Kun jij mijn misschien dat e-mailadres geven? Een collega van mij heeft geen brief met codes gekregen en de TC doet er niets aan. Ik vind het sneu voor haar, want ze kan heel goed een extraatje gebruiken. Zou dus graag een e-mailadres aan haar doorgeven, of telefoonnummer of zo. Ik heb die brief al lang niet meer, misschien jij nog, of iemand anders?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:37 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar niet eens een kaart gekregen. Heb toen gewoon ge-e-maild naar die site/lui?
TNX!quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:52 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik heb toen dit formulier gebruikt:
https://www.mijncarrousel.nl/page/nl/contact/
Helemaal niet in een achterbuurt. En het zijn wel tassen van PostNL, maar je zit toch met een hoop ellende.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jezus. In welke achterbuurt loop jij post?
En dan nog... Het zijn tassen van PostNL, dus wat is het probleem?
Klein?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:01 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Helemaal niet in een achterbuurt. En het zijn wel tassen van PostNL, maar je zit toch met een hoop ellende.
Je kunt wel zeggen, hoe groot is de kans dat dat gebeurd?
Hoe groot is de kans dat er een hele zak post uit je fietstas word gejat?
Kans is klein ja, maar bij mij een halfjaar geleden toch gebeurd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:01 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Klein?
Ik had vandaag wel verbrandde post...
Wauw. Welke stad werk je?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:03 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Kans is klein ja, maar bij mij een halfjaar geleden toch gebeurd.
Een dorp in Limburg. (6171). Was op het begin van de route zelfs. 3 minuten van de fiets weg.quote:
Juist. Gelukkig doe ik alle bundels los in mijn tas. Die binnentassen zijn helemaal niet handig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:21 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Een dorp in Limburg. (6171). Was op het begin van de route zelfs. 3 minuten van de fiets weg.
Fietstas lag op de grond, en het eerste wat ik dacht was. Huh, zo hard waait het toch niet.
Dan zien dat de binnenzak eruit is. Hele omgeving afgelopen met een paar mensen.
TC gebeld, met collega naar politiebureau om aangifte te doen.
Ik heb daarna nog de rest van de route plus nog een andere gelopen. Heb toen in een soort van trance gelopen. Was heel raar.
Vond het best eng om daarna weer te gaan lopen.
Ik heb geen andere fietstassen. En ik denk dat elke fietstas een leuk doelwit is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef hobmosbel het volgende:
Op zo'n dag gewoon andere fietstassen op je fiets hangen, hoe moeilijk kan het zijn. Ik heb bezorgd met knalroze.
Maar ik werk dan ook voor DE concurrent van PostNL.
Daar wordt verwacht dat je zelf nadenkt.
Nou, knalroze kennelijk niet. Verder wordt ik nogal gerespecteerd in mijn wijk, ik ben namelijk nogal breed.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:45 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik heb geen andere fietstassen. En ik denk dat elke fietstas een leuk doelwit is.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:46 schreef hobmosbel het volgende:
[..]
Nou, knalroze kennelijk niet. Verder wordt ik nogal gerespecteerd in mijn wijk, ik ben namelijk nogal breed.
Dan heb jij geluk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:46 schreef hobmosbel het volgende:
[..]
Nou, knalroze kennelijk niet. Verder wordt ik nogal gerespecteerd in mijn wijk, ik ben namelijk nogal breed.
Ik heb ook nog een politiehond, die gaat altijd mee en zit naast de fiets wanneer ik die even moet laten staan. De hond krijgt apart een vergoeding.quote:
Bijna goed, een klein wijffie van een 165cm en een 60 kilo. Geen meisje, al een tijdje een volwassen vrouw. Maar ik heb wel een politiehond. Maar die gaat niet mee en dat is ook niet nodig. Ik bezorg in een kleine stad. Dan heb je ook veel meer contact met de mensen, want je komt ze ook in de winkel of elders weer tegen. En ik denk dat een 40% van mijn wijk bezorging bij oudere mensen betreft. Die bedanken je ook vaak nog voor de post.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
oftewel, je bent gewoon een klein lief meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |