abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 december 2013 @ 09:51:50 #226
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_134865133
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 09:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je reageerde ook op mij in die reactie, maar goed. Het is dus verplicht voor kinderen.
Nee. In de reactie waar jij op reageerde was het slechts op opengebaarde. In de reactie waar ik jullie beider comments pakte had ik nog geen kritiek op de claims op helmwetgeving geplaatst. Een anachronisme. Lees nog maar eens na ;)
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_134865228
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 09:47 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nogmaals. Zeg jij het maar, jij bent de veiligheidsjunkie. Eentje die nogal snel op zijn piemeltje getrapt is als slechts maar de suggestie wordt gedaan dat zijn (vermoedelijk) held op zoek was naar adrenaline. (oh jeetje, een autocoureur die van G-forces en gevaar houd, nee dat is onmogelijk).

Je maakt een mooie stropop ervan. Ik zeg nergens dat dat gelijk staat aan levensmoeheid.
Ik ben niet op mijn micropenis getrapt maar lui die geen idee hebben maar toch wel even een afkeurende standpunt innemen daar reageer ik graag op. Prima als jij niet gelooft dat bijna elke skinerd een helm draagt, vroeger was dat niet inderdaad.

Ik begreep dat Schumacher op een stuk tussen twee pistes zat. Dat maakt je nog geen adrenaline junk maar kan wel. Is gewoon niet over te oordelen. Offpiste kan van alles zijn, stijl, vlak, gevaarlijk, een weiland of een pad naar een restaurantje
  maandag 30 december 2013 @ 10:02:18 #228
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_134865324
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 09:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik ben niet op mijn micropenis getrapt maar lui die geen idee hebben maar toch wel even een afkeurende standpunt innemen daar reageer ik graag op.
Het probleem is dat JIJ mijn reactie (hij zoekt het gevaar op) onterecht hebt aangemerkt als afkeurend. Ik keur "het gevaar opzoeken" helemaal niet af. Je bent zo happig om mensen de les te lezen dat je daar compleet overheen bent gestapt. Waarmee je jezelf een beetje voor schud zet.

quote:
Prima als jij niet gelooft dat bijna elke skinerd een helm draagt, vroeger was dat niet inderdaad.
Ik wil dat best geloven. Sterker nog. Ik ben dat bijna direct in deze discussie aan gaan nemen. Niet alleen laat ik mij met genoegen nieuwe dingen leren, ik heb er geen ego in. Iets wat jij duidelijk wil hebt en met man en macht probeert te beschermen.

quote:
Ik begreep dat Schumacher op een stuk tussen twee pistes zat. Dat maakt je nog geen adrenaline junk maar kan wel. Is gewoon niet over te oordelen. Offpiste kan van alles zijn, stijl, vlak, gevaarlijk, een weiland of een pad naar een restaurantje
Oh. Dus generaliseren mag niet meer, toch? Want stel je voor dat Michael Schumacher bij die 0,5% hoort die op een pad naar een restaurantje valt en in coma raakt. Vooral niet speculeren op de grotere waarschijnlijkheid; dat hij gewoon lekker aan het stunten was (zoals het hoort) en net pech heeft gehad.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_134865367
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 10:02 schreef SpecialK het volgende:

Oh. Dus generaliseren mag niet meer, toch? Want stel je voor dat Michael Schumacher bij die 0,5% hoort die op een pad naar een restaurantje valt en in coma raakt. Vooral niet speculeren op de grotere waarschijnlijkheid; dat hij gewoon lekker aan het stunten was (zoals het hoort) en net pech heeft gehad.
Hij was met zijn 14 jarige zoon aan het skiën, dus dan heb ik eerder het gevoel dat hij niet extreem idioot gedaan heeft. Zelfs adrenalinejunkies zetten een knop om als het om hun eigen kroost gaat. Althans, ik wel.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_134865385
Treurig voor de beste man en veel te vroeg natuurlijk maar past wel bij zijn levensstijl. Zou wat muf zijn als hij op een terras een hartaanval zou krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2013 10:06:22 ]
pi_134865430
quote:
klopt, de eerste sportmiljardair ter wereld
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_134865433
Schumacher ging buiten de piste, dus hij heeft bewust risico genomen vind ik.
Die regels zijn er niet voor niks.
Oerdom omdat te doen met een kind van 14. Hij betaald nu flink ervoor
pi_134865441
Ik lees dat zijn bodyguard en de kinderen van de bodyguard om het leven zijn gekomen bij het ski-ongeluk?

Edit: ik las verkeerd, ze zijn om het leven gekomen in de tsunami van 2004.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_134865482
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef Plumooh het volgende:
Schumacher ging buiten de piste, dus hij heeft bewust risico genomen vind ik.
Die regels zijn er niet voor niks.
Welke regels?

En buiten de piste is niet per definitie gevaarlijk, zeker niet tussen pistes in. Voor hetzelfde geld ging het over een verbindingspad.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 30 december 2013 @ 10:10:23 #236
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_134865516
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik lees dat zijn bodyguard en de kinderen van de bodyguard om het leven zijn gekomen bij het ski-ongeluk?

Edit: ik las verkeerd, ze zijn om het leven gekomen in de tsunami van 2004.
Hadden ze maar een helm moeten dragen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_134865547
Die helm hadden ze op.
Gezien er rotsen lagen denk ik dat hij zich op een terrein heeft begeven wat niet verantwoord is.
Dat bodyquard is overleden lees ik niks van
pi_134865561
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

klopt, de eerste sportmiljardair ter wereld
Dat was Tiger Woods.
sig verwijderd door FA
pi_134865599
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:11 schreef Plumooh het volgende:
Die helm hadden ze op.

Ten tijde van de Tsunami? Rly?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 30 december 2013 @ 10:15:53 #240
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_134865662
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef Plumooh het volgende:
Schumacher ging buiten de piste, dus hij heeft bewust risico genomen vind ik.
...
Wel eens een berg gezien?
Of een ski-piste? ;)

quote:
Schumacher, von Bekannten als durchschnittlicher Skifahrer beschrieben, war unweit vom Kreuzungspunkt der beiden Abfahrten unterwegs, als sich das Unglück ereignete. Offenbar bei einem Abstecher außerhalb der Piste stürzte Schumacher und prallte mit dem Kopf an einen Felsen.
http://www.spiegel.de/pan(...)-leben-a-941203.html
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_134865690
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 10:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat was Tiger Woods.
Ik heb ook een bron die claimt dat het Schumacher is.

Net worth van Woods was dit jaar 590 miljoen dollar. Die van Schumacher 800 miljoen dollar.

Maarja, ondanks al dat geld blijkt maar weer eens dat gezondheid het allerbelangrijkste is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 30 december 2013 @ 10:19:13 #242
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_134865720
Pers-ruimte reeds ingericht.....



Pr. Gay :')

Sorry :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_134865722
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef Tem het volgende:
Treurig voor de beste man en veel te vroeg natuurlijk maar past wel bij zijn levensstijl. Zou wat muf zijn als hij op een terras een hartaanval zou krijgen.
Zeg maar zeer teleurstellend.
pi_134865815
Is de persconferentie ergens te volgen?
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_134865870
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 10:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het probleem is dat JIJ mijn reactie (hij zoekt het gevaar op) onterecht hebt aangemerkt als afkeurend. Ik keur "het gevaar opzoeken" helemaal niet af. Je bent zo happig om mensen de les te lezen dat je daar compleet overheen bent gestapt. Waarmee je jezelf een beetje voor schud zet.
Ik beweer dat het niks met opzoeken van gevaar te maken heeft. Maar als offpiste iets voor adrenaline junks is, dan vallen bizar veel wintersporters in deze categorie
En dan doen we net alsof het op pistes wel veilig is of veiliger moet voelen

quote:
Oh. Dus generaliseren mag niet meer, toch? Want stel je voor dat Michael Schumacher bij die 0,5% hoort die op een pad naar een restaurantje valt en in coma raakt. Vooral niet speculeren op de grotere waarschijnlijkheid; dat hij gewoon lekker aan het stunten was (zoals het hoort) en net pech heeft gehad.
Precies, vndaar die vergelijkin met twee verschillende hardrijders. Blijkbaar toch allemaal potentiele moordenaars, meer informatie is niet nodig en vooral niet gewenst

[ Bericht 2% gewijzigd door opgebaarde op 30-12-2013 10:32:31 ]
pi_134865935
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:23 schreef SuzukiSwift het volgende:
Is de persconferentie ergens te volgen?
Misschien rtl 7?
  maandag 30 december 2013 @ 10:33:07 #247
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_134866023
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:23 schreef SuzukiSwift het volgende:
Is de persconferentie ergens te volgen?
bild.de
quote:
PK im LIVESTREAM

Die Pressekonferenz im Krankenhaus Grenoble gibt's ab 11 Uhr hier im LIVESTREAM!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_134866026
Komt in ieder geval op http://www.bild.de/
pi_134866057
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:33 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Komt in ieder geval op http://www.bild.de/
Hmja. Mijn Frans en Duits zijn nou niet zo geweldig dat ik het zonder ondertiteling probleemloos kan volgen :') Zal wel wachten op het journaal hier.
pi_134866117
Kan er ook iemand tolken hier? :D
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')