Tja als je geen conditie hebtquote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Na zo'n een heat karten en potje lasergamen ben je wel helemaal gesloopt trouwens
Ik ben toen met mn familie gegaan.quote:Op zondag 29 december 2013 16:29 schreef Faxie het volgende:
Lasergamen heb ik nog nooit gedaan...
Weet niet hoe leuk het is om niet echt geraakt te worden door iets...
Probeer het eens met boterballetjesquote:Op zondag 29 december 2013 16:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Paintballen vind ik ook leuker dan lasergamen ja![]()
Alleen is die verf niet zo smakelijk
We bleven toch bij tgnd slapen?quote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Na zo'n een heat karten en potje lasergamen ben je wel helemaal gesloopt trouwens
Hahahaquote:Op zondag 29 december 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toen met mn familie gegaan.
Zoon en ik waren boos op broertje want dat is een vuige camper
Waarom klinkt dit uit jouw mond heel ranzig?quote:Op zondag 29 december 2013 16:29 schreef Faxie het volgende:
Lasergamen heb ik nog nooit gedaan...
Weet niet hoe leuk het is om niet echt geraakt te worden door iets...
1heat?quote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Het ligt aan jou, niet aan mijquote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit uit jouw mond heel ranzig?
Ik ben na het douchen er in gekropen ja.quote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lig je serieus nog in bed?![]()
Wat erg LoLa!! Ben ik niet gewend van jou
Zijn die nog harder? Had nu al nare plekkenquote:Op zondag 29 december 2013 16:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer het eens met boterballetjes![]()
Da's lekker glibberig op zo'n parcours
Wijs jij er op een kartbaan eens 5 aan die het verschil snappenquote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, tikjes zijn gewoon toegestaan, elkaar rammen alleen niet.
1 heat is opwarmen toch?quote:
Damn ...quote:Op zondag 29 december 2013 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh, mijn neefje klapte achterop mij in de bocht. Door de klap en de schrik trapte ik vol het gaspedaal in, en stuurde ik rechtdoor. In een bochtDus ik knalde volle vaart tegen de muur. Klapte om mijn stuur heen, ben ruim 10 minuten buiten bewustzijn geweest. Had uiteindelijk een zwaar gekneusde buikwand (was echt een geluk dat hij niet gescheurd was en dat ik geen inwendige bloedingen had verder
) en een zware hersenschudding
Ik weet niet of ze harder zijn. Ik heb het nooit gedaan met gewone verf, alleen met boter (hihaho, vuigaard, ik hoor je wel denkenquote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn die nog harder? Had nu al nare plekken
Dat is pas vermoeiendquote:
Het ligt ook vaak aan diegene welke geraakt wordtquote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wijs jij er op een kartbaan eens 5 aan die het verschil snappen
Haha, ik dacht 'De groeten, ik wacht wel in het ziekenhuis'quote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn ...Dit maakt het voor mij niet aantrekkelijker trouwens.
Ik had gewoon geen idee wat ik aan het doen was, iedereen scheurde me voorbij en daarvan raakte ik in paniek en ben ik ook tegen de muur aan gekomen. Wel wat pijn, maar gelukkig niets ergs. Maar om erger te voorkomen dacht: "De groeten, ik wacht wel in het café".
We doen wel rustig hoorquote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn ...Dit maakt het voor mij niet aantrekkelijker trouwens.
Ik had gewoon geen idee wat ik aan het doen was, iedereen scheurde me voorbij en daarvan raakte ik in paniek en ben ik ook tegen de muur aan gekomen. Wel wat pijn, maar gelukkig niets ergs. Maar om erger te voorkomen dacht: "De groeten, ik wacht wel in het café".
quote:Op zondag 29 december 2013 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We doen wel rustig hoorgeven de dames gewoon een roze lintje voor op de helm
Ik zou liever 2 heats karten en daarna bowlenquote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LezenEen heat karten én een potje lasergamen.
Beter zo'n oranje vlaggetjequote:Op zondag 29 december 2013 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We doen wel rustig hoorgeven de dames gewoon een roze lintje voor op de helm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |