Ik heb bijna 63000 dus ik zit je op de hielenquote:Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan sta ik er ook wel in. Ik heb bijna 64000 Posts geloof ik.
ik weet niet of je het door had hoor......quote:
Lang verhaal. Eén of andere componist heeft dat bedongen. Die vindt dat zijn eerder geschreven nummer lijkt op Frozen en dat Madonna plagiaat heeft gepleegd. Ik denk eerder dat het puur toeval is.quote:
nee maar ik ben dan ook meer van nummers die passen bij de gelegenheid en die iemand mooi vond..quote:Op zondag 29 december 2013 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mja, een meisje van 18, moet je daar dan Mieke Telkamp gaan draaien. Ze draaiden ook Raise your glass van Pink. Zij vond t mooi, dus schalde t door de speakers.
Mooie zweverige soundquote:Op zondag 29 december 2013 22:31 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het nummer niet zo boeiend eigenlijk
Het klonk inderdaad alsof hij toevallig dezelfde akkoorden gebruikt had, ik hoorde het in elk geval niet.quote:Op zondag 29 december 2013 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lang verhaal. Eén of andere componist heeft dat bedongen. Die vindt dat zijn eerder geschreven nummer lijkt op Frozen en dat Madonna plagiaat heeft gepleegd. Ik denk eerder dat het puur toeval is.
Oh dat verhaal ja, heb ik wel van gehoordquote:Op zondag 29 december 2013 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF18112005_021
misschien moet je die clip dan gewoon binnen kijken...of je jas aandoen..quote:Op zondag 29 december 2013 22:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Krijg ik het ook altijd koud van
Madonna - Frozen is inderdaad wel hardstyle jaquote:Op zondag 29 december 2013 22:31 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik weet niet of je het door had hoor......
maar er werd toch duidelijk hardstyle gedraait in de top 2000.
edit: dat was glazenhuis gedoe
Daar ga ik wel vanuit. Geen hond in België kende het 'origineel'quote:Op zondag 29 december 2013 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lang verhaal. Eén of andere componist heeft dat bedongen. Die vindt dat zijn eerder geschreven nummer lijkt op Frozen en dat Madonna plagiaat heeft gepleegd. Ik denk eerder dat het puur toeval is.
jankend van de bergquote:Op zondag 29 december 2013 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
mountains........mountains.....................................
het houdt niet op
Ik ook nietquote:Op zondag 29 december 2013 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het klonk inderdaad alsof hij toevallig dezelfde akkoorden gebruikt had, ik hoorde het in elk geval niet.
Dat heb ik ook met Under Pressure, dat die rapper er nooit een zaak van heeft gemaakt....quote:Op zondag 29 december 2013 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het klonk inderdaad alsof hij toevallig dezelfde akkoorden gebruikt had, ik hoorde het in elk geval niet.
Ja weg nuquote:Op zondag 29 december 2013 22:31 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik weet niet of je het door had hoor......
maar er werd toch duidelijk hardstyle gedraait in de top 2000.
edit: dat was glazenhuis gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |