quote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef CR9 het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft het nummer vertellen wat op onderstaande video op 3:34 begint en eindigt op 4:17?
Bij voorbaat dank!
Please??!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef CR9 het volgende:
[..]
Niemand een idee?? Het is in ieder geval Kleine Viezerik met een andere rapper/R&B artiest. Denk dat Kleine Viezerik hier een gastoptreden in heeft, omdat ik zijn nummers bijna allemaal ben doorgelopen...
Ze zijn er nog niet over uit...quote:
Thanks voor het opzoeken in ieder gevalquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ze zijn er nog niet over uit...
[ afbeelding ]
Zal wel niet want je hoort ook mannen het nazingen maar:quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:53 schreef Mark94 het volgende:
Ik zoek een soort rock lied dat al jaren oud is. Je hoort vrouwen zinnen zingen die steeds herhaald worden.
Alleen weet ik de tekst dus niet.
Weet iemand welk lied ik bedoel?
?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:53 schreef Mark94 het volgende:
Ik zoek een soort rock lied dat al jaren oud is. Je hoort vrouwen zinnen zingen die steeds herhaald worden.
Alleen weet ik de tekst dus niet.
Weet iemand welk lied ik bedoel?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zal wel niet want je hoort ook mannen het nazingen maar:
Allebei helaas niet.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:14 schreef Spinosaurus het volgende:
Help ik zoek...
De naam van het liedje van 0:00 tot 0:20 ongeveer.
Geen dank.quote:
Niemand?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef CR9 het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft het nummer vertellen wat op onderstaande video op 3:34 begint en eindigt op 4:17?
Bij voorbaat dank!
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef Snorf het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij jaren 90, dance-achtig waarin een vrouw continue achter elkaar zingt "everybody, nobody, everybody, nobody". Tekst kan iets anders zijn maar kan hem met geen mogelijkheid vinden.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef Snorf het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij jaren 90, dance-achtig waarin een vrouw continue achter elkaar zingt "everybody, nobody, everybody, nobody". Tekst kan iets anders zijn maar kan hem met geen mogelijkheid vinden.
Yes! dat is hem, dankjewel!quote:
?!quote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef CR9 het volgende:
Bij voorbaat dank!
Gast, je hoeft hem niet iedere dag te kicken. Als mensen dit topic zien komen ze ook wel langs jouw post. Als je geen reactie hebt gekregen, kan het zijn dat niemand het nummer kent. Wat je in de tussentijd ook had kunnen doen is een e-mail sturen naar de uploader of aan de artiest zelf vragen via e-mail/Twitter/Facebook/postduif. Maar ga zeker niet dit topic vervuilen door nutteloze kicks.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gast, je hoeft hem niet iedere dag te kicken. Als mensen dit topic zien komen ze ook wel langs jouw post. Als je geen reactie hebt gekregen, kan het zijn dat niemand het nummer kent. Wat je in de tussentijd ook had kunnen doen is een e-mail sturen naar de uploader of aan de artiest zelf vragen via e-mail/Twitter/Facebook/postduif. Maar ga zeker niet dit topic vervuilen door nutteloze kicks.
Slecht geslapen?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gast, je hoeft hem niet iedere dag te kicken. Als mensen dit topic zien komen ze ook wel langs jouw post. Als je geen reactie hebt gekregen, kan het zijn dat niemand het nummer kent. Wat je in de tussentijd ook had kunnen doen is een e-mail sturen naar de uploader of aan de artiest zelf vragen via e-mail/Twitter/Facebook/postduif. Maar ga zeker niet dit topic vervuilen door nutteloze kicks.
Reeds gevraagd op YouTube in de Comments. Niemand reageert...quote:Op zondag 19 januari 2014 13:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad genoeg reden om hier steeds opnieuw te postenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef CR9 het volgende:
Reeds gevraagd op YouTube in de Comments. Niemand reageert...
Nou mooi. Dan zijn we toch rond.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:37 schreef µ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad genoeg reden om hier steeds opnieuw te posten [ afbeelding ].
Deze?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef Keiichi het volgende:
Hoe heet het nummer van de nieuwste netflix reclame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |