Genant bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Excuses voor deze sjanante spelfout
Ik kan het toch niet zo goed bijhouden op deze laptopquote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ow... ik ga weer achter de iPad... gaan jullie een beetje lief zijn voor me en niet snel posten zodat ik het normaal kan volgen?
Bedankt!
Chanant.quote:
Uh, neequote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ow... ik ga weer achter de iPad... gaan jullie een beetje lief zijn voor me en niet snel posten zodat ik het normaal kan volgen?
Bedankt!
daar heb ik neefjes en nichtjes voor ;Dquote:Op zondag 29 december 2013 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je krijgt er wel wat moois voor terug hoor.
WAT MOT JE HE?quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef FritsFlits het volgende:
Mexi zoekt gewoon ruzie volgens mij
Dank voor het in elkaar laten pleuren van mijn illusie....quote:
Kunnen we je helpen?quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef djenneke het volgende:
Ik wil ook best ruzie maken, want ik ben nog heel boos na vanmiddag
Wat was er vanmiddag?quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef djenneke het volgende:
Wat is er vanmiddag gebeurd?quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef djenneke het volgende:
Jij hed motquote:
quote:
Ik geef net zo veel om darts als om voetbal.quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het is gezellig in het dartsentopic
Ik ga je slaan met mijn rhythm stickquote:
Is wel een beetje anders...quote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb ik neefjes en nichtjes voor ;D
Als je geen moeite hebt met het door elkaar schudden van een vijfjarige welquote:
Ja, maar dat filmen ze doorgaans nietquote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ook acteurs hebben wel eens ruzie hoor
disco stickquote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ga je slaan met mijn rhythm stick
Onee, is er ook uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |