Sneller zijnquote:Op zondag 29 december 2013 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
Zucht
newbs die het weer eens lopen te vergallen
Ga maar ff lekker eerst een week lurken of zoquote:
Ja, wat doe je als je iets moet leren? Dan blijf je met je fikken van de knoppen af.quote:Op zondag 29 december 2013 23:25 schreef theboss6 het volgende:
Ik moet het hier nog allemaal leren. Sorry mensen.
Nog sneller?quote:
Vind het wel grappig, jullie happen anders wel steedsquote:Op zondag 29 december 2013 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus
Als je hem kaapt, zorg dan iig voor een andere TT
LaPo is serieuze business in deze reekquote:Op zondag 29 december 2013 23:26 schreef theboss6 het volgende:
Stelletje azijnpissers. Kom op zeg... Haha
quote:Op zondag 29 december 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry ik begreep je post verkeerd
iets met moe, chaoshoofd
nvm
FAQquote:Op zondag 29 december 2013 23:25 schreef theboss6 het volgende:
Ik moet het hier nog allemaal leren. Sorry mensen.
^^quote:Op zondag 29 december 2013 23:26 schreef Fera het volgende:
Ik heb iets gemist denk ik. Zo vervelend vind ik hem ook weer niet.
Nou..quote:Op zondag 29 december 2013 23:26 schreef Fera het volgende:
Dan leer je t nooit.quote:Op zondag 29 december 2013 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, wat doe je als je iets moet leren? Dan blijf je met je fikken van de knoppen af.
Ik ben 17. De pc is mijn leven. Je hoeft me niet te leren hoe ik op linkjes moet klikkenquote:Op zondag 29 december 2013 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FAQ
even erop klikken
en als je dat niet snapt
even met je muis over deze link: http://forum.fok.nl/fok/faq en dan klikken
Ik vond die gast met z'n Turkse teksten en vage liefdesgedichten een stuk irritanter. Maar deze lijkt me gewoon een nieuweling die het nog niet helemaal snapt. Haven't we all been there?quote:
Dit gaat ook niet over FOK, maar over ego's, tenen en kleine pikkies waar op wordt getrapt.quote:Op zondag 29 december 2013 23:27 schreef Buurpoes het volgende:
Dan leer je t nooit.
Nee hoor, lekker prutsen...dan weet je het snelst hoe alles werkt. En FOK gaat toch niet stuk.
Ho evenquote:Op zondag 29 december 2013 23:27 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ik ben 17. De pc is mijn leven. Je hoeft me niet te leren hoe ik op linkjes moet klikken
Dat is volgensmij dezelfde faaluserquote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond die gast met z'n Turkse teksten en vage liefdesgedichten een stuk irritanter. Maar deze lijkt me gewoon een nieuweling die het nog niet helemaal snapt. Haven't we all been there?
Mhm klopt. Ik wacht het hier eens eventjes rustig af. Sorry voor de ophef.quote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond die gast met z'n Turkse teksten en vage liefdesgedichten een stuk irritanter. Maar deze lijkt me gewoon een nieuweling die het nog niet helemaal snapt. Haven't we all been there?
Nee,iedereen wist alles uiteraard meteenquote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Sex mamaquote:
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Toch?quote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is volgensmij dezelfde faaluser
Nouquote:Op zondag 29 december 2013 23:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan leer je t nooit.
Nee hoor, lekker prutsen...dan weet je het snelst hoe alles werkt. En FOK gaat toch niet stuk.
*grinnik* daar wordt je geen slechter mens van.quote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit gaat ook niet over FOK, maar over ego's, tenen en kleine pikkies waar op wordt getrapt.
Maakt niet uit. Iedereen maakt wel eens een foutje. Fouten zijn leerzaam.quote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Mhm klopt. Ik wacht het hier eens eventjes rustig af. Sorry voor de ophef.
Schuldig totdat tegendeel bewezen isquote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Toch?
Ben jij een kloon van fietsie?quote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*grinnik* daar wordt je geen slechter mens van.
Topic kapen gebeurde zo vaak vorig jaar.quote:Op zondag 29 december 2013 23:26 schreef Fera het volgende:
Volgens mij leert iedereen hier eventjes op dit moment. Nu ik weet wat topic kapen is, doe ik het niet meer.quote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Iedereen maakt wel eens een foutje. Fouten zijn leerzaam.
Inderdaad, gewoon de volgende keer weer kapenquote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Iedereen maakt wel eens een foutje. Fouten zijn leerzaam.
Tsss doe is liefquote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bah Kwijljosti's![]()
Gitaren dan maar?![]()
En dan word je voor kloon uitgemaaktquote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee,iedereen wist alles uiteraard meteen
Dat zou wel erg zijn ...quote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schuldig totdat tegendeel bewezen is
Oh sorry hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom nu niet meer dan?quote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook vanwege dat gegrinnik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |