SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog op en aanmerkingen? Voel je vrij om dat in het FB topic te melden![]()
High resolution is zooo 2013.quote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef DonJames het volgende:
Die new year's resolution is kennelijk nogal low resolution
0 x 10 is nog steeds 0 hoorquote:Op zondag 29 december 2013 12:32 schreef Hunk het volgende:
Hmmm eens kijken hoe ik Meer Neuken een beetje goed op de foto ga krijgen.
Ik gebruik altijd fillflashes, ik denk nu een keer nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ha, je gaat dit jaar proberen wél een fill flash te gebruiken?
Mooie broekquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:09 schreef SunChaser het volgende:
Overigens was dit een minuut na bovenstaande foto
[ afbeelding ]
Die kant op was goed ingsteld de andere kant op had ik ineens tegenlicht
Je hebt nog een week de tijd geloof ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:49 schreef whosvegas het volgende:
Goede foto!! Precies ook mijn voornemen
Eens gaan denken of iets kan bedenken
Je wit is niet echt wit, of het ligt aan mijn scherm zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe inzending
[ link | afbeelding ]
New years resolution by Gilles 1972, on Flickr
Dan ligt het gelukkig niet aan mijn scherm.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:06 schreef Schanulleke het volgende:
Klopt. Ik vond de tint wel mooi warm.
je stelt nu een vraag aan je zelfquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar je doet valer mee je wet hoe t werkt toch
Kan hoeft nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef OmeRon het volgende:
Dank voor de felicitaties! Schanulleke heeft wel gelijk. De foto is niet helemaal gelukt. Het werd al donker, en mijn telelens is niet geschikt om snel scherp te stellen. Dus moest het een beetje op de gok doen.
Ik ga een mooi thema verzinnen. Is het de bedoeling dat ik zelf dan een nieuw topic start voor februari?
Hopelijk een thema waar ik wel genoeg inspiratie uit kan halen aangezien ik al 2 maanden niets kon verzinnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef OmeRon het volgende:
Dank voor de felicitaties! Schanulleke heeft wel gelijk. De foto is niet helemaal gelukt. Het werd al donker, en mijn telelens is niet geschikt om snel scherp te stellen. Dus moest het een beetje op de gok doen.
Ik ga een mooi thema verzinnen. Is het de bedoeling dat ik zelf dan een nieuw topic start voor februari?
Ik heb nu het beeld van een half gevilde kat op een hakblok voor ogen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:12 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoop nog steeds een huisdieropdracht, dan kan ik naar de Thaise keuken
En wat wordt het?????quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:49 schreef OmeRon het volgende:
Ik heb wel wat ideetjes. Er moet wel een uitdaging in zitten natuurlijk
Ja hoer ook, grote loodsquote:Op maandag 27 januari 2014 09:10 schreef Parthenocissus het volgende:
Gisteren was er een flinke brand om helemaal los te gaan, helaas was dat nog in januari..
Dan mag 'ie niet meedoen, inderdaad. Maar het staat je vrij om alvast wat oefenshots te maken natuurlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 17:12 schreef Koelkastje het volgende:
Ik wil ook een keer meedoen!
Maar ik ben een beetje impulsief en wil kijken of ik vanavond al de plaat kan schieten. Maar het is nog 27 januari dus mag dat niet?
Akkoordquote:Op maandag 27 januari 2014 17:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan mag 'ie niet meedoen, inderdaad. Maar het staat je vrij om alvast wat oefenshots te maken natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |