Als iemand er bij mij weer opklapt, stap ik direct uit en ben ik er klaar mee..quote:Op zondag 29 december 2013 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat hoor je bij niemand te doen. Maar als je met 1 groep bent zal dat wel meevallen
Het is geen contactsportquote:Op zondag 29 december 2013 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
Karten hoort nou eenmaal contact bij.
Dan heb je geluk gehad. Heb het zelden meegemaakt, dan moet het heel erg rustig zijn op dat moment. Zullen ze niet doen, kost hen geld.quote:Op zondag 29 december 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh geen idee. Wij gingen meestal met een groep van 8 man en hadden eigenlijk elke keer de baan voor onszelf![]()
Lijkt me de moeite waard om het te vragen bij reserveren?
Eng?quote:Op zondag 29 december 2013 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe je ook niet mee als het zo'n pakket is? Want ik kan begrijpen dat je alleen karten wat duur vind. Of vind je het eng?
Wat is deze?quote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verschil is: ik krijg in ieder geval nog mijn portie seks
Mjuh, mijn neefje klapte achterop mij in de bocht. Door de klap en de schrik trapte ik vol het gaspedaal in, en stuurde ik rechtdoor. In een bochtquote:Op zondag 29 december 2013 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, klote.Ik ben ook gecrasht. Was de eerste en laatste keer. Ik vind het gewoon eng nu.
Snap ik, maar ik kan niet garanderen dat het niet gebeurd. Ook omdat je van de achterkant meestal niet kan zie wie er in de kart zit en wat hij/zij gaat doen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als iemand er bij mij weer opklapt, stap ik direct uit en ben ik er klaar mee..
Zie hierboven.quote:
Je hebt gewoon een slechte oog/voet coordinatie dusquote:Op zondag 29 december 2013 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh, mijn neefje klapte achterop mij in de bocht. Door de klap en de schrik trapte ik vol het gaspedaal in, en stuurde ik rechtdoor. In een bochtDus ik knalde volle vaart tegen de muur. Klapte om mijn stuur heen, ben ruim 10 minuten buiten bewustzijn geweest. Had uiteindelijk een zwaar gekneusde buikwand (was echt een geluk dat hij niet gescheurd was en dat ik geen inwendige bloedingen had verder
) en een zware hersenschudding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Snap ik wel. Daarom heel lang getwijfeld, maar wil het toch proberen..quote:Op zondag 29 december 2013 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik kan niet garanderen dat het niet gebeurd. Ook omdat je van de achterkant meestal niet kan zie wie er in de kart zit.
Eeuh, tikjes zijn gewoon toegestaan, elkaar rammen alleen niet.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een slechte oog/voet coordinatie dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Als je een beetje door wil rijden ontkom je er niet aan.quote:
In ieder geval dapper dat je het weer wilt proberenquote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik wel. Daarom heel lang getwijfeld, maar wil het toch proberen..
Lig je serieus nog in bed?quote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mezelf nu maar echt uit bed heisen en aankleden
Mooi, dan doe jij ook mee dusquote:Op zondag 29 december 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eng?![]()
Zo'n pakket is nog wel leuk dan. Al vind ik laser gamen niet zo leuk eigenlijk
quote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In ieder geval dapper dat je het weer wilt proberen![]()
Luilakjequote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mezelf nu maar echt uit bed heisen en aankleden
En dan nog bowlen ookquote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Na zo'n een heat karten en potje lasergamen ben je wel helemaal gesloopt trouwens
En daarna nog bowlenquote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Na zo'n een heat karten en potje lasergamen ben je wel helemaal gesloopt trouwens
Paintballen vind ik ook leuker dan lasergamen jaquote:Op zondag 29 december 2013 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zelf ook liever paintballen dan lasergamen. Maar lasergamen is ook wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |