Het zou ernstig maar niet levensbedreigend zijn las ik op de FPquote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef Molurus het volgende:
Shumacher in levensgevaar. (Einde nieuwsflits)
Het gaat wel vaker mis. Vandaag is ook een 16-jarige jongen uit Bergentheim (Overijssel) verongelukt tijdens het skiën.quote:Op zondag 29 december 2013 22:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Friso negeerde veiligheidsregels
En de Duitse rootsquote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ze stonden allebei op ski's. daar stopt de overeenkomst wel denk ik
En die vond het nog grappig ookquote:Op zondag 29 december 2013 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, erg raar.... belachelijk eigenlijk.
En duitschen bloedquote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef FritsFlits het volgende:
Keep Your Head Up was ook niet toepasselijk geweest
Ja, het is heel kut voor hem natuurlijk, maar wij kunnen er verder ook weinig aan doen .quote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal Michael ook gedacht hebben....
Als dat jochie het zelf gedaan had had je nu waarschijnlijk ook nog krassen op je deur gehadquote:Op zondag 29 december 2013 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, erg raar.... belachelijk eigenlijk.
Zal wel meevallen, die is van metaalquote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat jochie het zelf gedaan had had je nu waarschijnlijk ook nog krassen op je deur gehad
Een vriendin van mij heeft scoliose, en op de middalbare schooll moest ze toen een brace om, om te voorkomen dat het op een operatie zou uitdraaien. Vanuit de hele klas een kaart nar haar toe natuurlijk, had 1 jongen geschreven 'Hou je rug recht!'quote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef FritsFlits het volgende:
Keep Your Head Up was ook niet toepasselijk geweest
Dat moet Michael Hutchence ook gedacht hebben...quote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het is heel kut voor hem natuurlijk, maar wij kunnen er verder ook weinig aan doen .
En áls je dan een zwaar ongeluk moet krijgen, kun je dat beter doen als je iest leuks aan het doen bent vnd ik
Ja 1xquote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht, Schümacher was toch ook The Stig?
En beide offpistequote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Holy shotquote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft scoliose, en op de middalbare schooll moest ze toen een brace om, om te voorkomen dat het op een operatie zou uitdraaien. Vanuit de hele klas een kaart nar haar toe natuurlijk, had 1 jongen geschreven 'Hou je rug recht!'![]()
Ik ook. En niet lachen en zeggen: "Jah, kwajongensstreken he, hahaha."quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het laten opruimen en straf geven...
The Stick nu...quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht, Schümacher was toch ook The Stig?
Jij hebt wel echt spectaculaire anekdotes, moet ik zeggen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft scoliose, en op de middalbare schooll moest ze toen een brace om, om te voorkomen dat het op een operatie zou uitdraaien. Vanuit de hele klas een kaart nar haar toe natuurlijk, had 1 jongen geschreven 'Hou je rug recht!'![]()
De auto van zijn vader waarschijnlijk ookquote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, die is van metaal
Die ken ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet Michael Hutchence ook gedacht hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |