Wat voor toetsen heb je ?quote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef Punnik het volgende:
mn toetsen ook weer aangesloten![]()
-lawaai maakt-
nog niet alles staat er ->quote:
Kan ik me in vinden, jij bent meer van de synthesizers zie ikquote:Op zondag 29 december 2013 18:37 schreef Punnik het volgende:
[..]
nog niet alles staat er ->
[ afbeelding ]
maar ik vind die Roland toffer dan die Tyros
Moira. zal nu wel klaarkomen denk ik.quote:Op zondag 29 december 2013 18:37 schreef Punnik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zo, effe wat inspelen. Welke kies ik vandaag?"quote:Op zondag 29 december 2013 18:37 schreef Punnik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kwestie van smaak en gelukkig verschillen diequote:Op zondag 29 december 2013 18:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden, jij bent meer van de synthesizers zie ik
Die CS...2x? die ik ff snel zie staan is echt een ondergewardeerde bak! Daar kan je zulke fijne sounds uit halen.
(Ik dacht eerst dat dat een EX5 was, maar daar was ie te smal voor)
Jouw monitor keuze vind ik dan weer niet echt mijn smaak, KRKs vind ik over het algemeen heel erg dood klinken, natuurlijk zijn het monitors, maar er mag wel een beetje leven in zitten (Een maat van me heeft de KRK 8, en in de kroeg hangen 5jes, maar ik vind het 3x niks... Yamaha HS80 is dan een stukje fijner)
Om dan vervolgens een VST plugin te openen en het via midi te programmerenquote:Op zondag 29 december 2013 18:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
"Zo, effe wat inspelen. Welke kies ik vandaag?"
Oehh... een An-1x?! Wees daar zuinig op. Die zijn rete zeldzaam aan het wordenquote:Op zondag 29 december 2013 18:43 schreef Punnik het volgende:
[..]
kwestie van smaak en gelukkig verschillen die
kheb hier 4 KRK monitors en klinken alles behalve dood.
Die synth is trouwens een An-1x
True.quote:Op zondag 29 december 2013 19:03 schreef Braddie het volgende:
Birds van Anouk is trouwens echt een prachtig nummer, ondanks dat Anouk echt een mongool is
Bosequote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef Braddie het volgende:
Dit is overigens mijn "luister setje"
Sony SS-5050 Carbocon speakers (1" Titanium Tweeter, 3" Titanium Mid-Range, 12" Softdome Woofer)
Marantz PM44SE
(En op m`n kamer staan nog 2 prachtige Bose 301 MKII speakers)
De tegenwoordige "Speakers" Van Bose zijn kut, kan je beter een Logitech set kopen (Z-906quote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Bose![]()
Mijn luisterset bestaat uit B&W 602 s3 speakers welke zijn aangesloten op een Onkyo versterker.
Ja, of een Nexus 5 natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 18:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een teken van god, je moet een HTC One kopen.
Vroeger ook die 301 serie gehad, vind het echt niets. Ik koop liever speakers van gerenommeerde merken als B&W, Wharfedale, KEF, Mission etc.quote:Op zondag 29 december 2013 19:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
De tegenwoordige "Speakers" Van Bose zijn kut, kan je beter een Logitech set kopen (Z-906Z-5500
)
Maar vroeger maakte Bose gewoon echt goed spul.
Doet me denken aan 3 jaartjes terug, hadden we in de winkel de Bose L1 Compact staan, zette die kerel "Somebody To Love" van Queen op, en alleen het intro " Mooi he, je hoort echt hoe die stemmen zijn verspreid" (Het was 1 paaltje, met 26 tweeters erin en 1 5" woofertje in de voet)
We mochten het overigens nóóit in ons hoofd halen om die set naast een andere set van HK Audio (Die we hadden staan) te vergelijken.
(Hij had dan wel veel lof voor mijn oude 301s)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |