+ hij is kunstmatig in coma gebracht.quote:Op maandag 30 december 2013 11:04 schreef ellevehC86 het volgende:
geen nieuws...
Korte samenvatting:
Nog steeds kritiek
Artsenteam staat 24/7 om zijn bed heen
Afwachten
Met zijn zoon werd gezegd door NOSquote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef 4-elements het volgende:
Wat zijn nou de precieze omstandigheden waarin het ongeluk is gebeurd? Hoorde dat hij buiten de piste aan het skiën was? En met wie was hij aan het skiën? Kan dat niet zo snel ergens vinden.
Domme zak:quote:Op maandag 30 december 2013 14:59 schreef franklop het volgende:
SPT / FOK!sport zoekt naar versterking voor druk sportjaar!
Ook hier even spammen
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ninjaeditquote:
Eruit geknikkerd, niet goed genoeg bevonden en ze zien Rasmussen als een groter talent geloof ik, dus die mag volgend jaar instappen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:14 schreef Burdie het volgende:
Ik heb het niet zo heel erg gevolgdkan iemand mij vertellen waarom Perez weg is bij McLaren? Is 'ie eruit geknikkerd of was dat op eigen initiatief?
Ik hoop dat je Magnussen bedoeltquote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Eruit geknikkerd, niet goed genoeg bevonden en ze zien Rasmussen als een groter talent geloof ik, dus die mag volgend jaar instappen.
jaquote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Magnussen bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |