Woordje toegevoegdquote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is al eens vaker gebeurd, totale wanorde was toen het logische gevolg.
ik heb wijzijndarts.nl al gereserveerdquote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!!
Wat wil je doen dan. Zeker een apart dartsforum gaan starten, net als die VBL kneuzen 4 jaar geleden
Contradiction within 2minutes by BoWaquote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Maak jij je druk om andere users dan
Je bent zelf een dart.quote:Op zondag 29 december 2013 21:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
ik heb wijzijndarts.nl al gereserveerd
Broodje hamburger speciaal met rauwkost en ei.quote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga een frietje halen, kan ik wat meenemen voor jullie?
Zal ik doen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil trouwens wel up to date gehouden worden met alle scores van Wade - Lewis zo
Kan je regelen dat ik daar johannes_vermeer kan heten? Bij WZV had die naam te veel tekensquote:Op zondag 29 december 2013 21:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
ik heb wijzijndarts.nl al gereserveerd
Goede zaak.quote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zal ik doen.Zo aardig ben ik dan nog net.
Rare combiquote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Wat is er mis met pizza met melk trouwens?
Goed gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 21:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
School-meester?
Zet ie automatisch een koppelteken in.
DDoSje natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!!
Wat wil je doen dan. Zeker een apart dartsforum gaan starten, net als die VBL kneuzen 4 jaar geleden
Hoezo dan? Ik vind beide erg lekker, en meestal drink ik m'n melk pas op als ik m'n pizza al op heb.quote:
Lewis wint dit 5-3quote:
Hebben jullie weleens appelstroop met kaas op brood geprobeerd dan?quote:Op zondag 29 december 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik vind beide erg lekker, en meestal drink ik m'n melk pas op als ik m'n pizza al op heb.
Ja, dat is iets anders.quote:Op zondag 29 december 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik vind beide erg lekker, en meestal drink ik m'n melk pas op als ik m'n pizza al op heb.
Jawel? Gewoon naar school gaan.quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kunnen de makers van de fantastische bingo dus niets aan doen
Hm, ok.quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat is iets anders.
Tegelijkertijd vind ik raar, na elkaar kan wel.
Ik vind die maker best een goed gevoel voor humor hebben.quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kunnen de makers van de fantastische bingo dus niets aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |