catfishquote:Op zondag 29 december 2013 18:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
ja nu ben ik meteen verliefd, zo zijn vrouwen
Vrouwenquote:Op zondag 29 december 2013 18:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
ja nu ben ik meteen verliefd, zo zijn vrouwen
waarquote:
echt he pffquote:
Niet nu, onder de 400quote:
Hou je van mannen?quote:
No homoquote:
Oh ja kan tochquote:
Hoi schattigerdquote:
Toen ik dit hier vermelde was er meer dan genoeg volume op Cryptsy om mijn coins te dumpen, sterker nog: de vragen van FOK!'ers kwamen naar aanleiding van een screenshot waar ik miljarden coins naar Cryptsy had gestuurd om te dumpen.quote:Op zondag 29 december 2013 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij was er ook wel wat eerder bij. Maar geef toe, de enige reden dat je het trucje hier weggaf was om te kunnen dumpen.
Hoe bedoel je je kan het alleen niet zien?quote:Op zondag 29 december 2013 18:24 schreef lf2 het volgende:
[..]
Wanneer wil je het kopenhet is sinds gisteren verdubbeld ? je kan het alleen niet zien
Hoezo zou je het niet kunnen zienquote:Op zondag 29 december 2013 18:24 schreef lf2 het volgende:
[..]
Wanneer wil je het kopenhet is sinds gisteren verdubbeld ? je kan het alleen niet zien
Dat weet ik nog ja en ik heb liever wel dat je tips enzo blijft delen, het wordt wel gewaardeerd.quote:Op zondag 29 december 2013 18:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Toen ik dit hier vermelde was er meer dan genoeg volume op Cryptsy om mijn coins te dumpen, sterker nog: de vragen van FOK!'ers kwamen naar aanleiding van een screenshot waar ik miljarden coins naar Cryptsy had gestuurd om te dumpen.
[ afbeelding ]
Maar ik begrijp dat ik voortaan beter geen mededelingen meer kan doen en de voordeeltjes beter voor mezelf kan houden
Sssht, daar mogen we niet over praten.quote:
hoezo niet? Alsof het illegaal isquote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sssht, daar mogen we niet over praten.
je bent zelf illegaalquote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoezo niet? Alsof het illegaal is
Ja mag idd nietquote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoezo niet? Alsof het illegaal is
Ik verkoop 1 filipino voor 0,5 btcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |