Billy Stewart versie blijft het bestequote:Op zondag 29 december 2013 12:16 schreef Uccie het volgende:
Oh deze versie vind ik helemaal niet zo lekker
quote:Op zondag 29 december 2013 12:16 schreef Uccie het volgende:
Ja die is lekker loom, zoals een late zomeravondquote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Billy Stewart versie blijft het beste
Loom? t is 1 en al energiequote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die is lekker loom, zoals een late zomeravond
Wat?quote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Dit nr draaien we morgen bij de uitvaart van mn lieve zussie, in de uitvoering van Janis Joplin![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 12:16 schreef Uccie het volgende:
Het is ook niet een plaat die je al te vaak moet draaien. 1 keer per jaar, en dan zo hard dat de buren het zich het volgende jaar nog herinneren. "Oh, daar is ie weer."quote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef FritsFlits het volgende:
Echoes vind ik ook te lang duren eigenlijk. Paar keer naar geluister dit jaar
quote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Dit nr draaien we morgen bij de uitvaart van mn lieve zussie, in de uitvoering van Janis Joplin![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Was over het algemeen niet zo heel moeilijk. Als jij alleen had meegedaan had je gewonnenquote:
Echt waarquote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Opvliegen met die beesten, ik ooit een flats op mn kop gehad van zo'n beestquote:Op zondag 29 december 2013 12:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Echoes draaien ze toch niet compleet. Dat meeuwenstuk zullen ze wel skippen
oei, sterkte zegquote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje, sterkte en gecondoleerd.quote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Ze draaien de 24 minuten lange versie.quote:Op zondag 29 december 2013 12:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Echoes draaien ze toch niet compleet. Dat meeuwenstuk zullen ze wel skippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |