Met zijn zoon werd gezegd door NOSquote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef 4-elements het volgende:
Wat zijn nou de precieze omstandigheden waarin het ongeluk is gebeurd? Hoorde dat hij buiten de piste aan het skiën was? En met wie was hij aan het skiën? Kan dat niet zo snel ergens vinden.
Domme zak:quote:Op maandag 30 december 2013 14:59 schreef franklop het volgende:
SPT / FOK!sport zoekt naar versterking voor druk sportjaar!
Ook hier even spammen
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ninjaeditquote:
Eruit geknikkerd, niet goed genoeg bevonden en ze zien Rasmussen als een groter talent geloof ik, dus die mag volgend jaar instappen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:14 schreef Burdie het volgende:
Ik heb het niet zo heel erg gevolgdkan iemand mij vertellen waarom Perez weg is bij McLaren? Is 'ie eruit geknikkerd of was dat op eigen initiatief?
Ik hoop dat je Magnussen bedoeltquote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Eruit geknikkerd, niet goed genoeg bevonden en ze zien Rasmussen als een groter talent geloof ik, dus die mag volgend jaar instappen.
jaquote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Magnussen bedoelt
Met z'n zoon Mick (14) en nog 1 of 2 locals/goede vrienden.quote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef 4-elements het volgende:
Wat zijn nou de precieze omstandigheden waarin het ongeluk is gebeurd? Hoorde dat hij buiten de piste aan het skiën was? En met wie was hij aan het skiën? Kan dat niet zo snel ergens vinden.
Onlangs is die dame nog overleden. Ik ben even de naam kwijt, maar ze was F1-testrijder. Gewond geraakt toen het gas bleef hangen en enkele maanden later overleden.quote:Op maandag 30 december 2013 18:47 schreef Ferry_76 het volgende:
Zijn er verder nog voorbeelden van coureurs die ernstig gewond raakten of overleden door ongevallen 'buiten werktijd' zeg maar?
Maria De Villottaquote:Op maandag 30 december 2013 18:49 schreef k_man het volgende:
Onlangs is die dame nog overleden. Ik ben even de naam kwijt, maar ze was F1-testrijder. Gewond geraakt toen het gas bleef hangen en enkele maanden later overleden.
Vergeet Kubica nietquote:Op maandag 30 december 2013 18:47 schreef Ferry_76 het volgende:
Zijn er verder nog voorbeelden van coureurs die ernstig gewond raakten of overleden door ongevallen 'buiten werktijd' zeg maar?
Een paar die mij zo te binnen schieten:
Dood:
Mike Hawthorn: Auto ongeluk
Graham Hill & Tony Brise: Vliegtuigcrash
José Carlos Pace: Vliegtuigcrash
Didier Pironi: Powerboatcrash
Colin McRae: Helicoptercrash
Gewond:
Alessandro Nannini: Arm afgerukt in helicoptercrash
Frank Williams: Verlamd na auto ongeval
Dat was ook een race ongeval.quote:
Dat deed hij als hobby natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 20:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat was ook een race ongeval.
Ik vroeg het me gewoon af, omdat ik gisteren ergens las dat alle F1 coureurs van die adrenaline junkies zijn met gevaarlijke hobby's, maar volgens mij van dat best nog wel mee.
David Purley, de man die Roger Williamson tevergeefse probeerde te bevrijden uit zijn brandende wagen. Hij kwam een aantal jaar later om bij een vliegtuigcrash zag ik in een (heel aangrijpende) docu over die fatale zondag op Zandvoort.quote:Op maandag 30 december 2013 18:47 schreef Ferry_76 het volgende:
Een paar die mij zo te binnen schieten:
Dood:
Mike Hawthorn: Auto ongeluk
Graham Hill & Tony Brise: Vliegtuigcrash
José Carlos Pace: Vliegtuigcrash
Didier Pironi: Powerboatcrash
Colin McRae: Helicoptercrash
Gewond:
Alessandro Nannini: Arm afgerukt in helicoptercrash
Frank Williams: Verlamd na auto ongeval
Forum Opties | |
---|---|