Ja, die is nog wel ok.quote:
Ik heb dat album.quote:
Nee, ik vind het vreselijk.quote:
okéquote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef FritsFlits het volgende:
Roze ruis of 1/f ruis is een bijzonder geval van gekleurde ruis waarbij in het frequentiespectrum de gemiddelde amplitude voor ieder octaaf, decade (of ander interval) gelijk is. Dit soort ruis nemen wij dus als 'recht' waar. Het vermogensdichtheidspectrum is evenredig met f -1 ofwel 1/f. Roze ruis wordt daarom ook wel 1/f-ruis genoemd.
tot zover de teleac cursusquote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef FritsFlits het volgende:
Witte ruis is een signaal waarvoor geldt dat het frequentiespectrum de gemiddelde amplitude voor iedere frequentie gelijk is. Witte ruis komt onder andere voor als thermische ruis in weerstanden. Het is het geluid dat te horen valt als een (oude) televisie geen signaal ontvangt.
Ik heb ergens een cd met 40 minuten witte ruis, dat zou moeten helpen bij slapenquote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef FritsFlits het volgende:
Roze ruis of 1/f ruis is een bijzonder geval van gekleurde ruis waarbij in het frequentiespectrum de gemiddelde amplitude voor ieder octaaf, decade (of ander interval) gelijk is. Dit soort ruis nemen wij dus als 'recht' waar. Het vermogensdichtheidspectrum is evenredig met f -1 ofwel 1/f. Roze ruis wordt daarom ook wel 1/f-ruis genoemd.
Kut, ik moest lachen!quote:Op zondag 29 december 2013 20:31 schreef Ferdo het volgende:
Als hij wat teveel op had kreeg je ook een blauwe Ruis
[ afbeelding ]
Vreselijk?quote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het vreselijk.En Twan heeft (nog) geen dartbord. Als het goed is, krijgt hij die vandeweek van mijn broertje.
Ik weet niet of 40 minuten witte ruis zo goed is voor je oren..quote:Op zondag 29 december 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ergens een cd met 40 minuten witte ruis, dat zou moeten helpen bij slapen
ow...les 2 volgt ook nogquote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ergens een cd met 40 minuten witte ruis, dat zou moeten helpen bij slapen
Ik las...laat maarquote:Op zondag 29 december 2013 20:31 schreef Nizno het volgende:
Kijkt er hier 1 darts: Goh zit die langnek er ook weer. Die kan zo naar de Efteling.
Met 3 seconde voelde ik al hersencellen afsterven...en zoveel heb ik er niet.quote:Op zondag 29 december 2013 20:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik weet niet of 40 minuten witte ruis zo goed is voor je oren..
ja lamaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |