quote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar wel meer posters met kerst. Enige veelposter die erbij zijn gekomen zijn ess en efteling
Is toch heel vaak zo. Anders krijg je zo'n diepzinnige teksten. Té diep. Dieper dan je wilt in ieder geval.quote:Op zondag 29 december 2013 21:18 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb bij Acda en de Munnik altijd het idee, dat de tekst eerder wordt verzonnen dan de muziek en dat ze die dan geforceerd proberen te proppen op een deuntje
Was die er vorig jaar niet?quote:
* glittertje39 houdt zich wat meer afzijdigquote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
sommige mensen zijn wat 'meer aanwezig'
Ik ben te klein..kijkt ie overheen.quote:
WHAT THE FUCK!quote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oh, geen ace of spades in de lijst
Van vorig jaar sta jij op 3quote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was die er vorig jaar niet?
quote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was die er vorig jaar niet?
Misschien komt het erin als Lemmy overlijdt..quote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
?quote:
Ik ben pas in maart actief gewordenquote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
Posten er dit jaar zoveel meer mee dan? Ik heb het gevoel dat het een beetje hetzelfde is als vorig jaar.
Oh laat maar, dacht dat je bedoelde dat er geen Top5 was ipv Uccie vorig jaarquote:
Ik zou minder gaan posten... niet helemaal gelukt geloof ik. Alhoewel wel wat minder dan vorig jaar.quote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
sommige mensen zijn wat 'meer aanwezig'
Ik heb hem als vrije keuze ingevuldquote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |