abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:48:24 #51
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_134926109
niet echt druk maar wel kerskaarten nog steeds :{
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_134926542
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 10:37 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Ik had vorig jaar niet eens een kaart gekregen. Heb toen gewoon ge-e-maild naar die site/lui?
Kun jij mijn misschien dat e-mailadres geven? Een collega van mij heeft geen brief met codes gekregen en de TC doet er niets aan. Ik vind het sneu voor haar, want ze kan heel goed een extraatje gebruiken. Zou dus graag een e-mailadres aan haar doorgeven, of telefoonnummer of zo. Ik heb die brief al lang niet meer, misschien jij nog, of iemand anders?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_134926590
Bij ons ook nog zoveel kerstkaarten.
Drukte viel bij ons eigenlijk best mee. Maar we moesten na de voorbereiding bij een andere sectie helpen. Daar verzopen ze compleet. Om half 1 alle 24-uurspost afbundelen en in tassen doen.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_134928765
Ik heb toen dit formulier gebruikt:

https://www.mijncarrousel.nl/page/nl/contact/
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_134928830
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:52 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik heb toen dit formulier gebruikt:

https://www.mijncarrousel.nl/page/nl/contact/
TNX!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_134929290
Niet veel post hier, Makro was ook minder dan normaal leek 't wel.
C1000, AH en Jumbo als HAH. Jumbo zou toch maandelijkse folder zijn? Blijkbaar is dat krantje maar een week geldig... :P Als de Jumbo er voortaan iedere week bij zit heb je op dinsdag hier standaard 5 HAH met Gamma en Karwei erbij... Wel veel last van vuurwerk, jochies worden ook steeds kleiner die al vuurwerk afsteken en die gooien en kijken dan pas waar ze gooien! Zeer irritant en gevaarlijk!

Nu lekker oliebollen eten :)

Fijn 2014 alvast!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 31 december 2013 @ 16:29:45 #57
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_134930004
Bij ons was het nog redelijk druk. Gelukkig hadden wij alles op tijd af. Op straat liep het ook prima. Had totaal geen last van mensen die vuurwerk afstaken, sterker nog, ze hielden netjes rekening met mij
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_134930433
Er waren blijkbaar niet veel mensen bereid om er nog een half wijkje bij te nemen vandaag, maar uiteindelijk hebben ze wel iemand gevonden voor de andere helft :P

Was hier niet extreem druk of rustig, en niet echt last gehad van het vuurwerk :)

Fijne jaarwisseling iedereen! :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_134931220
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Jezus. In welke achterbuurt loop jij post?

En dan nog... Het zijn tassen van PostNL, dus wat is het probleem?
Helemaal niet in een achterbuurt. En het zijn wel tassen van PostNL, maar je zit toch met een hoop ellende.
Je kunt wel zeggen, hoe groot is de kans dat dat gebeurd?
Hoe groot is de kans dat er een hele zak post uit je fietstas word gejat?
pi_134931252
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:01 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Helemaal niet in een achterbuurt. En het zijn wel tassen van PostNL, maar je zit toch met een hoop ellende.
Je kunt wel zeggen, hoe groot is de kans dat dat gebeurd?
Hoe groot is de kans dat er een hele zak post uit je fietstas word gejat?
Klein?

Ik had vandaag wel verbrandde post... :')
pi_134931299
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:01 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Klein?

Ik had vandaag wel verbrandde post... :')
Kans is klein ja, maar bij mij een halfjaar geleden toch gebeurd.
pi_134931313
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:03 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Kans is klein ja, maar bij mij een halfjaar geleden toch gebeurd.
Wauw. Welke stad werk je?
pi_134931934
Van mij mogen ze dat hele vuurwerk afschaffen... zoveel ellende om mensen die zich niet normaal kunnen gedragen die paar dagen.

Iemand is zijn hand kwijt omdat ie een spuitbus (!!) wou opblazen. Dan spoor je ook niet helemaal, zou er daarom een vlammetje opstaan dacht ie zeker? :')

En helemaal triest en schandalig: kat in Amersfoort overleden omdat ze een rotje in zijn achterste hebben gestopt. Afmaken dat tuig! Heb dan het lef om dit bij mensen te doen, dieren kunnen zich niet verweren!! :(
pi_134931954
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:03 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Wauw. Welke stad werk je?
Een dorp in Limburg. (6171). Was op het begin van de route zelfs. 3 minuten van de fiets weg.
Fietstas lag op de grond, en het eerste wat ik dacht was. Huh, zo hard waait het toch niet.
Dan zien dat de binnenzak eruit is. Hele omgeving afgelopen met een paar mensen.
TC gebeld, met collega naar politiebureau om aangifte te doen.
Ik heb daarna nog de rest van de route plus nog een andere gelopen. Heb toen in een soort van trance gelopen. Was heel raar.
Vond het best eng om daarna weer te gaan lopen.
pi_134932017
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:21 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Een dorp in Limburg. (6171). Was op het begin van de route zelfs. 3 minuten van de fiets weg.
Fietstas lag op de grond, en het eerste wat ik dacht was. Huh, zo hard waait het toch niet.
Dan zien dat de binnenzak eruit is. Hele omgeving afgelopen met een paar mensen.
TC gebeld, met collega naar politiebureau om aangifte te doen.
Ik heb daarna nog de rest van de route plus nog een andere gelopen. Heb toen in een soort van trance gelopen. Was heel raar.
Vond het best eng om daarna weer te gaan lopen.
Juist. Gelukkig doe ik alle bundels los in mijn tas. Die binnentassen zijn helemaal niet handig.
pi_134932226
Die doe ik op de daldagen ook los erin. Maar misschien hadden ze dan de fietstas wel meegepakt. Dat weet je nooit.
Het komt gelukkig bijna nooit voor.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 31 december 2013 @ 17:32:57 #67
Maffe Fries
pi_134932374
ben je mooi klaar mee als je spul gestolen wordt ...
pi_134932699
Op zo'n dag gewoon andere fietstassen op je fiets hangen, hoe moeilijk kan het zijn. Ik heb bezorgd met knalroze.
Maar ik werk dan ook voor DE concurrent van PostNL.
Daar wordt verwacht dat je zelf nadenkt. :6
pi_134932881
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef hobmosbel het volgende:
Op zo'n dag gewoon andere fietstassen op je fiets hangen, hoe moeilijk kan het zijn. Ik heb bezorgd met knalroze.
Maar ik werk dan ook voor DE concurrent van PostNL.
Daar wordt verwacht dat je zelf nadenkt. :6
Ik heb geen andere fietstassen. En ik denk dat elke fietstas een leuk doelwit is.
pi_134932944
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:45 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Ik heb geen andere fietstassen. En ik denk dat elke fietstas een leuk doelwit is.
Nou, knalroze kennelijk niet. Verder wordt ik nogal gerespecteerd in mijn wijk, ik ben namelijk nogal breed.
pi_134933186
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:46 schreef hobmosbel het volgende:

[..]

Nou, knalroze kennelijk niet. Verder wordt ik nogal gerespecteerd in mijn wijk, ik ben namelijk nogal breed.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:46 schreef hobmosbel het volgende:

[..]

Dan heb jij geluk.
pi_134933274
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:52 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

[..]

Dan heb jij geluk.
Ik heb ook nog een politiehond, die gaat altijd mee en zit naast de fiets wanneer ik die even moet laten staan. De hond krijgt apart een vergoeding.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 31 december 2013 @ 17:57:30 #73
Maffe Fries
pi_134933414
oftewel, je bent gewoon een klein lief meisje
pi_134933855
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
oftewel, je bent gewoon een klein lief meisje
Bijna goed, een klein wijffie van een 165cm en een 60 kilo. Geen meisje, al een tijdje een volwassen vrouw. Maar ik heb wel een politiehond. Maar die gaat niet mee en dat is ook niet nodig. Ik bezorg in een kleine stad. Dan heb je ook veel meer contact met de mensen, want je komt ze ook in de winkel of elders weer tegen. En ik denk dat een 40% van mijn wijk bezorging bij oudere mensen betreft. Die bedanken je ook vaak nog voor de post.
Het betaald zeer slecht, maar ik vind het wel heel leuk om te doen. Goed voor je conditie ook.
Maar wel respect voor bezorgers in grote steden en in "moeilijke" wijken hoor.
pi_134934243
Ik bezorg ook in de 'ouderenwijk' van het dorp. Maar daar komt de jeugd juist op af. Want dat vinden ze leuk. Oudjes pesten. Vaak genoeg gehoord vandaag.
Ach ja, niks gebeurd vandaag, dus ik kan er weer een jaartje tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')