quote:'Schumacher met hoofdletsel naar ziekenhuis'
Voormalig Formule 1-coureur Michael Schumacher is zondag tijdens het skiën gewond geraakt. De Duitser zou met een traumahelikopter naar het ziekenhuis zijn vervoerd.
Schumacher zou zijn gevallen tijdens het skien in de Franse Alpen nabij Méribel en hoofdletsel hebben opgelopen. Hij is door een traumahelikopter naar een ziekenhuis in Grenoble gebracht.
De 44-jarige Schumacher reed in 2012 in Brazilië zijn laatste Grand Prix in de Formule 1. Hij deed dat in dienst van Mercedes, waar hij in 2010 zijn comeback maakte in de koningsklasse van de autosport.
Schumacher reed eerder al van 1991 tot en met 2006 in de Formule 1 en werd zeven keer wereldkampioen.
Na zijn definitieve afscheid bleef hij als ambassadeur werkzaam voor Mercedes.
Nu.nl
Valt in dat geval hopelijk nog mee. Zonder helm was het vast anders afgelopen.quote:The latest from RMC Sport comes from Christophe Gernignon-Lecomte.
He's the director of Meribel and has just told them that the injury is "not very serious," which sounds like good news.
"He crashed at 11:07, off-piste, in Meribel.
"He was wearing a helmet and crashed into a rock.
"The emergency services reacted quickly, at 11:15... He was heli-lifted to Moûtier hospital."
"He was shocked, a little worried, but conscious.
"It could possibly be a cranial injury but it is not very serious."
Good news, and an eight-minute reaction time is very important.
http://www.mirror.co.uk/s(...)969745#ixzz2orw10mXg
quote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
waarschijnlijk maakte hij zich ernstig zorgen over het welzijn van zijn ego.
Je bent dan ook een bezopen grafmongool als je zonder helm gaat skiën.quote:Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt in dat geval hopelijk nog mee. Zonder helm was het vast anders afgelopen.
fixedquote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je bent dan ook een bezopen grafmongool als je zonder helm gaat skiën.
Pauper die nog niet eens wintersport in tsjechië kan betalen gespot!quote:
Ja....quote:
Veel grafmongolen dan. Ik ski al 25 jaar zonder helm.quote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je bent dan ook een bezopen grafmongool als je zonder helm gaat skiën.
Er zijn veel grafmongolen klopt. En 25 jaar terug was het normaal, maar nu beseft men de gevaren en ben je gewoon een uitzondering zonder helm.quote:Op zondag 29 december 2013 15:47 schreef Tem het volgende:
Veel grafmongolen dan. Ik ski al 25 jaar zonder helm.
pffft. al kon ik het betalen, dan nog niet.quote:Op zondag 29 december 2013 15:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Pauper die nog niet eens wintersport in tsjechië kan betalen gespot!
Onbekend maakt onbemind.quote:Op zondag 29 december 2013 15:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
pffft. al kon ik het betalen, dan nog niet.
Klopt hoor. Je ziet ook steeds meer kinderen met een helmpje fietsen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er zijn veel grafmongolen klopt. En 25 jaar terug was het normaal, maar nu beseft men de gevaren en ben je gewoon een uitzondering zonder helm.
Feit is dat je op de piste heel naar terecht kan komen. Er vallen nog steeds doden door het niet met een helm skiën. Waarom zou je in vredesnaam dat risico willen lopen?
ik vind sneeuw hier al niks.quote:
Terecht. Die van mij krijgt ook een helm op. Ik weet nog wat voor een idioterie ik uithaalde als kind... Het is een wonder dat ik daar niets ernstigs aan over heb gehouden...quote:Op zondag 29 december 2013 16:05 schreef Tem het volgende:
Klopt hoor. Je ziet ook steeds meer kinderen met een helmpje fietsen.
Sneeuw is hier ook niet zo leuk. We hebben geen bergen!quote:Op zondag 29 december 2013 16:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik vind sneeuw hier al niks.
dan ga ik mijn geld toch niet uitgeven door het elders op te zoeken?
Dat heb je wel. Ik lees het hier elke dag.quote:Op zondag 29 december 2013 16:07 schreef DS4 het volgende:
Het is een wonder dat ik daar niets ernstigs aan over heb gehouden...
Naja men zoekt natuurlijk altijd de grenzen op. Die Schumacher zal wel voor snelheid gaan maar veel mensen willen ook off-piste, buckelpiste etc etc.quote:Op zondag 29 december 2013 16:08 schreef Ulx het volgende:
Waarom maakt men die bergen dan niet mooi plat? In Nederland vallen er zelden zwaargewonden bij het skiën. Mocht men de Alpen en de uitlopers daarvan afgraven heeft men behalve uitzicht op de Middellandse Zee geen ongelukken meer.
Het kost de belastingbetaler kapitalen. Gewoon afbreken die bergen en het probleem is opgelost. Kan er ook warme lucht uit de Sahara naar Nederland waaien en is het ook gelijk een stuk aangenamer in ons land.quote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja men zoekt natuurlijk altijd de grenzen op. Die Schumacher zal wel voor snelheid gaan maar veel mensen willen ook off-piste, buckelpiste etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |