Wat?quote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Dit nr draaien we morgen bij de uitvaart van mn lieve zussie, in de uitvoering van Janis Joplin![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 12:16 schreef Uccie het volgende:
Oh deze versie vind ik helemaal niet zo lekker
Het is ook niet een plaat die je al te vaak moet draaien. 1 keer per jaar, en dan zo hard dat de buren het zich het volgende jaar nog herinneren. "Oh, daar is ie weer."quote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef FritsFlits het volgende:
Echoes vind ik ook te lang duren eigenlijk. Paar keer naar geluister dit jaar
quote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Dit nr draaien we morgen bij de uitvaart van mn lieve zussie, in de uitvoering van Janis Joplin![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Was over het algemeen niet zo heel moeilijk. Als jij alleen had meegedaan had je gewonnenquote:
Echt waarquote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Opvliegen met die beesten, ik ooit een flats op mn kop gehad van zo'n beestquote:Op zondag 29 december 2013 12:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Echoes draaien ze toch niet compleet. Dat meeuwenstuk zullen ze wel skippen
oei, sterkte zegquote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje, sterkte en gecondoleerd.quote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Ze draaien de 24 minuten lange versie.quote:Op zondag 29 december 2013 12:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Echoes draaien ze toch niet compleet. Dat meeuwenstuk zullen ze wel skippen
Nou dat rauwe kan je wel overlaten aan JJquote:Op zondag 29 december 2013 12:19 schreef livelink het volgende:
Bluezz![]()
Ik vind dit nummer ook erg mooi, maar er zijn uitvoeringen die ik veel mooier vind, ik hou ervan als het iets rauwer wordt gezongen.
Vorig jaar was hij ook lang toch?quote:Op zondag 29 december 2013 12:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ze draaien de 24 minuten lange versie.
Voor het eerst dan?quote:Op zondag 29 december 2013 12:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ze draaien de 24 minuten lange versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |