Waarschijnlijk weer een maand niet scherenquote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat zou hij doen als ik hier een spatie loos?
" "
Censuur alles.quote:
Langerquote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer een maand niet scheren
quote:Op zondag 29 december 2013 18:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je je kan het alleen niet zien?
NU pas kan je het zien coinmarketcap lag eruit kwa percentage.quote:Op zondag 29 december 2013 18:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoezo zou je het niet kunnen zien
Ja dat gaat te ver heh, ik weet niet eens wat al die dingen doen. Https maakt dingen veiliger toch? Ben ik zo onveilig bezig dan?quote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Leafeon672 het volgende:
Geen Adblock Plus+Ghostery+HTTPS Everywhere+NotScripts gebruiken.
Als je geen ABO hebt.quote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb sowieso geen last van advertenties. Zijn die hier op FOK! dan?
Jij hebt zeker een subscriptiequote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb sowieso geen last van advertenties. Zijn die hier op FOK! dan?
De NSA weet allesquote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat gaat te ver heh, ik weet niet eens wat al die dingen doen. Https maakt dingen veiliger toch? Ben ik zo onveilig bezig dan?
Wat boeit mij die NSA, ik doe toch niet iets waar ze wat mee kunnen.quote:
kom tinychatten schatquote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over chocomelk
----------------------------------------------------------------
Dat is duidelijk toto.quote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben dat niet in die chat, jullie hebben mn naam gejat
Das serieus wel een goeie, begin jij?quote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef mike-amersfoort het volgende:
Zullen we zelf een overzicht bouwen van zinnige coins en actuele launches van nieuwe coins?
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |