Ja, hier in Nederland is het tegenwoordig heel normaal om je handje op te houden en gratis geld te eisenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:31 schreef Hallmark het volgende:
Wat een achterlijke reacties. Is een gewone vraag, toch?
Vind ik dus ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:31 schreef Hallmark het volgende:
Oke tnxquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:31 schreef Woods het volgende:
Al die reacties hier, dramatisch.
Vraag direct zorgtoeslag aan via Mijn Toeslagen, eerst inloggen met DigiD>, maak eerst een DigiD aan, aanvraag duurt 5 dagen.
Dit is momenteel maximaal 72e.
Succes!quote:Op maandag 30 december 2013 04:23 schreef eminVR6 het volgende:
[..]
Nee zo dom ben ik niet, ik geef geen cent aan de overheid ik ben geen slaafAls ik later ga werken doe ik dat voor mezelf niet voor de overheid, enige geld wat van mij na de overheid zou gaan is wat ik van hun ga krijgen meer niet
![]()
![]()
Juist die reacties geven mij weer wat vertrouwen in de burger, in tegenstelling tot de typische uitvretersmentaliteit van TS waarmee jij vermoedelijk ook bent behept.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:31 schreef Hallmark het volgende:
Welnee, ik vind het alleen geen schande als iemand informeert waar hij recht op heeft. Dat jij daar van alles bij verzint qua mentaliteit, dat verandert toch niets aan de regelgeving van Nederland?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Juist die reacties geven mij weer wat vertrouwen in de burger, in tegenstelling tot de typische uitvretersmentaliteit van TS waarmee jij vermoedelijk ook bent behept.
TS geeft zelf doodleuk aan zwart te werken en nooit iets bij te willen dragen aan de samenleving. Hell, zelf heb ik lange tijd twijfels gehad om een uitkering aan te vragen, want ik wilde mijn handje niet ophouden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:02 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Welnee, ik vind het alleen geen schande als iemand informeert waar hij recht op heeft. Dat jij daar van alles bij verzint qua mentaliteit, dat verandert toch niets aan de regelgeving van Nederland?
niemand, want wij hebben werk en verdienen ekkies dus we hoeven niet in speeltuintjes te hangenquote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef eminVR6 het volgende:
Altijd zo'n lage niveau hier hihihi wie komt in het echt ook zo doen dan ?:p
Allemaal prima, maar als iemand moedwillig belasting ontduikt en wel verwacht dat anderen betalen, dan is het gewoon een pipo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:02 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Welnee, ik vind het alleen geen schande als iemand informeert waar hij recht op heeft. Dat jij daar van alles bij verzint qua mentaliteit, dat verandert toch niets aan de regelgeving van Nederland?
Heb je het topic niet gelezen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:02 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je hebt ook de plicht om belasting te betalen. Waarom neem je wel, en geef je niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:41 schreef eminVR6 het volgende:
Is toch zo, als ik er recht op heb en als ik het kan aanvragen waarom niet ?
Je mag alles aanvragen waar je recht op hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef eminVR6 het volgende:
Ik vind gewoon dat ik alles mag aanvragen waar ik recht op heb als ik 18 ben, en zwart werken met een uitkering erbij is ook niets mis mee. Kom nou zeg potverdorie
Naar mijn weten is havo géén voldoende startkwalificatie voor de arbeidsmarkt en is het niet meer dan terecht dat gemeentes dergelijke personen verwijzen naar DUO.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met havo kan je echter ook een vervolgopleiding doen. Er zijn gemeentes die zeggen ga maar lekker stufi trekken, houdoe. Niet geheel onterecht trouwens
Het is wel een startkwalificatie in de zin van de Kwalificatieplichtquote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Naar mijn weten is havo géén voldoende startkwalificatie voor de arbeidsmarkt en is het niet meer dan terecht dat gemeentes dergelijke personen verwijzen naar DUO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |