En dan mijn lijstje...
4pnt - OmeRon
De persoon op de foto lijkt zijn best te doen om het vol te houden. Een foto momentje van net op de het juiste moment op de juiste plek zijn

3pnt - Schanulleke
Past goed bij het onderwerp, al hoe kan het pakje leeg zijn, zonder dat de asbak verder gebruikt is? Stiekum ergens anders aan het roken en daar de peukrestjes aan het weggooien geweest?

Door afgelopen jaar waar je veel opdrachten met een out of the box foto heb weten te verrassen, mis ik dat dit keer van je.
2pnt - Flipmoehoe
Mooie foto, maar lijkt meer of je het fietsen al opgegeven heb.
1pnt - SunChaser
Lijkt mij een gevalletje van na het zingen de kerk uit. En dat is het te laat.
En vooraf kom je met de mooiste voorbeelden gevonden op het internet, wanneer ga je eens een dergelijke foto inzenden?

En met dit lijstje ben ik nog in de running om mijn genoemde voornemen te kunnen behalen.. 12x stemmen voor de maandelijkse fotowedstrijd

En als laatste stemmer mag ik dan OmeRon als eerste feliciteren. Voor hem de 'zware' taak om een onderwerp voor volgende maand te verzinnen.
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?