?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef bulleteater het volgende:
Zojuist terug uit Oostenrijk. In Mayerhofen in de Yeti bar hoorde ik een Duits nummer en ik kan me totaal niet herinneren wat ze zeiden, anders had ik wel op lyrics gezocht, maar het was een zieke beat, echt een harde bass (geen apres ski) rap/dance. Dus wellicht weet iemand die er ook is geweest welke ik bedoel. Tussendoor hoorde je duits gebrabbel. Ik ga er vanuit dat het een nieuw nummer is.
Gok meer op:quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
De titel van het nummer wat je de hele tijd hoort in de trailer van de 'Wolf of Wall street' ('Raaaaah!")
Dank je!quote:
Geen dank.quote:
Hey Anoniem3601, weer terug?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:48 schreef jeffrey0313 het volgende:
Weet iemand welke dit is.
Het is maar een kort stukje maar iemand zal hem heus wel herkennen!
Link: https://soundcloud.com/jeffreydevos-1/nummer
Zoiets?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef ulq het volgende:
Ik zoek een treurig/dramatisch nummer uit de periode 2004-2007. Ik weet geen enkel woord meer wat er in voor kwam, maar het betreft een nummer gezongen door een beetje hoog/overslaande vrouwenstem. Weinig instrumenten, volgens mij zelf (gedeeltelijk) accapella.
Ik hoop dat iemand iets herkent.
Ja inderdaad. Maar dan die piano minder aanwezig (weet dus niet zeker of er een piano inzet). Meer richting de acapella nog. En iets langzamer volgens mij. En nog iets dramatischer.quote:
Dit topic is niet om daar over te oordelen.quote:
Van 2008:quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef ulq het volgende:
Ik zoek een treurig/dramatisch nummer uit de periode 2004-2007. Ik weet geen enkel woord meer wat er in voor kwam, maar het betreft een nummer gezongen door een beetje hoog/overslaande vrouwenstem. Weinig instrumenten, volgens mij zelf (gedeeltelijk) accapella. In ieder geval geen drums, alleen een wat piano/strings/zachte organ akkoorden wellicht. Het was wel echt een beetje in hitje in die periode volgens mij.
Ik hoop dat iemand iets herkent.
Nee dat is hem niet.quote:
Ja daar lijkt het inderdaad wel op, maar dat is hem ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |