen. Valt blijkbaar onder vreemdgaan of zo.
Misschien krimpt 'ie wel als je er een camera op richt.quote:Op maandag 30 december 2013 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou iemand daar wat tegen hebben? Het is niet alsof je aan je piemel herkend kan worden.
Nou ja, misschien door een handvol vrouwen dan.
Da's vast omdat het 'artistiek' is, terwijl het van jou pure lust is. Zie het verschil...quote:Op maandag 30 december 2013 00:12 schreef Fera het volgende:
Terwijl mijn vriend misschien wel naaktfotografie wil gaan doen. Prima hoor, maar dan ga ik piemels fotograferen. Wel gelijk oversteken.
First world problems.quote:
Het mijne is ook artistiek. Ik kan niet soppen op een piemel alleen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's vast omdat het 'artistiek' is, terwijl het van jou pure lust is. Zie het verschil...
Flikker opquote:Op maandag 30 december 2013 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg je van die vage mp3 omzet sites
Nou, mooi onderwerp van gesprek dan voor morgen tijdens de bloemkool.quote:Op maandag 30 december 2013 00:14 schreef Fera het volgende:
Het mijne is ook artistiek. Ik kan niet soppen op een piemel alleen.
Hmm neequote:Op maandag 30 december 2013 00:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady doet raam open....
Van mij mag je hoorquote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Verrassend.quote:
Met m'n moeder en broer erbij?quote:Op maandag 30 december 2013 00:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, mooi onderwerp van gesprek dan voor morgen tijdens de bloemkool.
Ik heb zelden hoofdpijn maar hij komt nu wel heel scherp opzettenquote:Op maandag 30 december 2013 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijf rustig, denk aan je hoofdpijn
Ik raak niks aan hoor. Behalve de camera.quote:
Waarom zou dat?quote:Op maandag 30 december 2013 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien krimpt 'ie wel als je er een camera op richt.
Waarom niet johquote:
Weet ik veel. Misschien kan niet iedereen het hebben om hun piemel gefotografeerd te hebben. Stukje onzekerheid wellicht?quote:
Yup, voor de onafhankelijke bijdragen.quote:
Geen ideequote:
Het helpt wel als de andere kant er ook aan zit, maar toch...quote:Op maandag 30 december 2013 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik veel. Misschien kan niet iedereen het hebben om hun piemel gefotografeerd te hebben. Stukje onzekerheid wellicht?
Nectar van de goden joh.quote:
Er is wel een boek vol met pussies. Door een Nederlandse vrouw gefotografeert.quote:Op maandag 30 december 2013 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik veel. Misschien kan niet iedereen het hebben om hun piemel gefotografeerd te hebben. Stukje onzekerheid wellicht?
Prima primaquote:Op maandag 30 december 2013 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik raak niks aan hoor. Behalve de camera.
Dat gaat denk ik net over m'n grens heen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Het helpt wel als de andere kant er ook aan zit, maar toch...
Op zich zijn er wel een aantal in KPD die eens de foto door een ander zouden moeten laten maken.quote:Op maandag 30 december 2013 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Dat hoef ik niet te zien.quote:Op maandag 30 december 2013 00:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er is wel een boek vol met pussies. Door een Nederlandse vrouw gefotografeert.
Ja prima maar als er niet geslikt wordt geeft het zo'n troepquote:
quote:
Tja ik doe m'n best, maar niemand geeft een fuckquote:Op maandag 30 december 2013 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich zijn er wel een aantal in KPD die eens de foto door een ander zouden moeten laten maken.
Want de close-ups die je daar te vaak ziet
Slikken is gezondquote:Op maandag 30 december 2013 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja prima maar als er niet geslikt wordt geeft het zo'n troep
Je kan het ook achteraf oplikken als je het niet direct doorslikt. Bonuspunten jeweetz.quote:Op maandag 30 december 2013 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja prima maar als er niet geslikt wordt geeft het zo'n troep
Ik kijk niet graag naar kutjes van andere vrouwen.quote:
Een piemol moet recht zijn, een goede eikel hebben en grootquote:Op maandag 30 december 2013 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is er dan mooi (of niet) aan een piemel?
Borsten wel?quote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef Fera het volgende:
Ik kijk niet graag naar kutjes van andere vrouwen.
Ligt eraan. Wat vind jij er mooi aan?quote:Op maandag 30 december 2013 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is er dan mooi (of niet) aan een piemel?
je weet niet wat je mistquote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk niet graag naar kutjes van andere vrouwen.
Dan moet er wel op een voor mij bereikbare plek gespoten worden hequote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het ook achteraf oplikken als je het niet direct doorslikt. Bonuspunten jeweetz.
Zoek jij nog maar even door.quote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een piemol moet recht zijn, een goede eikel hebben en groot
minimaal 30 cm
en dik
Ja. En billen ook.quote:
Jij ook nietquote:Op maandag 30 december 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik doe m'n best, maar niemand geeft een fuck [ afbeelding ]
Met je handen kun je veel plekken bereiken. Dan lik je het vervolgens weer van je vingers af.quote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan moet er wel op een voor mij bereikbare plek gespoten worden he![]()
En nee, ik lik het niet van de lakens af!
Jawel hoor. Ik heb er wel wat gezien, maar ik vind het niets aan. Vind het zelfs een beetje vies.quote:
Wat zijn jouw criteria voor mooie borsten?quote:
Hoef je ook niet zelf te doenquote:Op maandag 30 december 2013 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik net over m'n grens heen.
Vind je je eigen kut dan ook niet prettig?quote:Op maandag 30 december 2013 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb er wel wat gezien, maar ik vind het niets aan. Vind het zelfs een beetje vies.
Dan zit je op fok wel goedquote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een piemol moet recht zijn, een goede eikel hebben en groot
minimaal 30 cm
en dik
Ik kom net bij de 17 cm.quote:Op maandag 30 december 2013 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady graait in nachtkastje........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |