HALLOOOOquote:Op zondag 29 december 2013 20:03 schreef djenneke het volgende:
Halloik kom even de gezelligheid checken hier
Die is prachtig inderdaadquote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige nummer van Live wat ik wel te pruimen vind is Lightning Crashes. Matige band.
Iemand zonder humor.quote:
Sorry hoorquote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]Dat lijkt me toch wel iets algemeen bekends ja.
Throwing copper heeft wel een paar vette nummers, daarna vielen ze hard en diepquote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige nummer van Live wat ik wel te pruimen vind is Lightning Crashes. Matige band.
Kakhielquote:
I Alone is ook nog wel aardig ja.quote:Op zondag 29 december 2013 20:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Throwing copper heeft wel een paar vette nummers, daarna vielen ze hard en diep
*ook pruimtquote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige nummer van Live wat ik wel te pruimen vind is Lightning Crashes.
Beide een optie?quote:Op zondag 29 december 2013 20:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je Shift+o blijft hangenof ik ben heel erg welkom
![]()
Ja, maar dit is een open deur die nog eens matig uitgewerkt isquote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iemand zonder humor.
Zijn er best veel van in Nederland.
Zeg, dat ervaar ik als kwetsend hoorquote:Op zondag 29 december 2013 20:07 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 vraagt of D. zijn O'Neill jas weer wil aandoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |