Ja okquote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geef toe, die was best grappig
quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
oefening baart kunst....waar is dat plaatje van Madonna van laatst
Hoe verzin je zoiets?quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Zaktabak het volgende:
Pas als een net rijpe banaan in je endeldarm past, gaan we diep genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Spelen jullie zelf ook?quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
Wij kijken ook dartsen... Twan vindt het de laatste tijd erg leuk.
Die is ook wel mooi...behoudens de tekst.quote:
Dat kan welquote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ruis een kleur kon hebben...
White noisequote:
twitter:BLOF_teksten twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 17:46:57Schud de schulden uit mijn rug, maar spaar mijn varkens. reageer retweet
Bij Blof kan alles. Echt alles.quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:
In Bløf-teksten kan alles.quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over Blof? Zeg dan maar gewoon dat het kut is.quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben een beetje door de 'grappige' kritische opmerkingen heen
Blof is eigenlijk best wel kut.quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over Blof? Zeg dan maar gewoon dat het kut is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |