Veolia biedt hem toch in zijn reisplanner.quote:Op maandag 30 december 2013 18:14 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het nu juist om. Juist omdat Veolia er niet rijd hebben ze de verantwoording niet voor die verbinding. Dus ja dan heb je pech en geen taxi.
Is de term "core business" al gebruikt?quote:Op maandag 30 december 2013 18:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Minder knippen, minder snijden. Betere service en verbeterd aanbod op treinlengte. Schonere treinen en betere reisinformatie.
Wat is er niet core-business aan?quote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is de term "core business" al gebruikt?.
En zolang MinFin binnenskamers handhaving verbiedt stel ik voor dat papier aan Ireyon aan te bieden voor zijn geliefde toiletten.quote:Op maandag 30 december 2013 18:15 schreef b2py het volgende:
Ik heb inmiddels al vijf keer gezegd dat er in toekomstige concessies wél afspraken gemaakt over kunnen worden.
Met meerdere vervoerders op het spoor (niet alleen het HRN) moet je reizigersinformatie niet bij slechts één van die vervoerders leggen. Idem voor stationsuitbating, maar die noemde je niet.quote:
Heb je het gemeten?quote:Op maandag 30 december 2013 18:20 schreef bork het volgende:
Fast Ferry Velsen-Amsterdam was prima, we zaten 1e rang en af-en-toe haalden we toch de 60 km/u. Het was vandaag gratis trouwens. Van Driehuis naar de Fast Ferry lopen over oude spoor naar IJmuiden was prima te doen!
Als dat zo is dan zou ik zeggen waar wachten we nog op. Minder knippen? Ja die is natuurlijk wel erg belangrijk.quote:Op maandag 30 december 2013 18:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Minder knippen, minder snijden. Betere service en verbeterd aanbod op treinlengte. Schonere treinen en betere reisinformatie.
Reizigersinformatie hoort imo bij de spoorbeheerder, maar dat hebben ze hier afgelopen jaar juist weggehaald. Maar dat even terzijde.quote:Op maandag 30 december 2013 18:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met meerdere vervoerders op het spoor (niet alleen het HRN) moet je reizigersinformatie niet bij slechts één van die vervoerders leggen. Idem voor stationsuitbating, maar die noemde je niet.
Daarentegen, als NS eens betrouwbaar dingen gaat roepen over treinlengte én betrouwbaar op dezelfde plaats op het perron stopt, mogen ze van mij eens iets gaan roepen over reizigersspreiding.
Yup, ik vond het ook niet verkeerd, en van Velsen naar Amsterdam om 16.20, 10 man of zo, heerlijk rustigquote:Op maandag 30 december 2013 18:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Heb je het gemeten?
Ik vond het vooral erg tof dat we zo door de havens voeren.
Al met al erg genoten!
Ik had die van 13:00, zelfde richting. Ding zat afgeladen vol bij mij.quote:Op maandag 30 december 2013 18:24 schreef bork het volgende:
[..]
Yup, ik vond het ook niet verkeerd, en van Velsen naar Amsterdam om 16.20, 10 man of zo, heerlijk rustig.
Ja, zonde. Mag van mij wel teruggedraaid worden. Heeft Bashir weer wat te twitterenquote:Op maandag 30 december 2013 18:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Reizigersinformatie hoort imo bij de spoorbeheerder, maar dat hebben ze hier afgelopen jaar juist weggehaald. Maar dat even terzijde.
Beetje kort door de bocht niet?quote:Op maandag 30 december 2013 18:57 schreef Bitlord het volgende:
Nou klagen we hier nog wel eens dat NS stations overslaat, maar vanmiddag had de machinist van de 6060 Houten - Utrecht schijt aan de planningsregels van Prorail en stopte gewoon wel op Utrecht Lunetten.
waren er ook in- en uitstappers?quote:Op maandag 30 december 2013 18:57 schreef Bitlord het volgende:
Nou klagen we hier nog wel eens dat NS stations overslaat, maar vanmiddag had de machinist van de 6060 Houten - Utrecht schijt aan de planningsregels van Prorail en stopte gewoon wel op Utrecht Lunetten.
O jawel maar dat maakt hier niet zo veel uit. Er waren drie uitstappers die van de ontgrendeling van de deuren gebruik maakten.quote:
Natuurlijk afspraken maken is geweldig. En hoe meer partijen je erbij betrekt hoe complexer het word en worden de lijnen juist langer dan korter. Het is zelfs al gebleken na de splitsing van Prorail en de vervoerders dat die lijnen fantastisch werken. Zo goed zelfs dat ik nog geen klomp ijs tussen een wissel mag halen met een vlaggenstok.quote:Op maandag 30 december 2013 18:15 schreef b2py het volgende:
En dat is zoals het nu gaat. Ik heb inmiddels al vijf keer gezegd dat er in toekomstige concessies wél afspraken gemaakt over kunnen worden.
Alsof de machinist 'schijt heeft aan de regels van ProRail'quote:Op maandag 30 december 2013 19:04 schreef Bitlord het volgende:
[..]
O jawel maar dat maakt hier niet zo veel uit. Er waren drie uitstappers die van de ontgrendeling van de deuren gebruik maakten.
Het risico is te groot. Er zit altijd wel iemand van Prorail of andere instantie in de trein die direct melding maakt.quote:Op maandag 30 december 2013 19:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Alsof de machinist 'schijt heeft aan de regels van ProRail'
- Er was rond die tijd een storing op dat traject
- Ad hoc stops mogen nog steeds
- Tientallen andere redenen die niet zo voor de hand liggen
Niet alleen in Nederland, in België gaan de Reisinformanten achter de schermen en omroep straks door NMBS verzorgd worden, terwijl Infrabel dat nu is. De techniek blijft wel beheerd bij Infrabel.quote:Op maandag 30 december 2013 18:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Reizigersinformatie hoort imo bij de spoorbeheerder, maar dat hebben ze hier afgelopen jaar juist weggehaald. Maar dat even terzijde.
NS zelf zegt:quote:Op maandag 30 december 2013 18:07 schreef DonJames het volgende:
Misschien dat jullie het hier weten:
Ik heb nog geen OV-chipgeval en wilde een maandtrajectkaart kopen. Vorige week stamkaart laten maken bij het loket, vandaag wilde ik de maandtrajectkaart uit de automaat halen. Dan moet je dus je stamkaartnummer invullen, maar dat pakte de automaat niet. 4 cijfers ging wel, maar mijn nummer begint met 5 cijfers, maar wel met een 0. Moet ik die eerste 0 weglaten?
quote:Uw NS-stamkaartnummer zijn de vier cijfers en twee letters op uw stamkaart of, wanneer u een OV-chipkaart heeft, de laatste zeven cijfers van het nummer linksonder op uw kaart.
quote:
ik neem aan dat Fles dit neergetikt heeftquote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]![]()
![]()
Morgen even de laatste paar bordjes van Deelstaat Hessen opkuisen, en dan rap aan de smoutenbollen
Nee, die ligt in de kamer naast me een schoonheidsslaapje te doen zo te horenquote:Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik neem aan dat Fles dit neergetikt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |