Nee ik vind het echt gekweel. Zelfs Miley Cyrus is beter.quote:Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een beetje overdrijven
Het gaat niet over Madonna toch?quote:Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind haar live echt fantastisch.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij bereikt die mijlpaal eerder met het tempo waarin jij post
huh?quote:Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het nummer dat in België niet gedraaid mag worden op de radio.
Daar moeten ze hem nu uitzetten van de radionazi'squote:Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Inmiddels een plaatsje gestegenquote:
Wat totaal absurd is.quote:Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mja, een meisje van 18, moet je daar dan Mieke Telkamp gaan draaien. Ze draaiden ook Raise your glass van Pink. Zij vond t mooi, dus schalde t door de speakers.quote:Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hoe triest zo iets is maar qua muziek keuze toch een beetje vreemd....maar dat is mijn mening
wat ik mij nu altijd afvraag...zijn die vogels zindelijk en doen ze hun behoefte in de kooi of heb je overal poepies liggen?quote:Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee eentje trekt de toetsen uit het toetsenbord en neemt ze mee naar de kast.
Ja, zo'n onzinquote:Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee. dat kan niet. die twerkt ook nog.quote:Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik vind het echt gekweel. Zelfs Miley Cyrus is beter.
Ja, zo kun je bij alle liedjes wel iets bedenken natuurlijk ::Pquote:
Omdat iemand een rechtzaak heeft aangespannen omdat hij beweerde dat ze het had gestolen. Hij won.quote:
Nummer 280 met 63.383 postsquote:Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan sta ik er ook wel in. Ik heb bijna 64000 Posts geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |