quote:Een video van een hondje in China dat niet wijkt van de zijde van een aangereden andere hond is hard op weg een internethit te worden. Sinds gisteren zijn de beelden ontelbare keren gedeeld op Youtube en via sociale media.
Op de beelden is te zien hoe het bruine hondje midden op straat in de stad Yinchuan de wacht houdt bij zijn dode maatje, een wit hondje. De hond bleef er een hele nacht en de volgende dag naast liggen, zelfs toen de temperaturen tot ver onder het vriespunt daalden.
Krukje
Buurtbewoners zagen het tafereel en zetten een krukje naast de twee honden zodat andere auto's de levende hond niet aan zouden rijden.
Later besloot een restauranteigenaar uit de buurt om de dode hond weg te halen en te begraven. Op de beelden is te zien dat de bruine hond probeert om zo dicht mogelijk in de buurt van de witte hond te blijven.
Begraven
De restauranteigenaar heeft de dode hond begraven onder een boom in de buurt. De bruine hond bleef er net zo lang bij totdat de andere hond helemaal begraven was.
link?quote:Op zondag 29 december 2013 22:50 schreef Brummetje_ het volgende:
Omdat het maar foto's zijn doet dit filmpje me niet zoveel. Ik zag laatst een filmpje van een kitten en een dode moeder en daar heb ik wel om gehuild. Maar dat kwam ook een beetje door de muziek.
Hachikoquote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef Onnoman het volgende:
doet me denken aan die film.. die laats op tv was.. hoe heet die ook alweer
hachi?
het empatisch vermogen van veel zoogdieren is niet te onderschattenquote:Op zondag 29 december 2013 23:03 schreef marc0871 het volgende:
ik heb een keer zo'n filmpje gezien met katten.
niet hetzelfde filmpje als die van brummetje.
dit waren 2 volwassen katten.
de overgebleven kat probeerde de aangereden kat tot bewegen te dwingen, door te likken en kopjes te geven.
onderwijl klagerig miauwend.
ik vond het een rotfilmpje.
maar tegelijkertijd vertederend.
hoezo; dieren hebben geen gevoel van gemis.
true that.quote:Op zondag 29 december 2013 23:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het empatisch vermogen van veel zoogdieren is niet te onderschatten
Ach nee! En dan komt die kleine ook nog met die muis !quote:
Wie zou er niet soft worden van die beelden?quote:Op zondag 29 december 2013 22:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
godver ik word soft geloof ik, zo zullen er 1000-en honden in China zijn, maar ik wilde deze toch ff delen. Gewoon omdat liefde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |