Ja dat idee had ik zelf ook wel, dat het door de grootte wel te doen zal zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als het groot is is dat wel een voordeel. Klein wordt al snel benauwd. Al is de warmte in Portugal sowieso heel anders. Minder benauwend. Minder luchtvochtigheid. Meer wind van de oceaan. Anyway, zonder airco zal het - eind augustus - niet super geweldig fris zijn daar. In lissabon kan het tot zeker eind oktober makkelijk 35 graden worden, en eind augustus al helemaal. Maar, ik denk, door de grootte, dat het wel te doen zal zijn. Beetje laten luchten eventueel. Ik zou het wel aandurven.
Hotel lijkt me nog beter, maar goed, appartement zit dan weer middenin het centrum.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik zelf ook wel, dat het door de grootte wel te doen zal zijn.
Ok thanks weer, nu nog even kiezen of we deze doen of toch het hotel.
daarom moeilijke keuze, beide heeft voor- en nadelen.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hotel lijkt me nog beter, maar goed, appartement zit dan weer middenin het centrum.
Jep. Ik zou zelf het hotel kiezen.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
daarom moeilijke keuze, beide heeft voor- en nadelen.
Ok en waarom?quote:
Hmm, locatie is niet ver van het centrum, dichtbij de metro, en je hebt er 100% zeker airco (lijkt me). Zwembad op het dakterras zei je.quote:
Geen hotel nemen! Air BnB. Zoveel relaxeder, zoveel echter en in Lissabon prachtige mogelijkheden voor weinig geld.quote:
In het hotel is inderdaad airco. Dat zwembad is ook erg aantrekkelijk ja. En het is incl. ontbijtbuffet. In het appartement moeten we daar zelf voor zorgen.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, locatie is niet ver van het centrum, dichtbij de metro, en je hebt er 100% zeker airco (lijkt me). Zwembad op het dakterras zei je.
Ja, daarom. Maar het is jullie eigen keuze uiteindelijk. Ik kan je met alles helpen maar kiezen moet je zelfquote:Op zondag 24 mei 2015 21:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
In het hotel is inderdaad airco. Dat zwembad is ook erg aantrekkelijk ja. En het is incl. ontbijtbuffet. In het appartement moeten we daar zelf voor zorgen.
Voor drie keer niks ontbijt je heerlijk bij een van de vele pastelerias die Lissabon telt.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:18 schreef MissJ het volgende:
In het appartement moeten we daar zelf voor zorgen.
hmm ja das wel waar ja. 90 m2 is eigenlijk heel erg niet nodig.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:17 schreef Negentiendertig het volgende:
Je bed wordt er elke dag opgemaakt, elke dag schone handdoeken, zwembad aanwezig, airco aanwezig. Waarom zou je dan voor een appartement gaan? En wat moet je met 90m2 als je in principe alleen in die kamer slaapt?
Edit: Ha, spuit 11 zie ik. Mja.
Aanrader ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor drie keer niks ontbijt je heerlijk bij een van de vele pastelerias die Lissabon telt.
dat appartement staat inderdaad ook op Airbnb.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen hotel nemen! Air BnB. Zoveel relaxeder, zoveel echter en in Lissabon prachtige mogelijkheden voor weinig geld.
dus datquote:Op zondag 24 mei 2015 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar het is jullie eigen keuze uiteindelijk. Ik kan je met alles helpen maar kiezen moet je zelf
Ik ben nu 2 weekjes terug uit Lissabon en kom er graag. Toto weet heel veel van de stad, ik ben er ook aardig thuis nu.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat appartement staat inderdaad ook op Airbnb.
Als je van dolfijnen / natuur houdt:quote:
heb jij nog tips voor een goed appartement via Airbnb?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben nu 2 weekjes terug uit Lissabon en kom er graag. Toto weet heel veel van de stad, ik ben er ook aardig thuis nu.
Air BnB is een absolute aanrader, ik wil niet meer in hotels (behalve als het moet).
Bovendien vind ik de agoristische sociale functie van Air BnB geniaal; moreel gezien beter dan hotels.
oh ja, dat vind ik zeker leuk! Dank voor de tipquote:Op zondag 24 mei 2015 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je van dolfijnen / natuur houdt:
Met de trein vanuit Lissabon ben je met een uurtje in Sétubal. Daar heb je het Estuario de Sado. Kan je een boottocht doen en tuimelaardolfijnen spotten.
Nice Ben er zelf nog niet geweest, maar wil daar zelf ook zeker eens heen. Had het gezien in 3 op reisquote:Op zondag 24 mei 2015 21:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh ja, dat vind ik zeker leuk! Dank voor de tip
Ik heb er in 1 gezeten in de buurt van São Sebastian. Prima buurtje, veel lekkere restaurants, bioscoop, mooi, makkelijk metro pakken waar dan ook heen.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb jij nog tips voor een goed appartement via Airbnb?
En dat vertel je nu?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice Ben er zelf nog niet geweest, maar wil daar zelf ook zeker eens heen. Had het gezien in 3 op reis
sorryquote:Op zondag 24 mei 2015 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat vertel je nu?
mooi punt voor volgende keer dan.
Tof wat heb je zoal gezien en gedaan?quote:Op maandag 25 mei 2015 10:39 schreef Aurelius het volgende:
Net terug, en wat een heerlijke stad.
Wel jammer dat ik dit topic nu pas vindt.
Veel. We verbleven bij een vriendin van mijn vrouw in Chiado. We hebben de tram gepakt, zijn naar het kasteel geweest, zo'n beetje het hele centrum afgelopen. Nog een dagje naar Belem en Sintra geweest. s' Avonds heerlijk gegeten, uitgeweest en nog naar een Fado voorstelling gegaan.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 10:58 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Veel. We verbleven bij een vriendin van mijn vrouw in Chiado. We hebben de tram gepakt, zijn naar het kasteel geweest, zo'n beetje het hele centrum afgelopen. Nog een dagje naar Belem en Sintra geweest. s' Avonds heerlijk gegeten, uitgeweest en nog naar een Fado voorstelling gegaan.
wij zijn naar t schaal- en schelpdieren restaurant geweestuit die aflevering. http://www.cervejariaramiro.pt/?lang=enquote:
onze rekening was nog iets hoger, maar zoveel dingen gegeten die ik nog nooit eerder op had/gezien had. Zoals een mega krab.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:32 schreef Aurelius het volgende:
Wij zijn ook naar Ramiro geweest! Toch buikje volgegeten voor 60 euro pp. Maar wat ik echt geweldig vond, was Time Out Mercado da Ribeira! Oude markthal vol met eettentjes. Tegenvaller was een touristische Fado-tent. Grote groepen toeristen en duur voor het eten wat je kreeg.
Waar had je geboekt? Ik kom nergens meer onder de 350/400 ekkies. Ga wel pas in augustus overigens.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:25 schreef Griller het volgende:
Een week geleden teruggekomen van een week Lissabon. We hadden een appartementje op 5 minuten van het Rossio plein. Goede locatie, zeer aan te raden. Geboekt via internet, met twee personen een week voor 300 euro. Samen met een budget airline heb je zo een weekje Lissabon met vlucht voor 400 euro voor twee personen.
Als echte toerist vond ik het fort wel de moeite waard. Chillen in de schaduw van de bomen en uitkijken over de stad. Verder lekker gegeten bij een tapaszaakje in Biarro Alto. Tip: ga vooral niet bij de "vreetschuren" met het terras midden in de winkelstraat eten, er is meer dan genoeg te vinden! Verder zo'n beetje alle wijken bezocht. Alfama en Biarro Alto als favoriet.
Aanrader!
Nopequote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:05 schreef Obiekulu het volgende:
Is het speelschema van de Portugese voetbalcompetitie voor volgend seizoen al bekend?
Wil graag weten of Benfica thuis speelt als ik in oktober in Lissabon ben.
Leuk, wij gaan ook naar Coimbra, ben benieuwd wat jij er van vond Goede reis!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:49 schreef christiman het volgende:
Jammer dat ik dit topic nu pas tegenkom!
We vliegen vanmiddag naar Lissabon daar blijven we 5 nachten, dan door naar Coimbra om te eindigen in Porto
Goede reis, veel plezier.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:49 schreef christiman het volgende:
Jammer dat ik dit topic nu pas tegenkom!
We vliegen vanmiddag naar Lissabon daar blijven we 5 nachten, dan door naar Coimbra om te eindigen in Porto
Nee helaas niet, ik zou zelf vermoeden dat het met een weekje of twee wel bekend zal zijn. Medio juli.quote:
via google "callcenter werk buitenland"quote:
Tof.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
via google "callcenter werk buitenland"
Kwam ik op een vacature voor Philips in Lissabon gewoon gesolliciteerd en binnen een week aangenomen.
Rond de 800-900 netto, maar dan heb je wel een appartement van het bedrijf. Over 't algemeen redelijk luxe en 2-3 huisgenoten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tof.
Hoe waren de lonen? Ik ga volgend jaar een jaar denk ik.
400 eu per maand sparen is te doen dus.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rond de 800-900 netto, maar dan heb je wel een appartement van het bedrijf. Over 't algemeen redelijk luxe en 2-3 huisgenoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |