Dat vind ik een goede suggestie!quote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef Blogman het volgende:
Het gaat goed zoals het gaat, maar ik ben best bereid om mee te tellen. Misschien kan degene die een nieuw topic opent, even bovenaan de punten van het vorige topic optellen en dat posten aan het begin van het nieuwe topic?
Hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 30 december 2013 00:18 schreef Mark het volgende:
De AKQ methode vind ik ook prima, evenals optie 3
AKQ?quote:Op maandag 30 december 2013 00:18 schreef Mark het volgende:
Algemene Kennis Quizquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:16 schreef Mark het volgende:
Nee, is goed, Ray Manzarek deed de toetsen
Stand AKQ #3009:
2 Waaghals
2 YokiKater
3 Quyxz_
2 lubje25
2 Yankee
1 plagvreugd
2 Mark
1 Tem
2 Njosnavelin
1 Matras0475
1 HilarityEnsues
2 tong80
1 Ahmad1nejad
Puntje voor JAM weer weggehaald aangezien hij meteen vertrok zonder nieuwe vraag
Punten helemaal afschaffen mag van mij ook...quote:Op maandag 30 december 2013 00:18 schreef Mark het volgende:
Dat risico zie ik eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 30 december 2013 11:01 schreef ranja het volgende:
Het risico van optie 1 is dat dat gaat verwateren en/of door nieuwe mensen niet wordt opgepikt...
Mwah, als je al ziet dat in het topic Top 5 van de dag weinig mensen graag willen tellen... Al is dat natuurlijk meer werk dan zoals het nu geschetst wordt, maar toch. Zou best wel eens kunnen verwateren.quote:Op maandag 30 december 2013 11:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat risico zie ik eerlijk gezegd niet
Inderdaad. Tellen is zo makkelijk niet.quote:Op maandag 30 december 2013 17:46 schreef methodmich het volgende:
Overigens alle hulde voor belsen voor zijn telwerk, wat mij betreft. Mag wel weer eens gezegd worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Het enige dat je hoeft te doen als vraagsteller is 1 punt bijwerken aan de stand na de vorige vraag. Als dat in de AKQ kan, mag dat hier geen probleem zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 17:46 schreef methodmich het volgende:
Mwah, als je al ziet dat in het topic Top 5 van de dag weinig mensen graag willen tellen... Al is dat natuurlijk meer werk dan zoals het nu geschetst wordt, maar toch. Zou best wel eens kunnen verwateren.
Toen had minder dan 1% in Nederland internet..., van FOK! had nog niemand gehoord...quote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Ulx het volgende:
Mij maakt die hele puntentelling niet veel uit. Zeker als men door blijft tellen als er een nieuw deel open gaat heb je als fanatieke quizzer toch heel snel een enorme voorsprong op mensen die zo af en toe eens meedoen. Dus tja, ik wist niet eens dat iemand die punten nog telde. Ik dacht dat het gewoon een soort relikwie uit de tijd van Deeltje één of zo was. De tijd dat Eboman nog hip was.
Lijkt mij de makkelijkste methode..., meteen de aktuele stand.quote:Op maandag 30 december 2013 20:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Het enige dat je hoeft te doen als vraagsteller is 1 punt bijwerken aan de stand na de vorige vraag. Als dat in de AKQ kan, mag dat hier geen probleem zijn.
De actuele stand van het topic, belsen (of iemand anders) moet dan nog wel de topics bij elkaar optellen voor de totaalstandquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:01 schreef Burnett het volgende:
[..]
Lijkt mij de makkelijkste methode..., meteen de aktuele stand.
of je telt gewoon door, zoals bijvoorbeeld bij de quiz in het Lowlands subforum werd gedaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef Mark het volgende:
[..]
De actuele stand van het topic, belsen (of iemand anders) moet dan nog wel de topics bij elkaar optellen voor de totaalstand
Volgens mij is het hier toch al een beetje een aflopende zaak, dus dat kan nog wel meevallen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Mark het volgende:
Wordt dat dan niet een hele lange lijst, gezien de eindlijsten van vorige jaren?
Er is maar één manier om daar achter te komen, en dat is uitproberen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Mark het volgende:
Wordt dat dan niet een hele lange lijst, gezien de eindlijsten van vorige jaren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |