ik kan nu de komende dagen, op de nachten na, alles weer gaan volgenquote:Op zondag 29 december 2013 18:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daarom
Goed dat je hebt geslapen, hoop dat je er een beetje bij kan zijn
Is dat een slogan? Ik dacht gewoon dat Radio 2 dat nummer van The beatles promootte.quote:Op zondag 29 december 2013 18:10 schreef LDS het volgende:
Ik vind die Come Together-slogan wel echt heel slecht trouwens
Blijf bezigquote:Op zondag 29 december 2013 18:10 schreef LDS het volgende:
Dat hele albumquote:
Ik kan ondertussen wel zelf eej restaurant beginnen met Fokkers die bij mij willen etenquote:Op zondag 29 december 2013 18:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
* ArnieAlberts gaat voortaan bij essnhills eten
Inderdaad, de stream loopt echt zo'n 40 seconden achter had ik vanmiddag het gevoel. Nu maar gewoon ouderwets de radio aangezetquote:Op zondag 29 december 2013 18:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn stream loopt teveel achter
1, 2, 3, 4 of 5683?quote:
Dinnermeet johquote:Op zondag 29 december 2013 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen wel zelf eej restaurant beginnen met Fokkers die bij mij willen eten![]()
iddquote:
FM-radio hier nuquote:Op zondag 29 december 2013 18:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn stream loopt teveel achter
Ik ook eigenlijk, maar het moet blijkbaar per se in het Engels.quote:Op zondag 29 december 2013 18:10 schreef LDS het volgende:
Als je kookt waar je nu werkt kan ik ook wel langskomenquote:Op zondag 29 december 2013 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen wel zelf eej restaurant beginnen met Fokkers die bij mij willen eten![]()
ik heb wel eens gehad dat ie gedraaid werd en dan dacht zo de tune duurt langquote:Op zondag 29 december 2013 18:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Staat die niet ergens in de lijst?
Is vannacht langsgeweestquote:Op zondag 29 december 2013 18:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Staat die niet ergens in de lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |