Coda's ?quote:Op zondag 29 december 2013 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dit nummer 1 van de fraaiste coda's ooit hebben
Outtroquote:
De bridge is ookquote:Op zondag 29 december 2013 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dit nummer 1 van de fraaiste coda's ooit hebben
Dan ben je nog nooit in Oost-Europa geweestquote:Op zondag 29 december 2013 11:51 schreef FritsFlits het volgende:
In Belgie hebben ze wel brakke wegen hoor
Geen idee waar jullie het over hebben....maar ik vind hem lekkkkeeeeerrrrrquote:
Ja, maar daar krijg ik niet bijna traantjes van in de ogenquote:
Ze zingen over Belgie op het momentquote:Op zondag 29 december 2013 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in Oost-Europa geweest
En de USSR en polen en lapland en noord ierlandquote:Op zondag 29 december 2013 11:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze zingen over Belgie op het moment
ik ookquote:Op zondag 29 december 2013 11:53 schreef het_fokschaap het volgende:
vind alles geprobeerd toch mooier
Die staat op 444quote:Op zondag 29 december 2013 11:53 schreef het_fokschaap het volgende:
vind alles geprobeerd toch mooier
Soms komt er ineens een zin die je al een miljoen keer hebt gehoord zo binnen hequote:Op zondag 29 december 2013 11:49 schreef Uccie het volgende:
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan
In Vlaanderen is het tegenwoordig wel redelijk te doen.quote:Op zondag 29 december 2013 11:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze zingen over Belgie op het moment
Straks John Farnham...snel verhuizen om mee te kunnen zingenquote:
Die is wel lekkerder om te zien.quote:Op zondag 29 december 2013 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste die Toni Braxton nu noemt...
Ook Alles Geprobeerd heeft een meesterlijk uittro trouwens.quote:
Ga maar de grens over.. Gaat alle kanten op. Was laatst naar Mol net over de grensquote:Op zondag 29 december 2013 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Vlaanderen is het tegenwoordig wel redelijk te doen.
Z'n pasjes zijn altijd andersquote:Op zondag 29 december 2013 11:54 schreef Bluezz het volgende:
Joe
Jammer dat ie zijn optredens zo automatisch doet...
Hier in de regio Brussel-Leuven is het wel behoorlijk iig.quote:Op zondag 29 december 2013 11:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ga maar de grens over.. Gaat alle kanten op. Was laatst naar Mol net over de grens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |