quote:
Sorry.quote:
quote:
Ik moet echt eens bij je langskomen danquote:Op zondag 29 december 2013 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou van mijn melkopschuimert![]()
Cappuccino ftw
Schandalig!quote:
Je weet dat het alleen mogelijk is om naar LoLa te rijden via Hups?quote:Op zondag 29 december 2013 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet echt eens bij je langskomen dan
Moeten jullie maar niet zo snel posten hoor.quote:
Op jouw leeftijd kan je dat niet meer bijhouden he?quote:Op zondag 29 december 2013 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moeten jullie maar niet zo snel posten hoor.
Inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd kan je dat niet meer bijhouden he?
Sinds wanneer?quote:Op zondag 29 december 2013 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat het alleen mogelijk is om naar LoLa te rijden via Hups?
Wat ga jij er dan doen?quote:Op zondag 29 december 2013 12:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga naar Zwolle, vrijgezelle vriendin heeft al haar vrijgezelle vriendinnen uitgenodigd en die vrijgezelle vriendinnen ook weer hun vriendinnen, incl kaartjes voor een leuk feest (ze woont in het centrum).
quote:Op zondag 29 december 2013 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet echt eens bij je langskomen dan
Dat dusquote:Op zondag 29 december 2013 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat het alleen mogelijk is om naar LoLa te rijden via Hups?
Nuquote:
Ik behoor tot het groepje mannen welke ook mocht komen.quote:
Ik ben ook gezelligquote:Op zondag 29 december 2013 12:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga naar Zwolle, vrijgezelle vriendin heeft al haar vrijgezelle vriendinnen uitgenodigd en die vrijgezelle vriendinnen ook weer hun vriendinnen, incl kaartjes voor een leuk feest (ze woont in het centrum).
quote:
Waarom doe je dan eerst alsof er alleen maar vrouwen komen? Wat is het idee achter die manier van posten?quote:Op zondag 29 december 2013 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik behoor tot het groepje mannen welke ook mocht komen.
maar niet vrijgezelquote:
Maar dát stond er niet..quote:Op zondag 29 december 2013 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik behoor tot het groepje mannen welke ook mocht komen.
Nou veel plezier,quote:Op zondag 29 december 2013 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar niet vrijgezelhet is een singles-only feestje
Een deel ken ik al, dat valt wel mee, zijn leuke meiden en wordt een leuk feestjequote:Op zondag 29 december 2013 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou veel plezier,
leuk tussen alle die kakelende kippetjes
Ik zou willen dat ik dat ook kon doenquote:Op zondag 29 december 2013 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik straks de auto in stap en gewoon rond ga rijden
Hun doel: Alle kerels met blauwe ballen naar huis sturenquote:Op zondag 29 december 2013 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een deel ken ik al, dat valt wel mee, zijn leuke meiden en wordt een leuk feestje
En dat lukt, behalve bij peu natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hun doel: Alle kerels met blauwe ballen naar huis sturen
Ik snap de grap niet?quote:Op zondag 29 december 2013 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee hoor, zulke vrouwen zijn het niet. Het is ook geen date/orgy feestjequote:Op zondag 29 december 2013 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was net trouwens niet aan het bitchen, ik vroeg me dat gewoon echt af.quote:Op zondag 29 december 2013 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, zulke vrouwen zijn het niet. Het is ook geen date/orgy feestjehet is alleen om ervoor te zorgen dat er niet teveel kerels zijn
quote:Op zondag 29 december 2013 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom doe je dan eerst alsof er alleen maar vrouwen komen? Wat is het idee achter die manier van posten?
Snap je dat dat opschepperig over kan komen?
Moet jij niet om weer iets onbenulligs gaan janken of zo? Ipv nutteloze dingen te zeggen?quote:Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat lukt, behalve bij peu natuurlijk.
Jij bitcht vrijwel alleen maar en wat jij wilt weten, kan mij het allerminste boeienquote:Op zondag 29 december 2013 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was net trouwens niet aan het bitchen, ik vroeg me dat gewoon echt af.
Zou je willen antwoorden aub?
[..]
Omdat jij altijd via een omweg reageert heb ik besloten gewoon direct op jou te reageren. Dat kinderachtige gedoe sloeg namelijk nergens op.quote:Op zondag 29 december 2013 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet jij niet om weer iets onbenulligs gaan janken of zo? Ipv nutteloze dingen te zeggen?
Ps, moeilijk he, niet reageren op iemand.
Ben ik een keer serieus is het nog niet goedquote:Op zondag 29 december 2013 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bitcht vrijwel alleen maar en wat jij wilt weten, kan mij het allerminste boeien
Jij bent mod, jij mag dit niet aanmoedigenquote:
Dat betwijfel ik, het feit dat ik niet al mijn vuile was en public gooit betekent niet dat ik niks heb meegemaaktquote:Op zondag 29 december 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij altijd via een omweg reageert heb ik besloten gewoon direct op jou te reageren. Dat kinderachtige gedoe sloeg namelijk nergens op.
Onbenulligs? Jongen jij zou zelfmoord plegen als je in mijn schoenen zou staan
Dat is afleiding. Nu geeft men op mijn post een reactie ipv anderen.quote:Op zondag 29 december 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent mod, jij mag dit niet aanmoedigen
Wat een aparte tactiekquote:Op zondag 29 december 2013 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is afleiding. Nu geeft men op mijn post een reactie ipv anderen.
Als het maar werkt.quote:
Wegblijven is goedquote:Op zondag 29 december 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik een keer serieus is het nog niet goed
Zal vast tijdelijk zijnquote:
Volg je eigen raad dan maar eens opquote:Op zondag 29 december 2013 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wegblijven is goeddan is de sfeer in het topic altijd een heel stuk beter.
Dat kunnen we ook tegen jou zeggen.quote:Op zondag 29 december 2013 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wegblijven is goeddan is de sfeer in het topic altijd een heel stuk beter.
Bang dat je zonder bescherming van big mama hier niks meer te doen hebt?quote:Op zondag 29 december 2013 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook tegen jou zeggen.
Neuh, geen behoefte aan. Valt het je nooit op dat wanneer jij gaat posten, een heleboel anderen ineens stoppen? (dat meen ik serieus).quote:Op zondag 29 december 2013 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volg je eigen raad dan maar eens op
Bohquote:Op zondag 29 december 2013 12:46 schreef Cobra4 het volgende:
Maar waar had ik het ook alweer over? Oh ja, Voyager kijken.
7of9.
Jammer dat jij niet bij dat clubje hoortquote:Op zondag 29 december 2013 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bang dat je zonder bescherming van big mama hier niks meer te doen hebt?
[..]
Neuh, geen behoefte aan. Valt het je nooit op dat wanneer jij gaat posten, een heleboel anderen ineens stoppen? (dat meen ik serieus).
Als je goed oplet, dan zie je dat ik de laatste weken dat ik ook bij de groepje hoorquote:Op zondag 29 december 2013 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet bij dat clubje hoort
Nomnomnomquote:
Lul niet, jij hebt altijd wat te doen. Roep je zelfquote:Op zondag 29 december 2013 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je goed oplet, dan zie je dat ik de laatste weken dat ik ook bij de groepje hoor
Heb jij toevallig niet zo'n pakje?quote:
Verkeerde quote?quote:Op zondag 29 december 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nomnomnom
[..]
Lul niet, jij hebt altijd wat te doen. Roep je zelf
Gelukkig niet neequote:
Eet smakelijk.quote:Op zondag 29 december 2013 12:49 schreef fietsie het volgende:
Zow. Ontbijt met opgewarmde spaghetti.
Dankuquote:
Nee hoor.quote:
Jammer.quote:
Dat is stiekem nog best lekker ookquote:Op zondag 29 december 2013 12:49 schreef fietsie het volgende:
Zow. Ontbijt met opgewarmde spaghetti.
Doe normaal gekquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ga niet roepen dat je om mij weg gaat als je bijna elke keer ruim voor ik kom posten weer opschepperig roept dat je een druk sociaal leven al dan niet met seks hebt.![]()
En nu ben ik weer ff klaar met jou en ga ik samen met C4 op 7of9 geilen
Uhuh, beetje kaas erover geraspt, klein beetje verse peper erover gedraaid.quote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is stiekem nog best lekker ook
Walvissen ontploffen op het drogequote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe normaal gek![]()
Dat walvislichaam van mij ga ik echt niet in een catsuit hijsen
quote:Op zondag 29 december 2013 12:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh, beetje kaas erover geraspt, klein beetje verse peper erover gedraaid.
Ik krijg er trek vanquote:Op zondag 29 december 2013 12:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh, beetje kaas erover geraspt, klein beetje verse peper erover gedraaid.
quote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe normaal gek![]()
Dat walvislichaam van mij ga ik echt niet in een catsuit hijsen
Whahahahaquote:
Och man. Ik al maandenquote:Op zondag 29 december 2013 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik heb er de hele week al zin in
Wil je t nummer van Kquote:Op zondag 29 december 2013 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik heb er de hele week al zin in
Dat krijg je als je in het oosten woontquote:
in't oosten was de seks ook prima hoor, is mijn ervaring.quote:Op zondag 29 december 2013 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in het oosten woont
Dat ik er zin in heb betekent niet dat ik het niet krijg, hequote:Op zondag 29 december 2013 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in het oosten woont
Ik denk dat het door de winter komt. Nonstopgeilheid alles!quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 29 december 2013 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik er zin in heb betekent niet dat ik het niet krijg, he
Dat scheelt dan weer. Zelf geen ervaring meequote:Op zondag 29 december 2013 13:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
in't oosten was de seks ook prima hoor, is mijn ervaring.
Jammer voor drquote:Op zondag 29 december 2013 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar nu meer dan anders
[..]
Nah, nee
Nog 2 uur en ik ben thuis. Kan haast niet wachten.quote:
Welke winter?quote:Op zondag 29 december 2013 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de winter komt. Nonstopgeilheid alles!
Hoezo?quote:Op zondag 29 december 2013 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Dat scheelt dan weer. Zelf geen ervaring mee
[..]
Jammer voor dr
En dan heeft het nog niet eens gevroren? Hoe moet dat dan als het begin februari koud wordt?quote:Op zondag 29 december 2013 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de winter komt. Nonstopgeilheid alles!
Hele dagen in bed doorbrengenquote:Op zondag 29 december 2013 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan heeft het nog niet eens gevroren? Hoe moet dat dan als het begin februari koud wordt?
Mja, truequote:Op zondag 29 december 2013 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke winter?
* Vinniiee kijkt naar buiten en wordt verblindt door de zon
Ik kreeg net een foto van mn moeder, mn ouders zijn gewoon met de oldtimer (roadster) aan het toeren nu, met het dak openquote:Op zondag 29 december 2013 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan heeft het nog niet eens gevroren? Hoe moet dat dan als het begin februari koud wordt?
Wat houdt je tegen? Lekker geil wijf erbijquote:Op zondag 29 december 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele dagen in bed doorbrengen
Kon dat maar
Je hebt O&N toch vrij? Ga je nog iets doen? Of vind je het zo eng om eindelijk eens vrij te zijn tijdens al dat gefeest?quote:Op zondag 29 december 2013 13:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog 2 uur en ik ben thuis. Kan haast niet wachten.
Zag je niet hoe ze deed gisteren?quote:
Kan primaquote:Op zondag 29 december 2013 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kreeg net een foto van mn moeder, mn ouders zijn gewoon met de oldtimer (roadster) aan het toeren nu, met het dak open
Werkquote:Op zondag 29 december 2013 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Lekker geil wijf erbij
Klopt, ben ook vooral jaloersquote:
Je hebt toch ook weekenden?quote:[..]
Werk
Nonstopseks!!quote:Op zondag 29 december 2013 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn geen hele dagenquote:Op zondag 29 december 2013 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, ben ook vooral jaloers
[..]
Je hebt toch ook weekenden?
Nouja, als we met z'n 2en zijn is ze ook niet zo handtastelijk normaal.quote:Op zondag 29 december 2013 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JawelMaar dat was niet richting mij geloof ik
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Jysk-meisje?quote:Op zondag 29 december 2013 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn geen hele dagenEn dan moet ik er eerst een hosselen.
Die staat te popelenquote:Op zondag 29 december 2013 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, als we met z'n 2en zijn is ze ook niet zo handtastelijk normaal.
Niks meer van gehoordquote:Op zondag 29 december 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Jysk-meisje?
Je kan ruim 2 dagen wel halen. Vrijdag avond tot maandag ochtendquote:Op zondag 29 december 2013 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn geen hele dagenEn dan moet ik er eerst een hosselen.
Goed punt. En ja da's waarquote:Op zondag 29 december 2013 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ruim 2 dagen wel halen. Vrijdag avond tot maandag ochtenddat hosselen is wel te regelen
Ik overwoog eventjes om je op de trein te schoppenquote:
Ik wel even wennen ja.quote:Op zondag 29 december 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt O&N toch vrij? Ga je nog iets doen? Of vind je het zo eng om eindelijk eens vrij te zijn tijdens al dat gefeest?
quote:Op zondag 29 december 2013 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik overwoog eventjes om je op de trein te schoppen
Ze reageerde niet op jouw appjes of heb jij ook niets meer laten horen?quote:
En waarom deed je dat neit?quote:Op zondag 29 december 2013 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik overwoog eventjes om je op de trein te schoppen
Gewoon gaan joh, dit keer met abo op de FHM voor je neefjequote:Op zondag 29 december 2013 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wel even wennen ja.Ik zou naar mijn zusje kunnen gaan om O&N te vieren. Maar ik weet niet of ik dat durf in zo'n grote mensenmassa terwijl ik de afgelopen 8 (?) jaar alleen was tijdens O&N.
Omdat ik beschaafd ben en niet een of andere hilbilly die zijn pik achterna loopt. Plus dat ik terug kan wanneer ik wilquote:
Dat laatste. Ik blijf geen initiatief nemen, moet wel van 2 kanten komen.quote:Op zondag 29 december 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze reageerde niet op jouw appjes of heb jij ook niets meer laten horen?
Soms is onbeschaafd zijn best even lekker. Om het daarna goed te maken met een jomantisch gebaarquote:Op zondag 29 december 2013 13:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik beschaafd ben en niet een of andere hilbilly die zijn pik achterna loopt. Plus dat ik terug kan wanneer ik wil
Dan was je misschien wel eerder thuis geweestquote:
Logisch welquote:Op zondag 29 december 2013 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik blijf geen initiatief nemen, moet wel van 2 kanten komen.
Ik hoef geen romantisch gebaar van Peu hoorquote:Op zondag 29 december 2013 13:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soms is onbeschaafd zijn best even lekker. Om het daarna goed te maken met een jomantisch gebaar
Whehehe, de playboy zat dit jaar inderdaad niet in het pakket.quote:Op zondag 29 december 2013 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon gaan joh, dit keer met abo op de FHM voor je neefje
ff voor de situatie, ik was met Vin lunchen bij een vriendin van me en zij was nogal aan het flirten/handtastelijk met mij, maar Vin reed met mij mee en we waren nogal een einde van huisquote:Op zondag 29 december 2013 13:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soms is onbeschaafd zijn best even lekker. Om het daarna goed te maken met een jomantisch gebaar
Hehe, zal de volgende keer een bosjebloemen meebrengen danquote:Op zondag 29 december 2013 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef geen romantisch gebaar van Peu hoor
Ah joh boeiend, ik was sowieso pas om 1 uur thuis of zo.quote:Op zondag 29 december 2013 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan was je misschien wel eerder thuis geweest
Maar ik zie wel wat ik doe.quote:Op zondag 29 december 2013 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon gaan joh, dit keer met abo op de FHM voor je neefje
Tja, life goes onquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, zal de volgende keer een bosjebloemen meebrengen dan
Vin op de bank neerzetten met een Gameboy? *grinnik*quote:Op zondag 29 december 2013 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ff voor de situatie, ik was met Vin lunchen bij een vriendin van me en zij was nogal aan het flirten/handtastelijk met mij, maar Vin reed met mij mee en we waren nogal een einde van huis
quote:Op zondag 29 december 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah joh boeiend, ik was sowieso pas om 1 uur thuis of zo.
Nog even een plankje gescoord bij de IKEA, die moet ik dus ook nog ophangen
Dude, ik ben geen 12quote:Op zondag 29 december 2013 13:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vin op de bank neerzetten met een Gameboy? *grinnik*
Ghehe, veel plezier iigquote:
Hehe, had ook nog gekund jaquote:Op zondag 29 december 2013 13:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 13:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op zondag 29 december 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, veel plezier iig![]()
Ik ga ff gamen weer
Jaquote:
Nee dank je.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trio'sMaar dan wel met nog een dame erbij
Ach gewoon 3 dames is ook prima toch?quote:Op zondag 29 december 2013 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trio'sMaar dan wel met nog een dame erbij
Lijkt me ook wel een keer nice, jaquote:Op zondag 29 december 2013 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach gewoon 3 dames is ook prima toch?
Ik wil ook meedoenquote:Op zondag 29 december 2013 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach gewoon 3 dames is ook prima toch?
Die had ik dan toch voor mezelf gehoudenquote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hadden we toch die dame van de Griek mee moeten nemen Vin![]()
Zou ik ook doenquote:Op zondag 29 december 2013 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die had ik dan toch voor mezelf gehouden
En terecht!quote:Op zondag 29 december 2013 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die had ik dan toch voor mezelf gehouden
"Ach, hoe jonger hoe lekkerder" zegt mijn opa altijdquote:Op zondag 29 december 2013 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duh. Was alleen een beetje jong volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"Ach, hoe jonger hoe lekkerder" zegt mijn opa altijdNou er had ook wel iets meer vlees aan mogen zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk 17.
Dat kan met jouw leeftijd nog prima..quote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou er had ook wel iets meer vlees aan mogen zitten.
Ik denk 17.
Was ze zo dun? Voor de sex vind ik het wel lekker, want dan kan je d'r lekker rond smijtenquote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou er had ook wel iets meer vlees aan mogen zitten.
Ik denk 17.
Qua leeftijd wel ja. Ik heb alleen niks met jongerquote:Op zondag 29 december 2013 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan met jouw leeftijd nog prima..
Mwoa zat niet echt veel vlees aan nee. Geen anorexiapatiënt ofzo hoor, maar tochquote:Op zondag 29 december 2013 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was ze zo dun? Voor de sex vind ik het wel lekker, want dan kan je d'r lekker rond smijten
Ach, kan toch wel, zoveel ouder ben jij niet
Mja, okequote:Op zondag 29 december 2013 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Qua leeftijd wel ja. Ik heb alleen niks met jonger
Kan soms best geinig zijn, kan je soms nog een beetje vormenquote:Op zondag 29 december 2013 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa zat niet echt veel vlees aan nee. Geen anorexiapatiënt ofzo hoor, maar toch
Mja zou kunnen. Heb alleen niet zoveel met jonger
quote:
Dus ik moet nog even tot maart wachten?quote:
Vormen in welke zin?quote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan soms best geinig zijn, kan je soms nog een beetje vormen(hoewel dat bij ouder soms ook nog moet/kan
).
Hmmm 25+ vind ik prettiger...quote:
Dat ze doet wat hij wil. Zo komt het wel over.quote:
Kneden tot je een mooie vorm hebt en dan in de oven. Net als klei. Toch?quote:
Klopt jaquote:Op zondag 29 december 2013 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ze doet wat hij wil. Zo komt het wel over.
Oh ik dacht aan geestbaar vormenquote:Op zondag 29 december 2013 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kneden tot je een mooie vorm hebt en dan in de oven. Net als klei. Toch?
En dan? Gooi je jezelf voor mijn voeten zodat ik je kan verslinden....quote:Op zondag 29 december 2013 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus ik moet nog even tot maart wachten?
Mja geen idee.quote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan soms best geinig zijn, kan je soms nog een beetje vormen(hoewel dat bij ouder soms ook nog moet/kan
).
quote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja geen idee.
Ik ben ook vast geen koning in bed, maar dat zal de leeftijd wel zijn
Onervarenheid, dat je ze nog veel kan leren, open staan voor nieuwe dingen, door goed met ze om te gaan, kan je ze leren dat het lekker is om sex te ontdekken. Of je kan het compleet verneuken voor iedereen na je.quote:
Komt vanzelf goedquote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja geen idee.
Slechte smoes dit.quote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja geen idee.
Kom ik uit een grote taart met nietsverhullende kleding.quote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan? Gooi je jezelf voor mijn voeten zodat ik je kan verslinden....
Wauw.quote:Op zondag 29 december 2013 13:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom ik uit een grote taart met nietsverhullende kleding.
Dus je wilt een soort leraar/coach zijn?quote:Op zondag 29 december 2013 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onervarenheid, dat je ze nog veel kan leren, open staan voor nieuwe dingen, door goed met ze om te gaan, kan je ze leren dat het lekker is om sex te ontdekken. Of je kan het compleet verneuken voor iedereen na je.
Met zweep en al?quote:Op zondag 29 december 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus je wilt een soort leraar/coach zijn?
Jajajaja nu weet ik het welquote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Komt vanzelf goedAl had K je ongetwijfeld het eea kunnen leren
Een handvol?quote:Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke oke en ik heb nu eenmaal slechts een handvol dames gehad
Het vergt wat geduld, maar het resultaat kan er wel naar zijn, dan is dat erg leuk jaquote:Op zondag 29 december 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus je wilt een soort leraar/coach zijn?
Ik ben met 1 al tevreden.quote:Op zondag 29 december 2013 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een handvol?Ik wil ook wel een handvol dames
Dat feestje wil ik bij zijnquote:Op zondag 29 december 2013 13:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom ik uit een grote taart met nietsverhullende kleding.
Veel te bijdehand jij. Ga maar in de hoek.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja begrijp ik wel hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het vergt wat geduld, maar het resultaat kan er wel naar zijn, dan is dat erg leuk ja
Okayquote:Op zondag 29 december 2013 14:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veel te bijdehand jij. Ga maar in de hoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Hehe. Ik wil wel ff laten weten wanneer we een keer gaan stappenquote:
Hoe kun je dat nou zeggen, misschien ben ik wel lelijk en verrimpeld en met kort kapsel rood met stekels en een tattoo van een muis op mijn bil.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okay
Good girl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Het heeft beide wel iets. Overigens is wat ouder en onervaren wel klote, die hebben vaak slechte ervaringen gehad en willen dan niks meerquote:Op zondag 29 december 2013 14:03 schreef fietsie het volgende:
Ik heb toch echt liever wat ervarener dame die heel goed weet wat ze wil, en hoe.
Maar nu ffies computer repareren.
Dan loop je voor op mijquote:Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei toch ouder en jonger?quote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja begrijp ik wel hoor.
Al vind ik het soms vreemd dat ervaring aan leeftijd gekoppeld wordt.
Als je tieten maar mooi zijnquote:Op zondag 29 december 2013 14:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen, misschien ben ik wel lelijk en verrimpeld en met kort kapsel rood met stekels en een tattoo van een muis op mijn bil.
Maar dat zijn leugens!quote:Op zondag 29 december 2013 14:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen, misschien ben ik wel lelijk en verrimpeld en met kort kapsel rood met stekels en een tattoo van een muis op mijn bil.
Je bent vaak "Brommers wezen kieken"?quote:Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben relatief jong, maar naar mijn mening toch echt al wel ervaren hoor
Zekerquote:Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent vaak "Brommers wezen kieken"?
Ja niet tegelijkquote:Op zondag 29 december 2013 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een handvol?Ik wil ook wel een handvol dames
Ik snap pas sinds een paar maanden wat dit betekent.quote:Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent vaak "Brommers wezen kieken"?
Jup, dat is inderdaad bij "iets ouder" wel een risico. Dat een of andere hufter het zo verkloot heeft in het verleden dat alles eng / vies / pijnlijk / 'niet normaal' / dat doen keurige vrouwen niet is.quote:Op zondag 29 december 2013 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het heeft beide wel iets. Overigens is wat ouder en onervaren wel klote, die hebben vaak slechte ervaringen gehad en willen dan niks meer
Oh is goedquote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe. Ik wil wel ff laten weten wanneer we een keer gaan stappen
Ik ben twee handen vol.quote:
Lachertje dit.quote:Op zondag 29 december 2013 14:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:
Hehequote:Op zondag 29 december 2013 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap pas sinds een paar maanden wat dit betekent.
Jij mag dat niet zeggen. Ik weet nog dat ik jou echt een engeltje vond.quote:
Nee de belangrijkste voorwaarde is een leuk koppie; lieve zachte uitstraling.quote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]srsly dat is de enige voorwaarde?
Mijn ex had dat, wilde alleen face 2 face, 2 standjes, was bijna meer plichtmatig. Heel erg sneu, kon die gast die dat verneukt had wel kapot maken. Verder was ze nagenoeg perfect.quote:Op zondag 29 december 2013 14:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup, dat is inderdaad bij "iets ouder" wel een risico. Dat een of andere hufter het zo verkloot heeft in het verleden dat alles eng / vies / pijnlijk / 'niet normaal' / dat doen keurige vrouwen niet is.
Hahahahaha ja nou hij weet dat nietquote:
Vrouwenquote:
Oké, die snap ik dan weer niet.quote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HeheIk kom uit de Achterhoek, dus dan moet je het weten.
Trouwens, mensen die de Radstake kennen, weten ook wat de paardenstal was
Alleen te zwaar om te vliegen.quote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij mag dat niet zeggen. Ik weet nog dat ik jou echt een engeltje vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb toch heel geen 4 handen?quote:
Tja, wat moet ik met 5 dames tegelijk. Dat kan ik niet aan hoorquote:
Nee, maar als de rest verrot is, kan dat je nog reddenquote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]srsly dat is de enige voorwaarde?
Hoe weet je dat een andere gast het verneukt had? Misschien lag het wel aan haarzelf.quote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn ex had dat, wilde alleen face 2 face, 2 standjes, was bijna meer plichtmatig. Heel erg sneu, kon die gast die dat verneukt had wel kapot maken. Verder was ze nagenoeg perfect.
Terwijl niet face 2 face minstens zo intiem kan zijnquote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn ex had dat, wilde alleen face 2 face, 2 standjes, was bijna meer plichtmatig. Heel erg sneu, kon die gast die dat verneukt had wel kapot maken. Verder was ze nagenoeg perfect.
Maar ik welquote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahaha ja nou hij weet dat niet
Ja daar heb ik het ook over. En da's toch niet vergelijkbaarquote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vrouwenen alleen als we het dan over seks hebben.
Ik heb ook niet vier tieten.quote:Op zondag 29 december 2013 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb toch heel geen 4 handen?
[..]
Tja, wat moet ik met 5 dames tegelijk. Dat kan ik niet aan hoor
Er zijn een aantal Fokkers die dat wel weten, maar die komen volgens mij niet hier, zaten wel in het oude Singles topic.quote:
Kaneeltje?quote:
Dat had ze een aantal keren laten doorschemeren.quote:Op zondag 29 december 2013 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe weet je dat een andere gast het verneukt had? Misschien lag het wel aan haarzelf.
Inderdaad. Ach ja, dat was niet de reden dat het over ging, maar weet wel dat ik het nooit meer zo wilquote:Op zondag 29 december 2013 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Terwijl niet face 2 face minstens zo intiem kan zijn
Jazeker. Ik moest het D nog even vragen. Maar wat mij betreft is het goed. Al moet ik de trein pakken.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ze dik is?
Nee, dat 1 tiet maar 1 handvol isquote:Op zondag 29 december 2013 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ze dik is?
Oké. Dat is fijn.quote:Op zondag 29 december 2013 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Jazeker. Ik moest het D nog even vragen. Maar wat mij betreft is het goed. Al moet ik de trein pakken.
Ja. Dat is zo. Sorry dat ze niet groter zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat 1 tiet maar 1 handvol is
Snap ik. Seks moet spetterend zijn. Alsof er elke keer weer vuurwerk op de achtergrond wordt afgestoken bij elk orgasmequote:Op zondag 29 december 2013 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad. Ach ja, dat was niet de reden dat het over ging, maar weet wel dat ik het nooit meer zo wil
Waarom zou je dan 4 handen nodig hebben?quote:Op zondag 29 december 2013 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat 1 tiet maar 1 handvol is
Waar overigens niks mis mee is
Voor de billen?quote:Op zondag 29 december 2013 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik. Seks moet spetterend zijn. Alsof er elke keer weer vuurwerk op de achtergrond wordt afgestoken bij elk orgasme
[..]
Waarom zou je dan 4 handen nodig hebben?
Ach ik heb toch geen 4 handenquote:Op zondag 29 december 2013 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Dat is zo. Sorry dat ze niet groter zijn.
Meh laat maarquote:Op zondag 29 december 2013 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik. Seks moet spetterend zijn. Alsof er elke keer weer vuurwerk op de achtergrond wordt afgestoken bij elk orgasme
[..]
Waarom zou je dan 4 handen nodig hebben?
Fera heeft je al geredquote:Op zondag 29 december 2013 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach ik heb toch geen 4 handen
[..]
Meh laat maar
Preciesquote:Op zondag 29 december 2013 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn geval mag je dan zes handen hebben.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
In mijn geval mag je dan zes handen hebben.
Whoohooquote:
Dan lijk ik net een octopusquote:Op zondag 29 december 2013 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
In mijn geval mag je dan zes handen hebben.
Heb jij ook een dikke kont?quote:
Spiderman.quote:Op zondag 29 december 2013 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whoohoo
[..]
Dan lijk ik net een octopus
Zoiets.quote:
Ik zei dan ook 'lijkt op'quote:Op zondag 29 december 2013 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fout. Een octopus heeft er 8.
Ik denk dat Vin zijn benen meerekende.quote:Op zondag 29 december 2013 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fout. Een octopus heeft er 8.
Nee, maar ik moest lachen om je opmerking en zag toen 6 handen voor me op je kont. Was nogal een drukte.quote:
Je kan er alleen op lijken als je er 8 hebt. 'Octo' is namelijk 8quote:
Ik denk niet dat 'ie daaraan dachtquote:Op zondag 29 december 2013 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Vin zijn benen meerekende.
Hexagonpus danquote:Op zondag 29 december 2013 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan er alleen op lijken als je er 8 hebt. 'Octo' is namelijk 8
Beelddenken is leuk.quote:Op zondag 29 december 2013 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Vin zijn benen meerekende.
[..]
Nee, maar ik moest lachen om je opmerking en zag toen 6 handen voor me op je kont. Was nogal een drukte.
Zou een coole username zijn.quote:
Als er dus een user met die nickname komt -> kloon van Vinquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er dus een user met die nickname komt -> kloon van Vin
Ja eigenlijk welquote:
Die ga ik dus niet makenquote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er dus een user met die nickname komt -> kloon van Vin
Kennelijk niet, nee.quote:Op zondag 29 december 2013 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'ie daaraan dacht
Meestal wel, ja.quote:
Zeg je nu, om ons vast om de tuin te leiden..quote:
Nee hoor. Te veel gedoe om een kloon aan te maken en die gebruik ik toch nietquote:Op zondag 29 december 2013 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeg je nu, om ons vast om de tuin te leiden..
quote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor. Te veel gedoe om een kloon aan te maken en die gebruik ik toch niet
Kun je die penis onderscheiden van de andere armen?quote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk niet, nee.
Er zijn ook soorten die 1 arm als penis gebruiken. Dus eventueel kan Vin zijn penis meerekenen.
[..]
Meestal wel, ja.
Als er op het einde van mijn penis 5 stengels zouden zitten, dan zou ik me toch zorgen gaan makenquote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je die penis onderscheiden van de andere armen?
quote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er op het einde van mijn penis 5 stengels zouden zitten, dan zou ik me toch zorgen gaan maken
Een octopus heeft toch geen vingers.quote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er op het einde van mijn penis 5 stengels zouden zitten, dan zou ik me toch zorgen gaan maken
Vin wel hoop ikquote:
Ik geloof dat deze een ander formaat heeft, ja. Een stukje langer, uit mijn hoofd.quote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je die penis onderscheiden van de andere armen?
Zijn penis is dus wel makkelijker te onderscheiden. Ik doelde eigenlijk op de octopus.quote:
Je kan beter een van die andere auto website proberenquote:Op zondag 29 december 2013 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een afzetters die lui van marktplaats. Betalen om een advertentie erop te mogen zetten
En waar heeft het vrouwtje haar geslachtsdeel dan zitten? Helemaal onderaan?quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat deze een ander formaat heeft, ja. Een stukje langer, uit mijn hoofd.
Klopt ja. Ben ik nu ook aan het doen. Al zet ik hem toch ook maar op MP gezien de meeste mensen daar op kijken.quote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan beter een van die andere auto website proberenMarktplaats is belachelijk duur geworden. Ooit kon je een auto tekoop zetten voor 7 euro
Voor hoeveel zet je em te koop?quote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt ja. Ben ik nu ook aan het doen. Al zet ik hem toch ook maar op MP gezien de meeste mensen daar op kijken.
Wat doet de goedkoopste dan? Met vergelijkbare km standen en leeftijden?quote:
Ik heb geen idee. Ik wilde het even opzoeken, maar "octopus vagina" levert dingen op die daar niet echt mee te maken hebben.quote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
En waar heeft het vrouwtje haar geslachtsdeel dan zitten? Helemaal onderaan?
1800. Dat is dan ook de enige 5 deurs die er verder op staat, die staat in Maarsbergenquote:Op zondag 29 december 2013 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doet de goedkoopste dan? Met vergelijkbare km standen en leeftijden?
Hoe ziet die er uit? Dat verschil is wel vrij groot nogquote:Op zondag 29 december 2013 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1800. Dat is dan ook de enige 5 deurs die er verder op staat, die staat in Maarsbergen
Tentacle porn.quote:Op zondag 29 december 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik wilde het even opzoeken, maar "octopus vagina" levert dingen op die daar niet echt mee te maken hebben.
Ik wil het niet weten volgens mijquote:Op zondag 29 december 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik wilde het even opzoeken, maar "octopus vagina" levert dingen op die daar niet echt mee te maken hebben.
Eerste hit...quote:
quote:One Japanese woman inserts the Octopus into the vagina of the second Japanese lady. Following full insertion of the octopus in the lady, it is pushed out onto
Gekke japanners.quote:
Klopt. En kennelijk was een tijd geleden op het nieuws iets over een octopus die aan de vagina van een dolfijn vastzat.quote:Op zondag 29 december 2013 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten volgens mijVeel japanse shit zeker?
Weekdieren hebben geen centraal zenuwstelsel, dus worden ze niet geacht pijn te kunnen voelen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gekke japanners.
Lijkt me overigens niet fijn voor die dieren.
Ook iets dat octopus girl heet, maar alleen een beschrijving heeft. Het plaatje is kennelijk kapot.quote:
quote:Octopus Girl is a video that begins off already turning your stomach inside out. You are immediately faced with a woman with many gray tentacles coming out of her vagina. As the video progresses, she attempts to squeeze the squid out of her vagoo. Surprisingly, not one noise of pain was made. Finally, as she gets the squid out of her pussy, her camerman takes the squid and procedes to slap it on her back and move its tentacles around.
Veelal grootspraak dit dat...quote:Op zondag 29 december 2013 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
Ik blijf het schattig vinden die seks discussies hier
Pijn niet misschien. Maar het lijkt me niet echt prettig. Onbekende omgeving. Misschien te weinig vocht? Zo nat zullen ze ook weer niet zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. En kennelijk was een tijd geleden op het nieuws iets over een octopus die aan de vagina van een dolfijn vastzat.
[..]
Weekdieren hebben geen centraal zenuwstelsel, dus worden ze niet geacht pijn te kunnen voelen.
[..]
Ook iets dat octopus girl heet, maar alleen een beschrijving heeft. Het plaatje is kennelijk kapot.
[..]
Denk dat er aardig wat stress bij komt kijken, ja. Arme beesten.quote:Op zondag 29 december 2013 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Pijn niet misschien. Maar het lijkt me niet echt prettig. Onbekende omgeving. Misschien te weinig vocht? Zo nat zullen ze ook weer niet zijn.
Ik zou hem dan niet meer willen eten.quote:Op zondag 29 december 2013 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat er aardig wat stress bij komt kijken, ja. Arme beesten.
Er is ook een bekend filmpje van een octopus (of wat het een inktvisje?) die op een maaltijd zit en als er soyasaus over hem heen wordt gegoten, gaat hij ineens bewegen. Hij is al dood, maar toch. Ziet er freaky uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |