SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zondag 29 december 2013 15:37 schreef Doosopwielen het volgende:
mag mijn stream ook in het spoiler links ding
quote:Op zondag 29 december 2013 19:23 schreef Drakire het volgende:
Kennen jullie randomville? die shit is hilarisch.
Our Teemo <3quote:Op zondag 29 december 2013 19:23 schreef Drakire het volgende:
Kennen jullie randomville? die shit is hilarisch.
MIsschien is dat dan ook de reden...quote:Op maandag 30 december 2013 03:14 schreef VeteraanVet het volgende:
Serieus wat een kut server's heeft LoL. 2 Potjes achter elkaar in het begin 30 Ping, mid game krijg ik 500 Ping dus ik herstart m'n pc, Godverdomme een week gebant. Zo'n beetje het meest gespeelde spel () en zulke kut server's, gewoon dieptriest. Had maar 1 pc aan en alle background progamma's afgesloten, maar nee hoor
gewoon keiharde lagg.
Ik vind het maar een matige champion eigenlijk. Nee, dan Master Yi. Master Yi is heel sterk.quote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef blow... het volgende:
Als je jax serieus speel is hij echt godlike om mee te spelen
Je word echt niet zo maar een week gebanned. Dus je was daarvoor ook al hard aan het kloten.quote:Op maandag 30 december 2013 03:14 schreef VeteraanVet het volgende:
Serieus wat een kut server's heeft LoL. 2 Potjes achter elkaar in het begin 30 Ping, mid game krijg ik 500 Ping dus ik herstart m'n pc, Godverdomme een week gebant. Zo'n beetje het meest gespeelde spel () en zulke kut server's, gewoon dieptriest. Had maar 1 pc aan en alle background progamma's afgesloten, maar nee hoor
gewoon keiharde lagg.
Als je alleen voor leaven wordt gebanned (voor de eerste keer), krijg je maar 48 uur. Je hebt in je mail een case zitten waarin staat waar je precies voor gebanned bent als het goed is.quote:Op maandag 30 december 2013 03:14 schreef VeteraanVet het volgende:
gewoon keiharde lagg.
Op zich valt het met de servers ook best mee, het is alleen altijd problemen met EUW als er een patch is of in het weekend als het topdrukte is.quote:Op maandag 30 december 2013 12:42 schreef DjNivek het volgende:
Sowieso heb ik sinds dat ik op West speel (weekje of 2) amper lag gehad. De eerste 2 dagen oid, wat echt server lag was, en toen ook zo'n gedoe. Maar sindsdien niks.
Hoeveel auto-attackers kom je tegen in top lane buiten af en toe een Aatrox of een Volibear? De meeste matchups verliest Jax gewoon en in teamfights is hij ook niet super.quote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef EroSensei het volgende:
Jax is een prima champion als je laned tegen autoattackers. Zet die Yi maar tegen Jax.
rengar, vi, yi, voli, aatrox, renketonquote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hoeveel auto-attackers kom je tegen in top lane buiten af en toe een Aatrox of een Volibear? De meeste matchups verliest Jax gewoon en in teamfights is hij ook niet super.
Je komt genoeg Aatrox, Voli, Fiora, Xin, Irelia, Tryndamere en Riven's tegen op top om Jax te spelen hoor. In ieder geval op mijn Silver niveau.quote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hoeveel auto-attackers kom je tegen in top lane buiten af en toe een Aatrox of een Volibear? De meeste matchups verliest Jax gewoon en in teamfights is hij ook niet super.
Tryndamere was ik inderdaad vergeten en Irelia, Fiora en Xin heb ik al maanden niet meer gezien in mijn games (Xin alleen als jungler). Maar Riven en Renekton (comment van Blow) moeten het niet bepaald van hun auto-attacks hebben maar grotendeel van hun skills. En die kun je niet dodgen met je E. Jax is in lane eigenlijk alleen goed tegen champs die he vooral van auto-attacks moeten hebben en die zijn niet bepaald populair momenteel. Bovendien blijf ik hem in een teamfight maar meh vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 14:36 schreef EroSensei het volgende:
[..]
Je komt genoeg Aatrox, Voli, Fiora, Xin, Irelia, Tryndamere en Riven's tegen op top om Jax te spelen hoor. In ieder geval op mijn Silver niveau.
Het is inderdaad wel zo dat met de huidige toplane META hij wat minder past dan voorheen.
renekton en riven hebben AoE spells en dat vermindert counter strike met 20 % dacht ik.quote:Op maandag 30 december 2013 14:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Tryndamere was ik inderdaad vergeten en Irelia, Fiora en Xin heb ik al maanden niet meer gezien in mijn games (Xin alleen als jungler). Maar Riven en Renekton (comment van Blow) moeten het niet bepaald van hun auto-attacks hebben maar grotendeel van hun skills. En die kun je niet dodgen met je E. Jax is in lane eigenlijk alleen goed tegen champs die he vooral van auto-attacks moeten hebben en die zijn niet bepaald populair momenteel. Bovendien blijf ik hem in een teamfight maar meh vinden.
dat wel ja.quote:Op maandag 30 december 2013 15:38 schreef nyny83 het volgende:
25%. En ondanks dat haalt Jax een hele lage winrate tegen Renekton en Riven. Wellicht dat met name Riven in de laning nog wel te doen is als Jax, maar in een teamfight heb ik liever een riven dan een Jax in mijn team zitten.
Dat klopt was daarvoor terecht een week gebant omdat ik leavde omdat ik uiteten ging en nog een keer dat m'n LoL crashte en ik pas na 8 minuten in de game kwam, nu weer een week zonder LoL, en als je dan een klacht indient bij de support krijg je een standaard antwoord na 2 dagen wachtenquote:Op maandag 30 december 2013 12:18 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je word echt niet zo maar een week gebanned. Dus je was daarvoor ook al hard aan het kloten.
Je wordt heus niet gebanned als je 1 x leaved. Flikker op met je lulverhalen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef VeteraanVet het volgende:
[..]
Dat klopt was daarvoor terecht een week gebant omdat ik leavde omdat ik uiteten ging en nog een keer dat m'n LoL crashte en ik pas na 8 minuten in de game kwam, nu weer een week zonder LoL, en als je dan een klacht indient bij de support krijg je een standaard antwoord na 2 dagen wachten
lol meen je dat nou serieus zeg is wrm je liever een riven hebt ipv een jax in een teamfightquote:Op maandag 30 december 2013 15:38 schreef nyny83 het volgende:
25%. En ondanks dat haalt Jax een hele lage winrate tegen Renekton en Riven. Wellicht dat met name Riven in de laning nog wel te doen is als Jax, maar in een teamfight heb ik liever een riven dan een Jax in mijn team zitten.
Wel als je 5/6 x gebanned bent en in dezelfde week dat je unbanned bent weer er uitgetyft word dus flikker op met je kut reactie'squote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je wordt heus niet gebanned als je 1 x leaved. Flikker op met je lulverhalen.
Ligt er heel erg aan wanneer je leaved. Ik ben 1 keer in t begin ook geblokkeerd. Wat was het verhaal ik had geen tijd meer terwijl het potje toch nog maar enkele minuten (hooguit) zou gaan duren, dus ging ik weg. Alleen juist die laatste minuten kunnen funest zijn, want vriend en vijand ziet dan naderhand jouw naam in het rood en als ze je dan reporten dan ben je er geweest, want het systeem ziet dat dan ook en dan zal er waarschijnlijk worden berekend hoe lang je al AFK stond in het potje. Zal wel een beoordelingscriterium van een minuut of vijf hebben, langer dan dat AFK = banquote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je wordt heus niet gebanned als je 1 x leaved. Flikker op met je lulverhalen.
Dan ben je sowieso een eikel. 0,0 medelijden met je.quote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef VeteraanVet het volgende:
[..]
Wel als je 5/6 x gebanned bent en in dezelfde week dat je unbanned bent weer er uitgetyft word dus flikker op met je kut reactie's
Je hoeft ook geen medelijden te hebben.quote:Op maandag 30 december 2013 22:55 schreef znarch het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso een eikel. 0,0 medelijden met je.
heb ik ook gehad.quote:Op maandag 30 december 2013 22:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ligt er heel erg aan wanneer je leaved. Ik ben 1 keer in t begin ook geblokkeerd. Wat was het verhaal ik had geen tijd meer terwijl het potje toch nog maar enkele minuten (hooguit) zou gaan duren, dus ging ik weg. Alleen juist die laatste minuten kunnen funest zijn, want vriend en vijand ziet dan naderhand jouw naam in het rood en als ze je dan reporten dan ben je er geweest, want het systeem ziet dat dan ook en dan zal er waarschijnlijk worden berekend hoe lang je al AFK stond in het potje. Zal wel een beoordelingscriterium van een minuut of vijf hebben, langer dan dat AFK = ban
Dat was trouwens de eerste keer dat ik een potje vroegtijdig had verlaten. Ik meen dat ik 48 uur moest wachten...
Nee dan zuig je gewoon met Jax.quote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De meeste matchups verliest Jax gewoon
Hahaha lekker voor je. Zo'n mongool hoort niet onlinequote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef VeteraanVet het volgende:
[..]
Wel als je 5/6 x gebanned bent en in dezelfde week dat je unbanned bent weer er uitgetyft word dus flikker op met je kut reactie's
Oh joepie, weer een paar kleutertjes dus die het plezier van anderen vergallenquote:Op maandag 30 december 2013 23:17 schreef Doosopwielen het volgende:
www.twitch.tv/phantoml0rd
hij praat met de gene die lol en blizzard enzo aant ddossen zijn is wel graapig
Ja vette lol joh DDOSsen, echt hi la risch. Grap van de eeuw. ZO nieuw. Veel geweldig. Heel wauw.quote:Op maandag 30 december 2013 23:17 schreef Doosopwielen het volgende:
www.twitch.tv/phantoml0rd
hij praat met de gene die lol en blizzard enzo aant ddossen zijn is wel graapig
niet hun, maar phantomlord is wel grappigquote:Op maandag 30 december 2013 23:21 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja vette lol joh DDOSsen, echt hi la risch. Grap van de eeuw. ZO nieuw. Veel geweldig. Heel wauw.
Ik negeer zijn stream sinds ie regelmatig met Kaceytron speeltquote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
niet hun, maar phantomlord is wel grappig
Wat doe jij dan nog online?quote:Op maandag 30 december 2013 23:17 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hahaha lekker voor je. Zo'n mongool hoort niet online
Wat ik online doe? Geen mongool zijn, want dat is niet moeilijk?quote:
Sorry, maar je klinkt wel als een verstandelijk gehandicapt persoon als je je zo moet verlagen. Laat dat gescheld toch achterwege....quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wat ik online doe? Geen mongool zijn, want dat is niet moeilijk?
School niet af gemaakt of ben je een analfabeet? Er staat duidelijk wat doe je dan NOG online, niet wat doe je online. Lezen is soms moeilijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wat ik online doe? Geen mongool zijn, want dat is niet moeilijk?
Ter citering ben je geen capslock nodig domme boer. Daar heb je aanhalingstekens voor nodig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:09 schreef VeteraanVet het volgende:
[..]
School niet af gemaakt of ben je een analfabeet? Er staat duidelijk wat doe je dan NOG online, niet wat doe je online. Lezen is soms moeilijkmaar dat ben je zeker niet nodig op de sociale werktplaats?!
vergeet quake nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:24 schreef Lamabal het volgende:
Alles wat PhantomL0rd speelt wordt geddost.
LoL, Penguin Club, Dota 2.
Geniaal dit
Je faalt ik heb het niet eens over grammaticale incorrectheid gehad. Hier is weer een duidelijk voorbeeld dat je niet kan lezen, ik ben trouwens geen boer. Waar haal je die informatie vandaan? En als je goed gelezen had had ik het niet eens over jouw post maar de nog in mijn zin. Als je de nog weg haalt krijg je een andere vraag. Donder op met je elitair gedragquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ter citering ben je geen capslock nodig domme boer. Daar heb je aanhalingstekens voor nodig.
Tevens , het niet meenemen van het woord 'nog' in mijn post maakt het niet grammaticaal incorrect of onvolwaardig als antwoord. Je zet jezelf wel erg voor gek. Ga koeien melken of zo.
Ik vind het niet geniaal dat anderen mijn plezier vergallen. Snap ook niet dat die gasten met wie ie chat zo opgehemeld worden. Stelletje machtszieke kutblagen zijn tquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:24 schreef Lamabal het volgende:
Alles wat PhantomL0rd speelt wordt geddost.
LoL, Penguin Club, Dota 2.
Geniaal dit
Dat de vraag verandert maakt niks uit omdat het antwoord even volledig blijft. Als ik aan jou vraag waarom je zonet 'bent' gebruikte in plaats van 'hebt' hoef jij het dikgedrukte bijwoord niet mee te nemen bij het citeren van de vraag bij je antwoord. De volledigheid van het antwoord blijft namelijk hetzelfde omdat het slechts om een bijwoord gaat. Dat heeft dus niks met analfabetisme of leesvaardigheid te maken domme teringzwijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:31 schreef VeteraanVet het volgende:
[..]
Je faalt ik heb het niet eens over grammaticale incorrectheid gehad. Hier is weer een duidelijk voorbeeld dat je niet kan lezen, ik ben trouwens geen boer. Waar haal je die informatie vandaan? En als je goed gelezen had had ik het niet eens over jouw post maar de nog in mijn zin. Als je de nog weg haalt krijg je een andere vraag. Donder op met je elitair gedrag
Mooi, opgeruimd staat netjes. Sowieso hackersquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef Lamabal het volgende:
Groep heet DERP.
DERP wordt nu neer gehaald door een andere groep hackers
Een van de meerdere.quote:
quote:anyways, i'm off. i hope pl takes my advice and changes his shit, else somebody who actually wants to do harm will get to him
Mij proberen uit te lullen met woorden waarvan je de betekenis niet eens van kentquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat de vraag verandert maakt niks uit omdat het antwoord even volledig blijft. Als ik aan jou vraag waarom je zonet 'bent' gebruikte in plaats van 'hebt' hoef jij het dikgedrukte bijwoord niet mee te nemen bij het citeren van de vraag bij je antwoord. De volledigheid van het antwoord blijft namelijk hetzelfde omdat het slechts om een bijwoord gaat. Dat heeft dus niks met analfabetisme of leesvaardigheid te maken domme teringzwijn.
Goede interpunctie trouwens. Misschien moet je maar eens terug naar de basisschool gaan.
Ja kleine kinderen die ff een machtsgevoel willen hebben. Hoop dat iemand zo vriendelijk is ze inelkaar te schoppen nu die adressen op straat liggen.quote:
Ja, want het is nu wel 100% duidelijk dat hij het is en dat het niet een onschuldig kereltje is die nog nooit een pc heeft aangeraaktquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja kleine kinderen die ff een machtsgevoel willen hebben. Hoop dat iemand zo vriendelijk is ze inelkaar te schoppen nu die adressen op straat liggen.
Moeilijk hè je ongelijk erkennen? Maar je bent er wel slimmer op geworden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:58 schreef VeteraanVet het volgende:
[..]
Mij proberen uit te lullen met woorden waarvan je de betekenis niet eens van kentAls je mijn zin niet begrijpt zou jij beter terug kunnen gaan naar de basisschool. Mijn interpunctie is op dit moment inderdaad niet goed dat ben ik met je eens maar dat komt omdat ik op een mobiel zit en het 1 uur s'nachts is.
Dadelijk zijn de daders FOK!kersquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:06 schreef dustbrain het volgende:
Et zijn klootzakken maar volgens mij zijn ze best intelligent.
Hmm, LoL heeft best aardige servers volgens mij. En hotmail/live al helemaal.twitter:DerpTrolling twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 01:07:49All #LeagueOfLegends login servers #offline reageer retweet
hotmail werkt gewoon bij mij nog hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:09 schreef TwenteFC het volgende:
Hmm, LoL heeft best aardige servers volgens mij. En hotmail/live al helemaal.twitter:DerpTrolling twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 01:07:49All #LeagueOfLegends login servers #offline reageer retweet
Allemaal geruchtenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:25 schreef Harryus1 het volgende:
Onze geliefde PhantomL0rd blijkt net opgepakt te zijn en heeft wat problemen lees ik, in verband met het helpen/supporten van de DDOS? Iemand die dit kan confirmen?
dadelijk was dit allemaal vantevoren afgesproken tussen PL en die groep hackers.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:39 schreef dustbrain het volgende:
hij heeft wel lekker veel aandacht gekregen nu. Volgens mij verdient die kerel echt duizenden per maand.
Ach ik vind niet dat PL strafbaar bezig is. Als je terroristen gaat invervieuwen en de resultaten verkoopt ben je ook niet illegaal bezig mits je alles verteld wat je weet. Dus als ze hem oppakken mogen ze hem alleen ondervragen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:41 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
dadelijk was dit allemaal vantevoren afgesproken tussen PL en die groep hackers.
Die groep hackers werden populair van 200 volgers naar 10k of hoger op twitter.
en PL lekker geld verdienen want als mensen vragen willen stellen aan die groep hackers moeten ze gesubt zijn en dat kost 5 euri
Aldus onze expert Amerikaans strafrechtquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:44 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ach ik vind niet dat PL strafbaar bezig is. Als je terroristen gaat invervieuwen en de resultaten verkoopt ben je ook niet illegaal bezig mits je alles verteld wat je weet. Dus als ze hem oppakken mogen ze hem alleen ondervragen.
Wat is dat strafbaar in amerika? Volgens mij is er vrijheid van drukpers maar oké.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:46 schreef znarch het volgende:
[..]
Aldus onze expert Amerikaans strafrecht
Geen idee. Maar dat weet jij ook niet. Dat is het juistquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wat is dat strafbaar in amerika? Volgens mij is er vrijheid van drukpers maar oké.
Genoeg programma's interviewen drugsdealers. Ik weet alleen niet of dat misschien stiekem via de politie gaat echter.
Afhankelijk van waar hij woont kan het strafbaar zijn. Deze wet is federaal. Per staat kan het nog wisselen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wat is dat strafbaar in amerika? Volgens mij is er vrijheid van drukpers maar oké.
Genoeg programma's interviewen drugsdealers. Ik weet alleen niet of dat misschien toch via de politie gaat echter.
quote:Whoever, having knowledge of the actual commission of a felony cognizable by a court of the United States, conceals and does not as soon as possible make known the same to some judge or other person in civil or military authority under the United States, shall be fined under this title or imprisoned not more than three years, or both.
Beetje lelijk, straks word je bedreigd door een criminele organisatie. Die wet is vast soepeltjes. Volledig bepaald door de rechter en context van de situatie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:02 schreef znarch het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar hij woont kan het strafbaar zijn. Deze wet is federaal. Per staat kan het nog wisselen.
[..]
Amerika he. Common law systeem daar ism jury rechtspraak. Is toch anders dan ons systeem.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:09 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Beetje lelijk, straks word je bedreigd door een criminele organisatie. Die wet is vast soepeltjes. Volledig bepaald door de rechter en context van de situatie.
0 - 18 is ook een kunst jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:32 schreef Neraice het volgende:
Net: https://www.dropbox.com/s(...)12-31%2002.30.52.png
Zal wel iets mis zijn met matchmaking door de server issues, ongelooflijk hoe slecht mijn tegenstander Lee Sin in mid lane was. Hij had een hunter's machete nota bene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |