Woordje toegevoegdquote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is al eens vaker gebeurd, totale wanorde was toen het logische gevolg.
ik heb wijzijndarts.nl al gereserveerdquote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!!
Wat wil je doen dan. Zeker een apart dartsforum gaan starten, net als die VBL kneuzen 4 jaar geleden
Contradiction within 2minutes by BoWaquote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Maak jij je druk om andere users dan
Je bent zelf een dart.quote:Op zondag 29 december 2013 21:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
ik heb wijzijndarts.nl al gereserveerd
Broodje hamburger speciaal met rauwkost en ei.quote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga een frietje halen, kan ik wat meenemen voor jullie?
Zal ik doen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil trouwens wel up to date gehouden worden met alle scores van Wade - Lewis zo
Kan je regelen dat ik daar johannes_vermeer kan heten? Bij WZV had die naam te veel tekensquote:Op zondag 29 december 2013 21:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
ik heb wijzijndarts.nl al gereserveerd
Goede zaak.quote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zal ik doen.Zo aardig ben ik dan nog net.
Rare combiquote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Wat is er mis met pizza met melk trouwens?
Goed gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 21:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
School-meester?
Zet ie automatisch een koppelteken in.
DDoSje natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!!
Wat wil je doen dan. Zeker een apart dartsforum gaan starten, net als die VBL kneuzen 4 jaar geleden
Hoezo dan? Ik vind beide erg lekker, en meestal drink ik m'n melk pas op als ik m'n pizza al op heb.quote:
Lewis wint dit 5-3quote:
Hebben jullie weleens appelstroop met kaas op brood geprobeerd dan?quote:Op zondag 29 december 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik vind beide erg lekker, en meestal drink ik m'n melk pas op als ik m'n pizza al op heb.
Ja, dat is iets anders.quote:Op zondag 29 december 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik vind beide erg lekker, en meestal drink ik m'n melk pas op als ik m'n pizza al op heb.
Jawel? Gewoon naar school gaan.quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kunnen de makers van de fantastische bingo dus niets aan doen
Hm, ok.quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat is iets anders.
Tegelijkertijd vind ik raar, na elkaar kan wel.
Ik vind die maker best een goed gevoel voor humor hebben.quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kunnen de makers van de fantastische bingo dus niets aan doen
Haha ja, al die kroegsporten zetten ze hem op. Poker, toen het wat meer een hype was, zat 'ie er ook bijquote:
Thee met melk, okquote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Thee met melk erin
Pasta met appelmoeskom haten
Ook kaas met pindakaas fan toevalligquote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Thee met melk erin
quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Thee met melk erin
quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thee met melk, ok
Pasta met appelmoes, wat?
Ja.. sowieso bijna overal appelmoes bij.quote:
Nee, totaal geen fan van kaasquote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook kaas met pindakaas fan toevallig
Idioot.quote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ja.. sowieso bijna overal appelmoes bij.
Wat ga je daarmee doen dan?quote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef tax_freak het volgende:
Heeft er iemand een foto van Ambrosius dan?
Wat is dat voor euroshopper pizza?quote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Goden maaltijd
(spiegelbeeld voor de autistici onder u)
Wade zijn kop wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef TommyGun het volgende:
Ik hoop op Wade, al is het maar om die butkop van Lewis niet meer te hoeven zien...
Even kijken of hij eruitziet als ik denk.quote:
Oja, ik ben meer van de Big Americans.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Goden maaltijd
(spiegelbeeld voor de autistici onder u)
Ik heb ze 1 keer per ongeluk gegeten in de pasta toen ik bij andere mensen was.. die avond heb ik moeten kotsen, sindsdien vermeden.quote:
Deze pizza is lekkerder.quote:
Is dat een haarbal van je kat?quote:
De Big American Texas eet ik niet meer totdat ze de doodstraf daar afschaffen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oja, ik ben meer van de Big Americans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |