quote:Op zondag 29 december 2013 09:46 schreef FritsFlits het volgende:
En dan bedoel ik inclusief laminaatvloer en zo
En een goeie drummer, maar dat mag je hier niet zeggenquote:
Huh? Ow in je nieuwe huis?quote:Op zondag 29 december 2013 09:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat kan zodra er wat verf op de muur en er een vloer ligt
Nou had al ingepland dat ik tijdens de Top2000 eventjes rustig aan zou doen. Ik heb verder ook geen vakantie gehad sinds vorige kerstvakantie.quote:Op zondag 29 december 2013 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dan moet je wel een beetje opschieten...
Ja, het is nu een grote stofbende door al het geschuur en behang dat van de muren isquote:
Dat heb je dan ook wel verdiend.quote:Op zondag 29 december 2013 09:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou had al ingepland dat ik tijdens de Top2000 eventjes rustig aan zou doen. Ik heb verder ook geen vakantie gehad sinds vorige kerstvakantie.
Pff moet er eerlijk gezegd niet aan denken.quote:Op zondag 29 december 2013 09:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, het is nu een grote stofbende door al het geschuur en behang dat van de muren is
Je bent erg rustig iddquote:Op zondag 29 december 2013 09:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou had al ingepland dat ik tijdens de Top2000 eventjes rustig aan zou doen. Ik heb verder ook geen vakantie gehad sinds vorige kerstvakantie.
Ik ook nietquote:Op zondag 29 december 2013 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff moet er eerlijk gezegd niet aan denken.
Nee Zappa heeft wel beter o.a. Bobby Brown of Willie The Pimpquote:Op zondag 29 december 2013 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit nummer zelf niet zo.
Inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2013 09:51 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nee Zappa heeft wel beter o.a. Bobby Brown of Willie The Pimp
Dat is waar.quote:Op zondag 29 december 2013 09:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar als dat goed is dan kan je er alles mee
Roken jullie? Dat scheelt wel of dat gedaan moet worden of nietquote:Op zondag 29 december 2013 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb zo'n hekel aan verhuizen... En schilderen enz. Onze woonkamer moet ook geschilderd en gesausd worden, maar we hebben er maar geen zin in.
Het moet gewoon, het is alweer 6 jaar geleden... Het is gewoon niet zo mooi meer.quote:Op zondag 29 december 2013 09:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Roken jullie? Dat scheelt wel of dat gedaan moet worden of niet
Ahh... mijn ouders roken.. hun behang mag ook wel eens een nieuw kleurtje in plaats van geelquote:Op zondag 29 december 2013 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het moet gewoon, het is alweer 6 jaar geleden... Het is gewoon niet zo mooi meer.
Alleen Peace rookt..
lemontreequote:Op zondag 29 december 2013 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt bagger maar doe wel mee
Horecaquote:
Volgens mij heeft mijn moeder erop gestemdquote:Op zondag 29 december 2013 09:56 schreef het_fokschaap het volgende:
het is niet mijn keus, maar kan me voorstellen dat dit in een top 2000 staat
Enkhuizenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |