Dat meen je toch niet van dat pesten? Wat walgelijk. "Mijn" oudjes in de wijk wonen in twee tehuizen en twee hofjes, in de laatste wonen ze grotendeels nog zelfstandig. Verder heb ik nog een tehuis voor verstandelijk gehandicapten (doelwit van loterijen) en een hofje voor moeilijke jeugd. Daar heb ik in het begin wel even wat moeilijkheden gehad, aan de binnenkant op de deur rammen, dat soort dingen, maar ook dat gaat nu prima.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef swimmie86 het volgende:
Ik bezorg ook in de 'ouderenwijk' van het dorp. Maar daar komt de jeugd juist op af. Want dat vinden ze leuk. Oudjes pesten. Vaak genoeg gehoord vandaag.
Ach ja, niks gebeurd vandaag, dus ik kan er weer een jaartje tegen.
Wow, dat is best heftig en balen!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:21 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Een dorp in Limburg. (6171). Was op het begin van de route zelfs. 3 minuten van de fiets weg.
Fietstas lag op de grond, en het eerste wat ik dacht was. Huh, zo hard waait het toch niet.
Dan zien dat de binnenzak eruit is. Hele omgeving afgelopen met een paar mensen.
TC gebeld, met collega naar politiebureau om aangifte te doen.
Ik heb daarna nog de rest van de route plus nog een andere gelopen. Heb toen in een soort van trance gelopen. Was heel raar.
Vond het best eng om daarna weer te gaan lopen.
Dank je wel! Ik heb een nieuwe code aangevraagdquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:52 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik heb toen dit formulier gebruikt:
https://www.mijncarrousel.nl/page/nl/contact/
Nee, kan er ook niet op!quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:19 schreef maikel112 het volgende:
Iemand die wel op mijnpostnl.nl kan?
site lag gisteren al platquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:19 schreef maikel112 het volgende:
Iemand die wel op mijnpostnl.nl kan?
Heeft het niet iets met je leeftijd te maken?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:33 schreef houthouse het volgende:
Beste wensen voor 2014![]()
Ik heb een vraagje over mijn contract...
...Alvast bedankt!
Ik ben in december 2011 begonnen, ook als THK. In januari kreeg ik een nieuw contract tot 1 april, ook weer als THK. Daarna een "normaal" contract voor een jaar als postvoorbereider, dat inmiddels ook weer is verlengd. Dus, het is niet ongewoon dat dit bij jou zo is gegaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:33 schreef houthouse het volgende:
...
Weet iemand hier misschien hoe dit zit? Of waar ik misschien terecht kan? (Naast mijn leidinggevende wisten ook collega's die ik gesproken heb niet goed waar ik mijn vraag neer moest leggen.) Alvast bedankt!
Dat is balen zeg, geen stroom, dus ook in de kou!quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:37 schreef Rafierafie het volgende:
Allemaal een gelukkig jaar gewenst!
De viering van oud en nieuw begon gisteren leuk met een gigantische stroomstoring
We hebben twee uur lang in het donker gezeten.
Tijdelijke hulpkracht heeft verder niks te maken met of je "eigen" wijken krijgt om voor te bereiden of dat je iemand helpt. Ze kunnen er gewoon voor kiezen om je een tijdelijke hulpkracht contract te geven. Dat iemand anders wel een contract als voorbereider heeft gekregen en jij niet is natuurlijk vervelend voor je, maar het is niet zo dat je recht hebt op een contract als voorbereider.quote:
Ja maar die recruiter had dat, naar mijn mening wel mogen vertellen hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:34 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Tijdelijke hulpkracht heeft verder niks te maken met of je "eigen" wijken krijgt om voor te bereiden of dat je iemand helpt. Ze kunnen er gewoon voor kiezen om je een tijdelijke hulpkracht contract te geven. Dat iemand anders wel een contract als voorbereider heeft gekregen en jij niet is natuurlijk vervelend voor je, maar het is niet zo dat je recht hebt op een contract als voorbereider.
Uiteraard, echter, daar is nu op zich weinig meer aan te doen. Ik neem aan dat er nergens zwart op wit staat wat er gezegd is. Er is alleen een contract waarin gesproken wordt over de functie van tijdelijke hulpkracht, en daar hoort nu eenmaal een lager salaris bij.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:23 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Ja maar die recruiter had dat, naar mijn mening wel mogen vertellen hoor.
Door dat contract van tijdelijke hulpkracht heeft hij/zij het loon van een 22 jarige postbezorger, wat wel veel lager is.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:33 schreef houthouse het volgende:
Ik heb een vraagje over mijn contract. In november heb ik gesolliciteerd op de functie voor Postvoorbereider. Ik heb via de telefoon eerst zo'n 'voorselectie' gesprekje gehad, waarbij mij o.a. werd gevraagd of ik akkoord zou gaan met een bruto uurloon van ¤9,20. Ook op de website staat dit zo vermeldt voor een 22-jarige, 4-uurs contract per week. Vond ik helemaal prima.
Weekje later ofzo sollicitatie gehad, daar verder niet gesproken over het uurloon omdat ik dat ten slotte al dacht te weten. Toen ik mijn contract binnenkreeg (ingaand halverwege november), bleek ik een contract te hebben voor Tijdelijke hulpkracht (blijkbaar was ik alleen aangenomen voor de feestdagen). Via Fok kwam ik er al snel achter dat hier een lager uurloon bij hoort, voor mij namelijk ¤7,60 (verder geen vergoedingen, ook niet voor reiskosten bijvoorbeeld). Ik wou toen niet al te veel zeuren omdat ik al blij was dat ik uberhaupt werk had gevonden, en dacht dat het wel zou veranderen als ik mocht blijven en dus een volgend contract zou krijgen. Dat volgende contract heb ik nu gekregen, echter is dat nog steeds voor Tijdelijke hulpkracht..
Voor de volledigheid: ik heb de eerste week bij verschillende wijken meegeholpen, en de tweede en de helft van de derde week heb ik samengewerkt met iemand die wegging, zodat ik erna zijn wijken kon overnemen. Deze wijken zijn nu dus 'van mij'; ik ben naar mijn idee dus helemaal geen hulpkracht.
Ik vraag me af of mijn contract wel klopt. Ik heb mijn leidinggevende nagevraagd, maar hij zei dat dat nou eenmaal zo hoorde en dat ik mezelf maar eerst moest bewijzen en dan misschien een contract als Postvoorbereider kon krijgen. Van een collega hoorde ik andere geluiden, zijn contract loopt vanaf begin november en hij heeft wel gelijk een contract gekregen als Postvoorbereider. Hij verdient wel ¤9,20. Ik snap niet waarom wij verschillende contracten hebben.
Weet iemand hier misschien hoe dit zit? Of waar ik misschien terecht kan? (Naast mijn leidinggevende wisten ook collega's die ik gesproken heb niet goed waar ik mijn vraag neer moest leggen.) Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |